Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen andre som får meldingen: "vi kunne ikke skaffe dine siste lagrede data" når dere prøver å starte et spill?

En liten glitch etter oppdateringen. Hard-reset kontrollen så skal det løse seg.

http://www.xbox.com/status neste gang du er i tvil.

Bare hard reset hjalp ikke.

Løsningen ble som følger. Innstillinger - nettverk - gå offline.

Slå den fullstendig av (holde knappen inne i 10 sek), starte opp igjen. Gå online. Alt fungerer igjen.

 

Ah, var hard-reset som løste problemet for meg. 

Lenke til kommentar

 

 

Noen andre som får meldingen: "vi kunne ikke skaffe dine siste lagrede data" når dere prøver å starte et spill?

En liten glitch etter oppdateringen. Hard-reset kontrollen så skal det løse seg.

http://www.xbox.com/status neste gang du er i tvil.

Bare hard reset hjalp ikke.

Løsningen ble som følger. Innstillinger - nettverk - gå offline.

Slå den fullstendig av (holde knappen inne i 10 sek), starte opp igjen. Gå online. Alt fungerer igjen.

 

 

Takker for denne. Ventet med å gjøre noe til noen fant en annen løsning enn hard-reset :p

Lenke til kommentar

Trenger hjelp.

 

Vil ha et spill å spille med dama. Hu er typisk blondine når det kommer til spill og klarer ikke å spille noen spill som krever presis input. Så egentlig alt.

 

Opp igjennom 7 år har vi spilt et spill som hun syntes var gøy og det var Mario party. Samtidig syntes buzz er litt kult.

 

Finnes det noe sånt for Xbox? Noe kunnskaps greier med norsk språk? Eller noe annet å anbefale

Lenke til kommentar

Noen andre som får meldingen: "vi kunne ikke skaffe dine siste lagrede data" når dere prøver å starte et spill?

Yupp. Den plager vettet av meg for tiden. Har prøvd den såkalte "hard reset" uten hell. Dratt ut strømmen. Slått av nettverk, tatt en øl, venta. slått på alt igjen. Same shit all over. Koble til router med kabel.

 

Mistenker at det har noe med preview programmet å gjøre For feilen rammer bare den konsollen jeg har som er med der. Den andre er helt uberørt av feilen.

 

Prøvde også å slette kontoen fra konsollen. Dårlig ide. Nå har jeg gamerscore 0, og selv om jeg er logget inn så står det bare sign in oppe til venstre i bildet. Konsollen skjønner ikke at den må synkronisere de lagrede filene så alle spillene sier jeg må starte et nytt spill. Veldig, veldig artig. NOT.

 

Hmm, med litt tålmodighet så har konsollene henta ned profilen og diverse save files. 

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor xbox kontrolleren ikke fungerer i Forza 6 når jeg streamer til pc'n? 
Har liksom xboxen like utenfor rommet pc'n står, så det er behagelig å kunne bruke den trådløst når andre bruker tv'n, da avstanden er såpass liten at kontrolleren fungerer fint. Og det ser ut til at det kun i Forza 6 problemet forekommer, har testet med flere andre spill + apps og da fungerer det smertefritt... Kobler jeg kontrolleren til pc'n med usb kabel så fungerer det også fint, men vil jo helst slippe å måtte gjøre det. 

Lenke til kommentar

Trenger hjelp.

 

Vil ha et spill å spille med dama. Hu er typisk blondine når det kommer til spill og klarer ikke å spille noen spill som krever presis input. Så egentlig alt.

 

Opp igjennom 7 år har vi spilt et spill som hun syntes var gøy og det var Mario party. Samtidig syntes buzz er litt kult.

 

Finnes det noe sånt for Xbox? Noe kunnskaps greier med norsk språk? Eller noe annet å anbefale

Spillet Rio på xbox 360 slo godt ann hos oss for noen år siden iallefall. Er ett spill ala Mario Party. Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...