Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Sett "location" på konsollen til norge, da har du lettere for å bli matchet med europeiske spillere (av hva jeg har erfart i aw iallfall, konsollen står kun som norsk nå). Kontoen skal ikke ha noe å si.

 

EDIT:

Om dette ikke fungerer, ta en reset av router.

 

det skal ikke ha noe å si, Xbox Live serverene kobler opp mot det nærmeste serveren din IP er, altså Norge. uansett hvilket lokasjon du har på selve xboxen

Lenke til kommentar

Trudde aldri jeg skulle si dette, men EA Access tror jeg må være den beste tjenesten jeg har betalt for på en god stund.

 

Har fått spilt Dragon Age og Hardline i det siste, uten å betale ei krone. Jeg har spart meg 500 kr siden jeg fikk teste Need for Speed i 10t helt gratis. Samme med Battlefront, sitter å spiller det nå, og kan spille hele spillet uten begrensninger. Noe som jeg syntes er ganske fantastisk. 

 

Og hvis jeg kjøper et EA spill i måneden, så har allerede medlemskapet betalt for seg, satt litt på spissen. Uansett, så syntes jeg spesielt det at de lar med testet de nyeste spilla på release gratis i 10t er veldig flott.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Da er det noe spesielt med det spillet, alle andre spill kobler opp mot nærmeste server, det sier seg selv. Hvis ikke ville jeg fått veldig dårlig connection i alle spill i over 2 år.

 

Da ville du også få elendig connection hvis du tar testen på xboxen noe man ikke gjør, den er like uansett "språk" lokasjon du har

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Trudde aldri jeg skulle si dette, men EA Access tror jeg må være den beste tjenesten jeg har betalt for på en god stund.

 

Har fått spilt Dragon Age og Hardline i det siste, uten å betale ei krone. Jeg har spart meg 500 kr siden jeg fikk teste Need for Speed i 10t helt gratis. Samme med Battlefront, sitter å spiller det nå, og kan spille hele spillet uten begrensninger. Noe som jeg syntes er ganske fantastisk. 

 

Og hvis jeg kjøper et EA spill i måneden, så har allerede medlemskapet betalt for seg, satt litt på spissen. Uansett, så syntes jeg spesielt det at de lar med testet de nyeste spilla på release gratis i 10t er veldig flott.

Kanskje litt off-topic, men det eneste som overrasker meg er hvor lang tid det tok å få EA Access. Har savnet noe sånt lenge, og ser gjerne at andre følger opp. Det blir jo noe av det samme som f.eks Spotify. Etter at streaming-tjenester som Spotify ble "allemannseie", merket musikkbransjen en drastisk nedgang i piratkopiert musikk. Det synes jeg ikke er det spor overraskende. Når du betaler en hundrelapp i måneden og får tilgang til flere titalls millioner låter (som i tillegg kan spilels offline), er det jo fint liten vits å drive med piratkopiering. Filmer og tv-serier har begynt med noe av det samme via Netflix osv, så det er på høy tid spill følger etter. Om ti, femten år kan piratkopiering av spill være så godt som borte, hvis bare bransjen får ræva i gir og gir oss streaming-tjenster og flere tjenester som EA Access. :)

 

In other news har det blitt et sykt antall timer i Rise of the Tomb Raider til nå, og jeg er fortsatt bare 34% ferdig. Da tar jeg med absolutt alt, men likevel. Sykt mye å gjøre her.Eneste jeg misilker (sterkt) er at det er ekstremt mye slossing i historien. Vi snakker nesten Uncharted-nivå her. Men heldigvis er det veldig mye å gjøre utenom historien også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...