Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen på One i sin tid, og førsteinntrykket var helt krisematrise. Tregt og grusomme kontrollere. Står pent over tror jeg. Men Operation Flashpoint på 360 såg litt aktuelt ut.

Dragon Rising likte jeg veldig godt, men man bør spille sammen med noen kamerater. Anbefales om du liker sjangeren.

Lenke til kommentar

Det er ikke Red Dragon, men Dragon Rising. Så er det noe som heter Red River, så hvilket er det som suger kjepp ? :p

Hehe da er det Dragon Rising. Ga det bort til broren til dama for han skulle også absolutt kjøpe det, og jeg ba han ikke gjøre det for det suger kjepp og baller. Så for å redde han så ga jeg det til han, og han kom kjapt til samme konklusjon som meg :)

Lenke til kommentar

Flere her som har problemer med å laste ned Fallout 3? Etter at jeg kjøpte Fallout 4 fikk jeg en melding fra Xbox Live med kode til Fallout 3 hvor det står at jeg kan løse inn koden på xbox.com/redeemcode. Har forsøkt å løse inn koden helt siden jeg fikk den, men får feilmelding 0x80153016 hver gang. I Errorhelp står det kun forklart hvordan jeg skal løse feilen på Xbox 360, så det hjelper meg lite.

EDIT: Måtte endre lokasjon på xbox.com til Norge. Dette til tross for at jeg har brukt US hele tiden på Xbox One. Fallout 4 er kjøpt fra US Marketplace også. Snodig. Funka nå.

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...