Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hmm, fikk World of Tanks og Ram II Golden Bundle gratis. Er det vanlig? Er det Free to Play? World Of Tanks er F2P / mikrotransaksjoner basert. Bundelen er jo normalt en mikrotransaksjon, så det er jo "uvanlig" å få gratis. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hmm, fikk World of Tanks og Ram II Golden Bundle gratis. Er det vanlig? Er det Free to Play? World Of Tanks er F2P / mikrotransaksjoner basert. Bundelen er jo normalt en mikrotransaksjon, så det er jo "uvanlig" å få gratis. Mulig en liten vervekampanje som blir kjørt. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Og der var Rise of the Tomb Raider gjort ferdig med 100% completion. er ikke så langt unna selv. er på 96%. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hmm, fikk World of Tanks og Ram II Golden Bundle gratis. Er det vanlig? Er det Free to Play? World Of Tanks er F2P / mikrotransaksjoner basert. Bundelen er jo normalt en mikrotransaksjon, så det er jo "uvanlig" å få gratis. Mulig en liten vervekampanje som blir kjørt. Jeg bare sorterte etter pris her, 3 første titlene er gratis. Så da trodde jeg WoT var en bonus "Games with Gold" siden de 2 første er det.. Er det noe å spille? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hmm, fikk World of Tanks og Ram II Golden Bundle gratis. Er det vanlig? Er det Free to Play? World Of Tanks er F2P / mikrotransaksjoner basert. Bundelen er jo normalt en mikrotransaksjon, så det er jo "uvanlig" å få gratis. Mulig en liten vervekampanje som blir kjørt. Jeg bare sorterte etter pris her, 3 første titlene er gratis. Så da trodde jeg WoT var en bonus "Games with Gold" siden de 2 første er det.. Er det noe å spille? Det er ihvertfall verdt å teste ut, koster jo ikke noe. Veldig populært spill. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Vel, da er det ihvertfall tips til andre, usikker på om jeg gidder begynne på noe sånt. Kan ikke fordra micro transaksjoner... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hva mener dere?Skylanders Superchargers eller Disney Infinity 3.0 Star Wars? Står mellom disse to. Skal nevnes at jeg har vært gjennom Skylanders Swap Force (likte det veldig godt). Trap Team (likte det enda bedre) og Infinity 2.0 (dette syns jeg var helt greit, men er veldig glad i Star Wars franchisen og jeg leser at 3.0 er mange hakk bedre enn 2.0). Står mellom en Superchargers start pakke og Infinity 3.0 Special edition med 2 playsets og 5 figurer. Noen som har prøvd begge? Lenke til kommentar
Balluba Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hei. Har xbox one som jeg kjøpte under release i norge. Har kjøpt meg Rise of the Tomb Raider, og trenger å kunne spille via headset. Sitter på jobb og har ikke kontrolleren foran meg. Er det mulig å koble til vanlige headphones type iphone propper med 3.5mm plug rett inn i kontrolleren og få ut lyden der, eller trenger jeg å kjøpe noe spesielt xbox one headset ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ikke på førstegenerasjons kontrollen. MS kjipet seg med eget jalla opplegg for mini-jack. så der må du bruke en overgang. Nyere kontrollere i salg nå har vel standard jack. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Min erfaring er at Apples earPods ikke fungerer med 3,5 mm jacken på de nye kontrollerne. Bare for å legge til det. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Og der var Rise of the Tomb Raider gjort ferdig med 100% completion. Grattis! Fornøyd? Kjøpte spillet i dag...gleder meg Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Hvilke skjerm / tv bruker dere? Hva er data info(oppløsning og lag data)? Og hva et deres erfaringer med tanke på lag? Jeg har denne tv benq 32 led bl3200pt. Er litt usikker om det er skjerm eller internet eller COD3 server som lag'er. Data Screen Size 32 Back Light Unit LED Aspect Ratio 16:9 Resolution (max.) 2560x1440 Display Area (mm) 708.4 x 398.5 Pixel Pitch (mm) 0.276 Brightness (typ.) 300 Native Contrast (typ.) 3000:1 DCR (Dynamic Contrast Ratio) (typ.) 20M:1 Panel Type VA Viewing Angle (L/R;U/D) (CR>=10) 178/178 Response Time 4ms (GTG) Color Depth 10bits Display Colors 1.07 Billion Color Gamut 100% sRGB Endret 27. november 2015 av ray001 Lenke til kommentar
Balluba Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ikke på førstegenerasjons kontrollen. MS kjipet seg med eget jalla opplegg for mini-jack. så der må du bruke en overgang. Nyere kontrollere i salg nå har vel standard jack. Var innom GameStop.. 270 for adapteret på gammel kontroll og 570 for ny kontroll. Det ble ny kontroll. Testet forresten også den med iPhone plugger og de fungerer på nye kontrollen. Takker . 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ikke mindre enn 270,- ja Da hadde jeg nok gjort det samme ja og gått for ny kontroller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Er vel 300 for en gamepad på komplett i dag? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Har det ikke vært noen bra deal på Fallout og Tomb Raider i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvilke skjerm / tv bruker dere? Hva er data info(oppløsning og lag data)? Og hva et deres erfaringer med tanke på lag? Jeg har denne tv benq 32 led bl3200pt. Er litt usikker om det er skjerm eller internet eller COD3 server som lag'er. Data Screen Size 32 Back Light Unit LED Aspect Ratio 16:9 Resolution (max.) 2560x1440 Display Area (mm) 708.4 x 398.5 Pixel Pitch (mm) 0.276 Brightness (typ.) 300 Native Contrast (typ.) 3000:1 DCR (Dynamic Contrast Ratio) (typ.) 20M:1 Panel Type VA Viewing Angle (L/R;U/D) (CR>=10) 178/178 Response Time 4ms (GTG) Color Depth 10bits Display Colors 1.07 Billion Color Gamut 100% sRGB 4MS på GTG er ikke veldig sprekt, tipper at den reele MS'en fort ligger på 8-10MS iallefall. Men bør uansett ikke oppleves som det lag'er i en veldig stor grad. Har du satt Xbox'en til USA for engelsk språk? I så tifellet kan det jo være det du spiller mye med andre fra et annet kontinent, og da blir det jo fort suboptimalt. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Har det ikke vært noen bra deal på Fallout og Tomb Raider i dag? Billigste jeg har sett var 399 stk men det er det slutt på nå. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som vet om bra tilbud i norge eller utlandet for å fornye Live Gold Jeg må fornye i desember.........Samme hvis noen har bra tips for å legge til penger for kjøp av DLC osv.Testa prisjakt mange ganger i dag men enten så virker det ikke eller så går det megatregt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som vet om bra tilbud i norge eller utlandet for å fornye Live Gold Jeg må fornye i desember......... Samme hvis noen har bra tips for å legge til penger for kjøp av DLC osv. Testa prisjakt mange ganger i dag men enten så virker det ikke eller så går det megatregt. www.G2A.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå