ProphetSe7en Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Så mye positivt snakk om Tomb Raider her at jeg handlet jeg også, så da gleder jeg meg til å kunne spille i julen 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Hehe. Frister. Lurer på om jeg ikke har en verdi kode på 50kr på CDOn liggende. I så fall blir det 340kr for The Rise of the Tomb Raider. Og ja, jeg liker fysiske medier som oftest. Med annet spillet er superbillig digitalt. Endret 22. desember 2015 av Cappo 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 NFS var slettes ikke verst, utklasserer alt etter Most Wanted. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Meh, ikke noe særlig fristende idag på dealsan, kunne kjøpt NFS igår, men gjorde det ikke pga anmeldelser. Satser på det kommer noe fristende fremover, kunne godt tenkt å hatt GTA5 til en god pris. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Syntes faktisk NFS mar mer moro enn Forza Horizon 2 da bilene er litt mer lekene og du kan gjøre litt mer når det kommer til modifisering. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Nåja. Horizon 2 er ett mye mer gjenomført spill. Synes NFS var litt meeh i starten, men når politiet ble innblanda ble det straks morsommere. Greit at det er arkade, men det er jo ikke noe bra kjøremotor synes jeg. Tidligere NFS har hatt bedre feeling på bilkjøringen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 NFS er moro helt til du kjører ut av garasjen. 3 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Nåja. Horizon 2 er ett mye mer gjenomført spill. Synes NFS var litt meeh i starten, men når politiet ble innblanda ble det straks morsommere. Greit at det er arkade, men det er jo ikke noe bra kjøremotor synes jeg. Tidligere NFS har hatt bedre feeling på bilkjøringen. Horizon er veldig gjennomført, men når du har spilt det lenge nok så er det helt håpløst. Er i level 125 og har spilt de samme banene og de samme championshipsene om og om igjen. Er vel drøyt 10 forskjellige championships med 4 events per som er like gjennom hele. Du kjører samme baner om og om igjen når du har gjort den første finalen. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Godtfolk! Jeg har en Just Cause 2 kode liggende, som kan spiles både på 360 og One. Send meg en hyggelig julePM om du vil ha den, så trekker jeg i morgen på julaften God jul 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Nåja. Horizon 2 er ett mye mer gjenomført spill. Synes NFS var litt meeh i starten, men når politiet ble innblanda ble det straks morsommere. Greit at det er arkade, men det er jo ikke noe bra kjøremotor synes jeg. Tidligere NFS har hatt bedre feeling på bilkjøringen. Horizon er veldig gjennomført, men når du har spilt det lenge nok så er det helt håpløst. Er i level 125 og har spilt de samme banene og de samme championshipsene om og om igjen. Er vel drøyt 10 forskjellige championships med 4 events per som er like gjennom hele. Du kjører samme baner om og om igjen når du har gjort den første finalen. Joda, enig i den. Slutta å spille en liten stund etter rulleteksten kom (ca 25% fullført) Men det skal mye til for å toppe det uansett. Kosa meg mye med Forza 6 og om man vil ha mer realisme. Need for speed er værdt 230kr, men ikke mer Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Haha, mulig fordi jeg foretrekker arcade over sim! Lenke til kommentar
UFC Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Kjøpte akkurat Star Wars Battlefront. Kun spilt litt multiplayer så langt, men er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Kjøpte akkurat Star Wars Battlefront. Kun spilt litt multiplayer så langt, men er veldig fornøyd. Ikke enig. Etter ti timer går effekten av den ekstremt bra grafikken over, og jeg la merke til store mangler i dynamikken. Faktisk ekstremt skuffa over at DICE som har så mange gode spill i denne sjangeren i beltet, ikke har fått til noe bedre. Lagt det vekk for nå, men tar det frem igjen på nyåret og gir det en sjanse til. Men da bør det overbevise meg! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Er det bare jeg som føler at mange av tilbudene er dårlige? Mange av spillene er fortsatt billigere i butikk. Edit: Da mener jeg nettbutikk. Endret 23. desember 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Kjøpte akkurat Star Wars Battlefront. Kun spilt litt multiplayer så langt, men er veldig fornøyd. Prøv å komme med en ny vurdering etter det har gått 5-10 timer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 De fleste blir vel lei før det har gått ti timer, noe som er ypperlig siden jeg får ti timer via EA Access. Bare jeg gidder å prøve det så. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Tja. Spilte betaen betydelig mer enn 10 timer og hadde det kjempegøy. Men ser dog at det kan bli veldig kjedsomt i lengden. BO3 har jeg allerede over 4 døgn in-game, og jeg er ikke i nærheten av å være lei. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Syntes faktisk NFS mar mer moro enn Forza Horizon 2 da bilene er litt mer lekene og du kan gjøre litt mer når det kommer til modifisering. Koble av nettverket på xboxen din og se om NFS er fortsatt like kult da Lenke til kommentar
danielch Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Xboxen er da aldri offline så hvorfor skulle det vært et problem? Gi deg. Xbox live har da problemer de også, selv om de er betraktelig bedre enn PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå