Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk en stor sjanse for at jeg kjøper BO1 igjen, sett at det kjører smooth og at det er litt spillere online. BO1 har fortsatt gudestatus i CoD-miljøet (hos meg og), så får man se hvor gøy det faktisk blir å spille det igjen etter man har blitt vant til alle de nyere spillene og hele flyten I FPS-spillene har endret seg. Blir nok mye klaging på Last Stand på BO1 igjen :p

Lenke til kommentar

Enda litt dyrere, men kanskje et alternativ for de desperate? :p

 

Jeg tar å repeterer denne. Når jeg postet den 4.des. Så tror jeg prisen var 1695Kr? Nå er den gått ned i pris til en hundrings over elite kontrolleren. Den har jo ikke blitt noe penere siden sist da, men om det er veldig viktig trenger man kanskje ikke bruke det spygrønne anti-skli "skin'et"? Uansett, kanskje et litt mer aktuelt alternativ med den nye prisen?

Lenke til kommentar

 

Hva er grunnen til at Elite-kontrolleren per nå er umulig å få tak i?

Microsoft forventet ikke at salgstallene skulle være såpass høye så problemet ligger i produksjonen. De jobber på spreng for å produsere flere Elite kontrollere.

 

 

Så heller ikke for meg at folk kom til å hive seg etter en kontroller til 1300 kr. Trodde det kom til å bli forberholdt svært spesielt interesserte. 

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at Elite-kontrolleren per nå er umulig å få tak i?

Bare å følge med her:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3202727

 

Butikker får den jevnlig inn. Selv fulgte jeg med, så noen hadde den på vei, bestilte, og 1 uke senere var den i posten.

Det var komplett.no i mitt tilfelle. Men for bare et par dager siden hadde CDON den inne, og ser en annen aktør har den inne nå.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke prøvd Elite kontrolleren, men jeg har forstått at den er veldig bra. Og det er jo ganske godt gjort syns nå jeg, for jeg syns nemlig at stock Xbox One kontrolleren er sabla bra i utgangspunktet. :)

 

Men det er helt klart at de har blitt tatt litt på senga at den falt enda mer i smak enn de hadde trodd. Er det egentlig så rart? På papiret så er det jo en helt vanvittig kontroller egentlig.

 

Kjenner jeg misunner de som fikk hoppet på 895,- toget på Komplett en gang i tiden. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Handlet Xbone Elite først og fremst for å få med Elite kontrolleren. Synes det fristet veldig med en slik kontroller, for egen del vil en slik bli brukt i tusenvis av timer, etter tidligere erfaring. Har ingenting i mot å betale en del ekstra for noe som blir brukt så mye. Selv om jeg stort sett bare spiller single player.

 

Har dermed aldri prøvd Xbone standard kontrolleren. I forhold til 360 kontrolleren har de med Elite kontrolleren eliminert et stort problem jeg fikk etterhvert: kontaktene i batteri-dekslet, kontakt-flatene ga etterhvert dårlig kontakt og man måtte til å pirke inne i der med skrujern osv. Dette vil ikke oppstå på Elite kontrolleren på samme måte.

 

Finish, tyngde og nøyaktighet på spaker og knapper er suveren på Elite kontrolleren. Håper Sony kommer med noe slikt også - med samme driftstid - vil velge det der også.

 

Er også veldig fornøyd med Elite xboxen med ssd kombidisk - gir meg veldig korte loading tider i Fallout 4. Mens andre nevner minutt - ligger det hos meg på rundt 10 sekunder.

Lenke til kommentar

 

Er også veldig fornøyd med Elite xboxen med ssd kombidisk - gir meg veldig korte loading tider i Fallout 4. Mens andre nevner minutt - ligger det hos meg på rundt 10 sekunder.

 

Wow. Mye større forskjell enn jeg hadde trodd. Nesten så jeg kunne vurdert å bytte ut min XBO mot en Elite. Er det ikke 1GB på den også kontra 500gb?

 

 

Jo, skal vel være 1TB. 

Lenke til kommentar

 

Er også veldig fornøyd med Elite xboxen med ssd kombidisk - gir meg veldig korte loading tider i Fallout 4. Mens andre nevner minutt - ligger det hos meg på rundt 10 sekunder.

 

Wow. Mye større forskjell enn jeg hadde trodd. Nesten så jeg kunne vurdert å bytte ut min XBO mot en Elite. Er det ikke 1GB på den også kontra 500gb?

 

Rolig, og ta det med noen gram salt.

Uten at jeg har testet selv på Xbox, så oppgraderte jeg min PS4 fra std HDD til SSD-Hybrid.

Og loadetiden var rimelig smått raskere. Litt, men aldri mer en noen få prosenter raskere.

 

Er jo mulig at FallOut 4 har programert seg mot SSD-Hybriden og gjør noen spesielt der, men da tror jeg vi hadde lest om det på nett for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...