danielch Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Noen andre som får meldingen: "vi kunne ikke skaffe dine siste lagrede data" når dere prøver å starte et spill? En liten glitch etter oppdateringen. Hard-reset kontrollen så skal det løse seg. http://www.xbox.com/status neste gang du er i tvil. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Må man ha spillt online eller bare spillt spillet? Etter det jeg har forstått så må man bare ha spilt det mens man var koblet til Xbox Live. Jeg har ikke spilt noe online multiplayer i det annet enn en omgang co-op med en venn i hvert fall 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Perfekt under Dobbel XP-weekend hos Black Ops 3 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Godt jeg alt har kjøpt spillet, regner med at det tar et par timer før alt er oppe og går igjen. Det påvirker jo kun de som ønsker å kjøpe nedlastbare elementer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Funker nå uansett. Kjappe å fikse ting Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Etter det jeg har forstått så må man bare ha spilt det mens man var koblet til Xbox Live. Jeg har ikke spilt noe online multiplayer i det annet enn en omgang co-op med en venn i hvert fall Ok, da er jeg i hvertfall innafor EDIT: Siteringen gikk til helvete ja. Endret 20. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Og der fikk jeg kodene for Gears 3 og Judgment også. Blir en runde til gjennom story for alle spillene snart tenker jeg Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 NFS til $36 og Project Cars til $20. Verdt pengene? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 For min del er det tre ting som ødelegger NFS; 1: Teit online-modus der du ikke møter på folk så ofte. Litt som rivals. 2: Elendig kjørefølelse. Som en rar versjon av Ridge Racer når du drifter. 3: Gummistrikk-motspillere som aldri drar for langt ifra, og alltid henger på ræva di og kjører forbi på de samme plassene. Klarer du å se bort i fra det så er nok spillet bra. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Trodde faktisk det skulle bli PS4 før Xbox denne generasjonen, men Xbox ble allikevel prioritert. Årsakene var først og fremst de minimale grafikkforskjellene, presentert her i vs tråden - Takk Larzen! For av eksklusive spill er det Halo 5 som frister mest. Det ble en Xbone Elite, selv om Halo 5 frister mest av ekskusiver, er det Fallout 4 som først havnet i boxen, og vil nok forbli der i minst +100 timer. Elite kontrollen er fremdragende, legger den på plass i det flotte etuiet etter hver økt 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Har så lyst på Elite-kontrolleren, men så er det prisen som stopper meg. Får se hva som skjer om den detter litt i pris. Forøvrig fint at BO3 har fikset "tactical bumper jumper" oppsett for kontrolleren i alle fall. Gjør det litt lettere. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noen som har erfaringer med om Elkjøp erstatter kontrollen om den er ødelagt når jeg kjøpte garanti for Xboxen? A knappen sitter løst og om jeg rister litt i kontrollen så trykker den A sv seg selv. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Flere som har problemer med å laste ned X360 Games for Gold? Gjelder Dungeon Siege 3. Fått "Your purchase cannot be completed at this time. Please try again." de siste dagene. Har USA som bosted, men norsk VISA. Ikke vært problem før, eller med XB1 spillene. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Bonusdager med spilltid- NBA 2K16. Står installer når jeg går inn på spillet, men skjer ingenting når jeg trykker. Er keen på å teste det før evt kjøp. Noen som har samme problem eller vet hvorfor det skjer? Å Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Skuffet over Black Fridays-tilbudene. Usj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Flere som har problemer med å laste ned X360 Games for Gold? Gjelder Dungeon Siege 3. Fått "Your purchase cannot be completed at this time. Please try again." de siste dagene. Har USA som bosted, men norsk VISA. Ikke vært problem før, eller med XB1 spillene. Lenge siden de sperret for norsk visa på US store Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noen andre som får meldingen: "vi kunne ikke skaffe dine siste lagrede data" når dere prøver å starte et spill? En liten glitch etter oppdateringen. Hard-reset kontrollen så skal det løse seg. http://www.xbox.com/status neste gang du er i tvil. Bare hard reset hjalp ikke. Løsningen ble som følger. Innstillinger - nettverk - gå offline. Slå den fullstendig av (holde knappen inne i 10 sek), starte opp igjen. Gå online. Alt fungerer igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Nesten litt glad for at det ikke tar helt av på Black Friday tilbudene, er ikke mangel på backlog i grunn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Skuffet over Black Fridays-tilbudene. Usj. Kommer masse neste helg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå