Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har forstått så må man bare ha spilt det mens man var koblet til Xbox Live. Jeg har ikke spilt noe online multiplayer i det annet enn en omgang co-op med en venn i hvert fall  :)

 

 

 

Ok, da er jeg i hvertfall innafor :)

 

EDIT: Siteringen gikk til helvete ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

For min del er det tre ting som ødelegger NFS;

1: Teit online-modus der du ikke møter på folk så ofte. Litt som rivals.

2: Elendig kjørefølelse. Som en rar versjon av Ridge Racer når du drifter.

3: Gummistrikk-motspillere som aldri drar for langt ifra, og alltid henger på ræva di og kjører forbi på de samme plassene.

 

Klarer du å se bort i fra det så er nok spillet bra.

Lenke til kommentar

Trodde faktisk det skulle bli PS4 før Xbox denne generasjonen, men Xbox ble allikevel prioritert. Årsakene var først og fremst de minimale grafikkforskjellene, presentert her i vs tråden - Takk Larzen! For av eksklusive spill er det Halo 5 som frister mest.

 

Det ble en Xbone Elite, selv om Halo 5 frister mest av ekskusiver, er det Fallout 4 som først havnet i boxen, og vil nok forbli der i minst +100 timer. Elite kontrollen er fremdragende, legger den på plass i det flotte etuiet etter hver økt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Flere som har problemer med å laste ned X360 Games for Gold? Gjelder Dungeon Siege 3.

Fått "Your purchase cannot be completed at this time. Please try again." de siste dagene.

Har USA som bosted, men norsk VISA. Ikke vært problem før, eller med XB1 spillene.

Lenge siden de sperret for norsk visa på US store

Lenke til kommentar

 

 

Noen andre som får meldingen: "vi kunne ikke skaffe dine siste lagrede data" når dere prøver å starte et spill?

En liten glitch etter oppdateringen. Hard-reset kontrollen så skal det løse seg.

http://www.xbox.com/status neste gang du er i tvil.

Bare hard reset hjalp ikke.

Løsningen ble som følger. Innstillinger - nettverk - gå offline.

Slå den fullstendig av (holde knappen inne i 10 sek), starte opp igjen. Gå online. Alt fungerer igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...