Mr. Pants Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg trodde også utviklere der ute er mest glad i kraften som er i disse konsollene, men i skyen kan det være et ukjent territorium. I slike onlinekamper, så vil nok cloud computing komme til nytte om det ikke går utover spillbarheten Jeg ser for meg at Azure kan komme til nytte i spill med åpne verdener. De kan la maskinen ta seg av det som er rundt deg, og streame det som er langt unna. Dersom jeg ikke tar helt feil, så bruker World of Warcraft bruker en form for streaming. Mtp. at det kom ut en reklameplakat om at den kommer i år så ville det vært merkelig å nå snu helt om. Dette må de vel ha vist om i lenger tid om det har vært et problem? De kommer sikkert ikke til å snu. Det er nok bare ønsketenkning. : / Endret 5. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Antallet er irrelevant, det er titlene som teller. Dersom man liker Tekken og bryr seg fint lite om StarCraft er ikke PC et bedre valg enn konsoll. Jeg har aldri sagt at PC er noe bedre valg, ja faktisk det stikk motsatte. Men å diskutere til evighet om hvilken platform som har flest eksklusive er det jeg prøver å få frem som helt meningsløst. Siden man vektlegger de forskjellig, man kan gå lei, man spiller de i en annen setting, osv.. OG sist men ikke minst så er begge konsollene dårlige når det kommer til eksklusive titler i rent antall. Hvis man kobler det jeg har skrevet med første innlegget så vil man forstå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 http://youtu.be/-a2Z3ZJ_7Tc 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) http://www.gameranx....ble-with-media/ "However, it sounds like instead of dealing with all the tough questions head on, Microsoft will be skipping out on this type of conversation completely." Bra for Microsoft, dårlig for oss forbrukere. Endret 5. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=TVswIZ_poBg wha bam Endret 5. juni 2013 av formkake Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 E3 starts early with Call of Duty: Ghosts – All Access. Tune in from 7pm on Sunday 9th June to get an exclusive preview of gameplay from the next generation of Call of Duty. You can see all the action through the Machinima app on Xbox LIVE or on www.callofduty.com/ghosts. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 ny Xbox One reklame... 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ryktene fra før i dag har blitt bekreftet av en på NeoGaf. Jeg kjenner ikke til brukerne der, men mods skal ha det til at han er hundre prosent troverdig, og det diskuteres ikke lenger som et rykte, men som fakta. NeoGaf er strenge på rykter, og de som ikke går for å være sanne blir slettet og bruker bannet (ettersom jeg har forstått). Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Bra for Microsoft, dårlig for oss forbrukere. Hvordan er dette bra for Microsoft? De er jo tydeligvis ikke trygge nok på produktet sitt til å svare på potensielle vanskelige spørsmål. Selskaper elsker å snakke om produktet sitt, med mindre det er noe de vil skjule. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hvordan er dette bra for Microsoft? De er jo tydeligvis ikke trygge nok på produktet sitt til å svare på potensielle vanskelige spørsmål. Selskaper elsker å snakke om produktet sitt, med mindre det er noe de vil skjule. Microsofts Xbone er perfekt, er ikke noe å diskutere. Edit: The jokes, men hva skal man konkludere med dette? (tatt fra reddit) http://i.imgur.com/MONpr7N.jpg Endret 5. juni 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) http://www.gamespot....making-6409324/ Der sier de Forza 5 skal kunne spilles i 1080p@60fps. For dere som har peiling på dette området, er dette bra nytt? Endret 5. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 http://www.gamespot....making-6409324/ Der sier de Forza 5 skal kunne spilles i 1080p@60fps. For dere som har peiling på dette området, er dette bra nytt? Du mener det som ble utlovet i forrige generasjon`? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Ryktene fra før i dag har blitt bekreftet av en på NeoGaf. Jeg kjenner ikke til brukerne der, men mods skal ha det til at han er hundre prosent troverdig, og det diskuteres ikke lenger som et rykte, men som fakta. NeoGaf er strenge på rykter, og de som ikke går for å være sanne blir slettet og bruker bannet (ettersom jeg har forstått). Crazy Buttocks har bekreftet at MS sliter med maskinvaren. Jeg tror ikke at han har sagt noe om gpu-en blir klokket ned eller ikke. Det ser uansett ikke lyst ut for MS. Du mener det som ble utlovet i forrige generasjon`? Turn10 sa aldri noe om at Forza 2, 3 eller 4 skulle kjøre i 1080p. Endret 5. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 @Ginecólogo Necrolamedor leste på neogaf at xbone's cpu skal ned justeres pga esram ikke fungerer optimalt... skulle tro ms hadde gjort grundig jobb på hw'en. de skal jo selge xbone om ca 5 måneder... er også snakk om at ui'en ikke er ferdig og ble feika i et tv program.... hvis det står så dårlig til så frykter jeg noe alla rrod vil gjennta seg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du mener det som ble utlovet i forrige generasjon`? Jeg spurte noen som har peiling om dette er bra nytt for gaming på neste generasjon. Jeg er ikke interessert i svar fra Sony boysa. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Turn10 sa aldri noe om at Forza 2, 3 eller 4 skulle kjøre i 1080p. Ikke godeste Turn10, men mener og huske at MS og Sony lovte ut all slags P`er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nå kom vel starten av forrige generasjon med scart også. Det var ikke akkurat normalt med FullHD i 2004. Nå er saken litt annerledes. Alt annet enn HD er bare utrolig rævva. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Crazy Buttocks har bekreftet at MS sliter med maskinvaren. Jeg tror ikke at han har sagt noe om gpu-en blir klokket ned eller ikke. Det ser uansett ikke lyst ut for MS. det ble nevnt at cpu skal ned justeres pga esram ikke fungerer optimalt... så da spørs det hvor mye den skal ned. cpu'en til xbone var jo noen hakk svakere en ps4 sin cpu allerede... kan bli katastrofalt for ms dette.. her ser det ikke lyst ut nei. Endret 5. juni 2013 av Zombien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 http://www.gamespot....making-6409324/ Der sier de Forza 5 skal kunne spilles i 1080p@60fps. For dere som har peiling på dette området, er dette bra nytt? Sier de det, eller bare 60fps? Ettersom jeg leste istad blir det mest sannsynlig sub-HD, men da kan det være bekreftet at det blir full-HD da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå