Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vel ikke ha noe å si det? De burde jo bruke matchmaking i forhold til hvor IP-en din kommer fra og ikke region satt på konsollen. Spiller med engelsk region (USA) for øyeblikket, og nå har det vært veldig stabilt i går og idag. Som regel under 70ms i ping, og tilnærmet lagfritt. Føler av og til at noen er FOR rask å skyte, så mulig det er litt host-advantage ute og går. Stort sett så går det fint.

Lenke til kommentar

Dette gjelder ikke Black Ops. Se connection status i spillet når konsollen står på USA, da sier spillet også USA. 

EDIT: Når region på konsoll er Norsk blir du så og si alltid koblet til dedikert server, om den står på USA matcher du så og si hele tiden med NA-regionen, forferdelig tungvindt matchmakingsystem. 

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Så teit. Da må jeg nok gi opp stemmebruk på kinect for å få bra lobbies i BO3. Latterlig. Har MS gitt noe svar på nårtid vi får kinect-styring på norsk region? Burde vel ha kommet med nye oppdateringen som var (hvis jeg ikke har gått glipp av det).

Switcher litt frem og tilbake, helt på trynet at språk skal være regionlåst. Det beste du kan gjøre nå er å stemme på denne: https://xbox.uservoice.com/forums/253802-home-settings/suggestions/6028840-don-t-region-lock-the-languages

Lenke til kommentar

Thief er dessverre elendig. Men vet nå om folk som har fått glede av det, så man bør nå prøve i det minste.

Så dårlig er det ikke. Var bare skuffende i forhold til folks skyhøye forventninger. Det største ankepunktet er nok at det er veldig lineært. Jeg synes det er OK. Verdt det når det er gratis

Lenke til kommentar

 

Thief er dessverre elendig. Men vet nå om folk som har fått glede av det, så man bør nå prøve i det minste.

Så dårlig er det ikke. Var bare skuffende i forhold til folks skyhøye forventninger. Det største ankepunktet er nok at det er veldig lineært. Jeg synes det er OK. Verdt det når det er gratis

 

Det som irriterte meg mest med Thief var at det var mye loading til enhver tid. Inn og ut av hus, soner etc. Det brøt opp verden og ødela en del av opplevelsen for min del. Men det var ting jeg likte med det også.

Lenke til kommentar

Hmm visste ikke at det fantes et Van helsing spill på Xbox one, men det gjør det tydeligvis. Satser på at det eller Sacred 3 er bra. Thief er et av de verste spillene jeg har kjøpt og castle storm har jeg allerede på xbox one fra games with gold tidligere. Operation flashpoint om det er det red dragon greiene er ikke verdt plassen på harddisken.

Lenke til kommentar

Bare spill spillende. Ikke gå utifra hva andre sier om spill. Jeg har kost meg med mange 2-3/10 spill ish. Folk har en tendelse til å overdrive litt også. 
Enn så lenge det er gratis så er det bare å teste det ut, i værste tilfelle så ender du opp med å slette spillet igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...