Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ingen problemer med vår konsoll.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status?icid=furl_status

 

Prøvd hard-reset av konsollen? (Hold inn standby knappen på konsollen i 10 sekunder og start den på nytt).

Om dette ikke fungerer, prøv en reset av ruter.

Arrgg....funket ikke det heller.

Alle andre dingser i huset virker på nett. Xboxen bekrefter under innstillinger at den er på nett.

Men såvirker det som den ikke kommer på nett når jeg starter apper, mm

 

Da er nok eneste utvei en formatering av konsollen.

 

EDIT: Thefuq, under loading i BO3 bestemte konsollen seg bare for å restarte uten videre.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Hvor fant du den på lager?

 

Jeg bestilte hos komplett med forventet levering 4 desember, men fikk epost fra dem i går om at den nå har ubekreftet dato i januar.

 

 

Jeg bestilte min hos CDON, den ble lagt til på lager hos dem igår, så håper jeg får den før jul.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som fått sin Elite Controller? Hva synes dere isåfall?

 

Venter på min i posten :dribble:

Har hatt min en god stund, syns den er helt OK.

Ikke verdt prisen de skal ha for den nå. 

Lenke til kommentar

Microsoft Store sender pakker med UPS er det mulig!! Noen som vet hva som skjer når jeg aldri er hjemme ved levering, blir pakken sendt i retur? 

Tror de har klønete plasserte lagre man kan besøke, hente ting og føle seg særdeles lite velkommen til.

 

Btw, håper fraktpris står oppgitt på seddelen, hvis ikke gjetter UPS bare og setter avgifter deretter.

Lenke til kommentar

 

Microsoft Store sender pakker med UPS er det mulig!! Noen som vet hva som skjer når jeg aldri er hjemme ved levering, blir pakken sendt i retur? 

Tror de har klønete plasserte lagre man kan besøke, hente ting og føle seg særdeles lite velkommen til.

 

Btw, håper fraktpris står oppgitt på seddelen, hvis ikke gjetter UPS bare og setter avgifter deretter.

 

Lageret er plassert i Oslo så det er uaktuelt å hente en pakke der. Hater UPS, leveringer på dagtid og ingen beskjeder, er jo nesten ingen som er hjemme på dagtid i Norge.

Lenke til kommentar

 

Microsoft Store sender pakker med UPS er det mulig!! Noen som vet hva som skjer når jeg aldri er hjemme ved levering, blir pakken sendt i retur? 

Tror de har klønete plasserte lagre man kan besøke, hente ting og føle seg særdeles lite velkommen til.

 

Btw, håper fraktpris står oppgitt på seddelen, hvis ikke gjetter UPS bare og setter avgifter deretter.

 

Microsoft store tar moms på betalingen via deres norske "kontor" så har ingenting å si hvordan det spesifiseres. Samme når jeg bestilte xbox one fra MS Tyskland, kvitteringen er fra MS norge med betaling av norsk moms.

Lenke til kommentar

 

Hvor fant du den på lager?

 

Jeg bestilte hos komplett med forventet levering 4 desember, men fikk epost fra dem i går om at den nå har ubekreftet dato i januar.

 

 

Jeg bestilte min hos CDON, den ble lagt til på lager hos dem igår, så håper jeg får den før jul.

 

 

Fikk mail i går om at forventet levering fra komplett var flyttet til tidligst januar 2016, men i dag fikk jeg likevel epost om at den er pakket og sendt til meg. Gleder meg til å teste den, og håper den er så bra som alle sier :)

Lenke til kommentar

Da er nok eneste utvei en formatering av konsollen.

 

EDIT: Thefuq, under loading i BO3 bestemte konsollen seg bare for å restarte uten videre.

Formatering? Tenker du på resetting til fabrikkinnstillingene?

Hva skjer da....mister jeg alt oppsett på XBOXen....og all fremdrift på spillene?

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar

 

Da er nok eneste utvei en formatering av konsollen.

 

EDIT: Thefuq, under loading i BO3 bestemte konsollen seg bare for å restarte uten videre.

Formatering? Tenker du på resetting til fabrikkinnstillingene?

Hva skjer da....mister jeg alt oppsett på XBOXen....og all fremdrift på spillene?

 

Fabrikkinstillinger, ja. Du vil ikke miste fremdrift i spillene dine, du vil bare måtte reinstallere spill/apper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...