Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Frister. Lurer på om jeg ikke har en verdi kode på 50kr på CDOn liggende. I så fall blir det 340kr for The Rise of the Tomb Raider. :p

Og ja, jeg liker fysiske medier som oftest. Med annet spillet er superbillig digitalt. :p

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nåja. Horizon 2 er ett mye mer gjenomført spill.

Synes NFS var litt meeh i starten, men når politiet ble innblanda ble det straks morsommere.

Greit at det er arkade, men det er jo ikke noe bra kjøremotor synes jeg. Tidligere NFS har hatt bedre feeling på bilkjøringen.

Horizon er veldig gjennomført, men når du har spilt det lenge nok så er det helt håpløst. 

Er i level 125 og har spilt de samme banene og de samme championshipsene om og om igjen. 

Er vel drøyt 10 forskjellige championships med 4 events per som er like gjennom hele. Du kjører samme baner om og om igjen når du har gjort den første finalen.

Lenke til kommentar

Nåja. Horizon 2 er ett mye mer gjenomført spill.

Synes NFS var litt meeh i starten, men når politiet ble innblanda ble det straks morsommere.

Greit at det er arkade, men det er jo ikke noe bra kjøremotor synes jeg. Tidligere NFS har hatt bedre feeling på bilkjøringen.

Horizon er veldig gjennomført, men når du har spilt det lenge nok så er det helt håpløst. 

Er i level 125 og har spilt de samme banene og de samme championshipsene om og om igjen. 

Er vel drøyt 10 forskjellige championships med 4 events per som er like gjennom hele. Du kjører samme baner om og om igjen når du har gjort den første finalen.

Joda, enig i den. Slutta å spille en liten stund etter rulleteksten kom (ca 25% fullført)

Men det skal mye til for å toppe det uansett. Kosa meg mye med Forza 6 og om man vil ha mer realisme.

Need for speed er værdt 230kr, men ikke mer :p

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat Star Wars Battlefront. Kun spilt litt multiplayer så langt, men er veldig fornøyd.

Ikke enig. Etter ti timer går effekten av den ekstremt bra grafikken over, og jeg la merke til store mangler i dynamikken. Faktisk ekstremt skuffa over at DICE som har så mange gode spill i denne sjangeren i beltet, ikke har fått til noe bedre. Lagt det vekk for nå, men tar det frem igjen på nyåret og gir det en sjanse til. Men da bør det overbevise meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...