Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow. Det er tregt ja! Synes det henger litt innimellom selv, men det er bare når den prøver å kontakte noe på nettet som tar tid å laste inn. Går uansett en good del raskere enn før, så jeg er fornøyd fortsatt (selv om det fortsatt kan forbedres).

Burde vært et valg å skru av alt av animasjoner slik at ting kanskje går kjappere? Eller brukes de bare for å skjule loadingtider (slik iOS ofte gjør)?

Lenke til kommentar

For meg ser Just Cause 3 litt ut som utfordringene i Saints Row spillene. Ødelegg mest mulig på minst mulig tid etc. Litt som en stor Genki konkurranse for de som har spilt Saints Row. Er det stort sett sånn? Skal sies at jeg aldri har prøvd noen Just Cause spill. Bare lurer før et evt. kjøp en gang i fremtiden!

Lenke til kommentar

For meg ser Just Cause 3 litt ut som utfordringene i Saints Row spillene. Ødelegg mest mulig på minst mulig tid etc. Litt som en stor Genki konkurranse for de som har spilt Saints Row. Er det stort sett sånn? Skal sies at jeg aldri har prøvd noen Just Cause spill. Bare lurer før et evt. kjøp en gang i fremtiden!

Ganske sikker på at Saint Row har en bedre storyline enn hva Just Cause har. Nå var vel ikke Genki konkurransen en del av mission så vidt jeg husker. Er vel sånn side greia.

 

Men de siste utgavene av Saint Row har iallefall gått i å være pure f spill hvor man egentlig bare skal ha det gøy. Litt sånn er vel Just Cause også. Det er gøy, men det er grenser hvor gøy det er å repetere ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...