Comma Chameleon Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Noen som vet hvor mye strøm den bruker i standby-mode? Noe man kan relatere det til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 15 watt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det er jo ikke mye. Bruker boksen såpass mye uansett at da får den bare stå på instant-on. Utrolig deilig at den er så rask å starte opp (i tillegg til at den starter TV, Bose-anlegget og Get-dekoderen i samme slengen). Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Om jeg kaldstarter min så rekker ikke TVen å skru seg på før typ siste del av innlastingen, 5 sekunder med Xbox logo :-) Drar cirka 112W når den er på. Endret 1. desember 2015 av Enquad Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har hadd litt problemer med at xboxn slår seg av helt ut av d blå , mitdt i halo match idag så bare slo den seg av. Har halo 5 limited konsollen, noen flere som har merket dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det er jo ikke mye. Bruker boksen såpass mye uansett at da får den bare stå på instant-on. Utrolig deilig at den er så rask å starte opp (i tillegg til at den starter TV, Bose-anlegget og Get-dekoderen i samme slengen). nei, jeg har ikke blitt fattig etter å ha hatt xboxen på standby siden den kom på markedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har hadd litt problemer med at xboxn slår seg av helt ut av d blå , mitdt i halo match idag så bare slo den seg av. Har halo 5 limited konsollen, noen flere som har merket dette ? det var et problem under Beta av det nye UIet, men har ikke skjedd etter ferdig versjon. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 the Crew: ultimate edition lå for 20USD i går på US Store, har ikke sjekket i dag. Må vær feilpris Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 JC er tusen ganger morsommere enn SR. Da må 3eren være sinnsyk morsom, for er det noe just cause 1 og 2 ikke er så er det morsom. Kan muligens våre kjekk å spille, men humoren er ikke i nærheten av promp og fise gangsta humoren i saints row. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Snakker om gameplayet. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Synes faktisk ikke det. Faktisk så er det Just Cause 3 som er langt unna. Spillet ser pent ut, men du gjør bare det samme over og over igjen. Sånn var det forsåvidt på de andre utgavene også. Ødelegge/ta over baser. At spillet er gøy å spille er en ting, det er 90% av spillene man velger å kjøpe uansett. Men særlig morsomt er ikke Just Cause 3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jada, man gjør det samme om og om igjen, som i de fleste andre spill. Men jeg har ikke noe problem med det om jeg synes det er gøy. Som med Halo 5, gjorde det samme fra start til slutt, men gud som jeg koste meg. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg klarer ikke å kose meg med Just cause spillene. Det er morsomt i 1 times tid og deretter blir det alt for kjedelige oppdrag. Saints row digger jeg, men ja jeg kan være enig i at kontrolleren iblant kan virke som den er snekret sammen av en bever. 1 Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 hei. Xbox'en vår er koblet til Internett. Det har jeg sjekket. Men jeg får ikke startet diverse ting, blant annet Netflix. "Du må være online for å..." Ellers får jeg "....kan ikke endres før vi kobler til tjenesten" Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hva står det under connection status? Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hva står det under connection status? Står det samme som hos deg. Er det selve Xbox-server (?) som er nede? Om jeg går på innstillinger, konto personvern...får jeg beskjed om"det er et midlertidig problem med tjenesten" Men hvilken tjeneste? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ingen problemer med vår konsoll. http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status?icid=furl_status Prøvd hard-reset av konsollen? (Hold inn standby knappen på konsollen i 10 sekunder og start den på nytt). Om dette ikke fungerer, prøv en reset av ruter. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som fått sin Elite Controller? Hva synes dere isåfall? Venter på min i posten Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som fått sin Elite Controller? Hva synes dere isåfall? Venter på min i posten Jeg har fått min xD og veldig fornøyd. Dualshock 4 har aldri vært helt det samme etterpå :-P Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ingen problemer med vår konsoll. http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status?icid=furl_status Prøvd hard-reset av konsollen? (Hold inn standby knappen på konsollen i 10 sekunder og start den på nytt). Om dette ikke fungerer, prøv en reset av ruter. Arrgg....funket ikke det heller. Alle andre dingser i huset virker på nett. Xboxen bekrefter under innstillinger at den er på nett. Men såvirker det som den ikke kommer på nett når jeg starter apper, mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå