Muggkaare Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Fra og med i dag kan du spille Deus Ex, Halo Reach, Fable III og mye mer på Xbox One. http://news.xbox.com/2015/12/17/xbox-one-backward-compatibility-december/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Halo Reach i romjulen da! Herlig Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen som vet om andre gode sider som cdkeys.com som selger Xbox live dollar gavekort? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Faen, fortsatt ingen Bayonetta. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen som vet om andre gode sider som cdkeys.com som selger Xbox live dollar gavekort? www.offgamers.com fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen flere som ikke kommer inn på Netflix via xbone? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Xbox Live har vist problemer. Enten tekniske problemer eller så har disse drittungene startet faenskapen tidlig. Info om tjenesten her https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status EDIT: Jepp, er disse taperne som har startet tidlig. PSN er nok neste. Rart dem ikke går etter Steam? Endret 18. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Xbox Live har vist problemer. Enten tekniske problemer eller så har disse drittungene startet faenskapen tidlig. Info om tjenesten her https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status EDIT: Jepp, er disse taperne som har startet tidlig. PSN er nok neste. Rart dem ikke går etter Steam? Er vel ikke så lett å "ta“ steam da det er distribuert. Ta en server så er det 99 igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Morsomme folk, gitt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Ja de kneler vel PSN da. Passer fint når jeg går på friuke etter jobb i dag Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Og hvorfor gjør disse drittungene dette mot oss som enten bruker PSN eller Xbox Live? Har aldri skjønt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Og hvorfor gjør disse drittungene dette mot oss som enten bruker PSN eller Xbox Live? Har aldri skjønt det. Vi blir vel bare regnet som "collateral damage" i en krig mot Sony og Microsoft. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Lurte på en ting, har funnet et bilde som jeg vil bruke som bakgrunn på Xbox one, hvordan overfører jeg dette bildet over til Xbox one fra min pc? Enkleste er nok en minnepenn men det har jeg ikke liggende, er det andre muligheter å overføre et bilde? Trodde kanskje jeg unne bruke Edge på One så deretter ta et bilde men bilde funker ikke i edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Lurte på en ting, har funnet et bilde som jeg vil bruke som bakgrunn på Xbox one, hvordan overfører jeg dette bildet over til Xbox one fra min pc? Enkleste er nok en minnepenn men det har jeg ikke liggende, er det andre muligheter å overføre et bilde? Trodde kanskje jeg unne bruke Edge på One så deretter ta et bilde men bilde funker ikke i edge Onedrive Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Mener jeg leste tidligere at man ikke kunne bruke One drive for å velge bakgrunn på Xbox One, jeg prøvde igjen nå. Får opp bildene jeg har lagret på min Pc men kan ikke velge dem som bakgrunn på Xbox One. Ser også at folk vil ha dette i en update. Virker ut som en minnepenn er eneste mulighet enn så lenge, takker for svar dog )) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 OneDriver fungerer ikke, letteste måten jeg har funnet ut er å bruke en DLNA server på pcen din, åpne media player på xboxen og velg den derfra. så kan du sette bilde som bakgrunn Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Noen som vet om andre gode sider som cdkeys.com som selger Xbox live dollar gavekort? www.offgamers.com fungerer helt fint. Takker! Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) . Endret 21. desember 2015 av ApeInSpace Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 nai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå