Windoge Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? NFS har masse problemer på grunn av dette. Du kan blant annet ikke pause. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? Gi deg. Xbox live har da problemer de også, selv om de er betraktelig bedre enn PSN. Sier jo ikke at det ikke er nedetid? XBL er ikke mer nede enn et par timer i måneden utifra det jeg har merket, er ikke verdens undergang om man ikke får spilt et spill noen timer i måneden? Har nok av spill samt en AppleTV og en chippet orginal Xbox som backup. Er heller ikke fan av SP/offline og spiller så og si alltid online, føler jeg får lite ut av å spille et singleplayer spill, foretrekker at NFS er 100% online og håper flere utviklere følger den trenden. Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? NFS har masse problemer på grunn av dette. Du kan blant annet ikke pause. Hvorfor er det et problem å ikke kunne pause i et online spill? Endret 24. desember 2015 av Enquad Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 XBL har ikke noe nedetid verdt å nevne... Det samme kan dog ikke sies om PSN. Jeg regner med at PSN kommer til å slite voldsomt når ungene starter med ddos, mens XBL kanskje blir affisert i liten grad, men henter seg inn innen rimelig tid. Merk; rimelig tid. Dagens deals: Just dance og Terraria. Pass. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Aldri opplevd så mye nedetid som jeg har med Xbox One jeg, men igjen så er det jævla uflaks at jeg absolutt skal bruke konsollen hver gang det er nedetid. Men, det har vært mye snakk på nettet om at Live på Xbox One ikke er i nærheten av så stabilt som det var på 360. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? Gi deg. Xbox live har da problemer de også, selv om de er betraktelig bedre enn PSN. Sier jo ikke at det ikke er nedetid? XBL er ikke mer nede enn et par timer i måneden utifra det jeg har merket, er ikke verdens undergang om man ikke får spilt et spill noen timer i måneden? Har nok av spill samt en AppleTV og en chippet orginal Xbox som backup. Er heller ikke fan av SP/offline og spiller så og si alltid online, føler jeg får lite ut av å spille et singleplayer spill, foretrekker at NFS er 100% online og håper flere utviklere følger den trenden. Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? NFS har masse problemer på grunn av dette. Du kan blant annet ikke pause. Hvorfor er det et problem å ikke kunne pause i et online spill? Da leste jeg nok innlegget ditt feil, beklager for det! Spiller forresten også 90% online. Det eneste jeg faktisk spiller offline er Fallout 4 (Og tidligere GTA:V og MGS:V, selv om begge er online til tider). Resten er 100% online. Har hatt xboxen min i et år og spilt en god del timer, og tror aldri jeg har merket nedetid. Er bare et par ganger at enkelte tjenester hos Xbox Live har vært nede, men xboxen har fungert med unntak av et spill eller to. Tror nok jeg har vært heldig også, da jeg vet at det har vært nedetid av og til. Bare ikke noe særlig når jeg har spilt. At Need for speed er online har jeg ingen forståelse for, da det føles veldig lite online ut. Samme systemet som rivals og alt føles helt dødt ut. Da ville jeg heller separert en SP-del og heller hatt multiplayerlobbyer med 30 stk i (Noe lignende GTA feks). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? NFS har masse problemer på grunn av dette. Du kan blant annet ikke pause. Du kan ikke engang spille spillet i offline. Tåpelig med always online-DRM på singleplayer spill. e: typo Endret 24. desember 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Aldri opplevd så mye nedetid som jeg har med Xbox One jeg, men igjen så er det jævla uflaks at jeg absolutt skal bruke konsollen hver gang det er nedetid. Men, det har vært mye snakk på nettet om at Live på Xbox One ikke er i nærheten av så stabilt som det var på 360. Regner med du ikke spiller på Playstation, der er det nede eller problemer 50% av tiden. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg har begge konsollene, har opplevd at PSN har vært nede en gang. Men jeg har spilt mest på Xbox da, og hatt den lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Du må ha vært uheldig, jeg har hatt min nå i rett over 1 år, og jeg husker nedetid en gang (en uke etter Halo 5 kom ut). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem?NFS har masse problemer på grunn av dette. Du kan blant annet ikke pause. Du kan engang spille spillet i offline. Tåpelig med always online-DRM på singleplayer spill. Nå er EA serverne nede. Leste at de frykter angrep. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Nå er det ikke tid for gamez for min del uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Tenkte jeg skulle spille Halo Reach på Xbox One nå, uspillbart. Framerate fra helvete, og det lugger som faen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Er ikke akkurat samme flyten som nyeste Halo nei Men spillet er så latterlig fett ellers, at jeg lar det passere i større grad..MEEEN i klassisk Halo stil forsvant siste lagringspunktet mitt her om dagen og jeg må spille opp igjen en rekke oppdrag. Piss og fanteri, akkurat samme fitteriet som når jeg spillte igjennom Halo pakken.. Endret 24. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg venter til Microsoft fikser det. Føffaen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Syns Need for Speed var helt ok. Veldig artig med all modifiseringen en kan gjøre og bra grafikk. Derimot var jeg ikke like imponert over styringen. Men det er mulig jeg har blitt bortskjemt med det jeg anser som arcadekongen, Forza Horizon 2. Min drøm er å blande modifiseringen og slikt fra NFS med styringen/handling fra Forza Horizon 2 sammen med feiende flott grafikk. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Tenkte jeg skulle spille Halo Reach på Xbox One nå, uspillbart. Framerate fra helvete, og det lugger som faen. Really? Håper de fikser det, Reach var egentlig mitt favorittspill til 360, spesielt når det kommer til "sandbox" eller hva det het. Brodern sa at han skulle stikke innom med en 360 disk av Reach da han aldri likte det og fortalte at det kom til å bli bakoverkompatibelt, jizza i buksene mine jeg altså. Syns Need for Speed var helt ok. Veldig artig med all modifiseringen en kan gjøre og bra grafikk. Derimot var jeg ikke like imponert over styringen. Men det er mulig jeg har blitt bortskjemt med det jeg anser som arcadekongen, Forza Horizon 2. Min drøm er å blande modifiseringen og slikt fra NFS med styringen/handling fra Forza Horizon 2 sammen med feiende flott grafikk. Må egentlig si meg helt enig, alt annet var helt ok men styringen var litt "off"/attogfram. Noen ganger funker en sving med de og de kombinasjonene på kontrolleren, andre ganger gikk bilen til helvette med helt lik hastighet, nedbremsing g metode. Styringen er for min del veldig av og på. Beklager om jeg surrer helt nå, har blitt en del alkolhyler under julefeiringen. Endret 25. desember 2015 av Enquad Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvorfor laster jeg ned hele spillet når jeg har CD. Er det noen måte å unngå dette? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Disken er nok bare en autorisering/lisens utifra det jeg har forstått, ingen av mine fysiske disker har blitt installert men heller nedlastet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Disken er nok bare en autorisering/lisens utifra det jeg har forstått, ingen av mine fysiske disker har blitt installert men heller nedlastet. Riiiight... Spillet er selvsagt på disken som på alle andre konsoller. Hvordan i all verden kan noen tro noe annet? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvorfor laster jeg ned hele spillet når jeg har CD. Er det noen måte å unngå dette? Om du spiller av 360-spill på Xbox One, så leser den ikke via disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå