Muggkaare Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Tok en video av det. Tok "bare" litt over et minutt nå. Og ja, den står på øyeblikkelig på-modus. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Videoen din er privat Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sånn, nå bør det funke? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Funker nå! Tok en formatering nå selv...da det tok flere minutter for noe som helst av gui design,store etc. dukket opp ETTER at jeg var startet opp og logget på..satser på det blir bedre da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Lite lysten på å formatere enda en gang. Mongokjipt å laste ned og installere alt på nytt. Men må jeg så må jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Wow. Det er tregt ja! Synes det henger litt innimellom selv, men det er bare når den prøver å kontakte noe på nettet som tar tid å laste inn. Går uansett en good del raskere enn før, så jeg er fornøyd fortsatt (selv om det fortsatt kan forbedres). Burde vært et valg å skru av alt av animasjoner slik at ting kanskje går kjappere? Eller brukes de bare for å skjule loadingtider (slik iOS ofte gjør)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Aldri sett den logoen engang boksen er på før TV min. Snakk om noen sekunder Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har ikke skrudd på Xboxen min på evigheter, men av nysgjerrighet måtte jeg bare sjekke hvor lang tid den bruker for å skru på og til den er på dashboardet. Jeg tok tida og det tok ett minutt og ett sekund her også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 var det instant on? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Tok tida her og min bruker 7 sec. Loading tida ingame i Witcher 3 får jeg nesten GTA vibber av. Helt horribelt hvor mange cutscenes og loading det skal være i dette spillet. Spillet er dessverre ikke så bra som jeg trodde. Glad jeg bare punget ut 200kr for det ca. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 For meg ser Just Cause 3 litt ut som utfordringene i Saints Row spillene. Ødelegg mest mulig på minst mulig tid etc. Litt som en stor Genki konkurranse for de som har spilt Saints Row. Er det stort sett sånn? Skal sies at jeg aldri har prøvd noen Just Cause spill. Bare lurer før et evt. kjøp en gang i fremtiden! Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Instant on så tar xboxen sekunder å starte, mens om den er helt av tar den en del lengre tid å starte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Min er på instant on. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 For meg ser Just Cause 3 litt ut som utfordringene i Saints Row spillene. Ødelegg mest mulig på minst mulig tid etc. Litt som en stor Genki konkurranse for de som har spilt Saints Row. Er det stort sett sånn? Skal sies at jeg aldri har prøvd noen Just Cause spill. Bare lurer før et evt. kjøp en gang i fremtiden! Ganske sikker på at Saint Row har en bedre storyline enn hva Just Cause har. Nå var vel ikke Genki konkurransen en del av mission så vidt jeg husker. Er vel sånn side greia. Men de siste utgavene av Saint Row har iallefall gått i å være pure f spill hvor man egentlig bare skal ha det gøy. Litt sånn er vel Just Cause også. Det er gøy, men det er grenser hvor gøy det er å repetere ting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 JC er tusen ganger morsommere enn SR. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Tok 5-6 sekunder å starte min One fra standby til jeg var inne. Eneste som ligger på konsollen er GeOW 2-Judgement. En "kald start" tok ca 55 sekunder. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Min bruker kanskje 10 sek maks. Kald start har jeg ikke tålmodighet til å ta tiden på nå Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Tok en video av det. Tok "bare" litt over et minutt nå. Og ja, den står på øyeblikkelig på-modus. kan det være internettet ditt som sto på max nedlasting da du slo på xboxen? da går det tregt. Endret 1. desember 2015 av 530XD Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Tok 5-6 sekunder å starte min One fra standby til jeg var inne. Eneste som ligger på konsollen er GeOW 2-Judgement. En "kald start" tok ca 55 sekunder. Kaldstart her tar maks 30 sekunder, bruker ikke instant on for å spare på strømmen :'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå