Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Kom igjen da folkens.

 

Hvilken headset brukere dere, og er du fornøyd med det?

 

Trenger et som er behagelig å ha på over tid og ikke koster mer enn 1000 kroner :)

Det har ikke slått deg at kanskje ikke noen har noe fornuftig å anbefale?

Skal du ha trådløst, eller kablet?

 

Har du forsøkt reviews på nettet?

 

http://www.trustedreviews.com/best-gaming-headset_round-up

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Dirt 3 er konge ...

Vel, liker man Dudebro - Ken Block - X Games - Arcade type bilspill er sikkert Dirt 3 bra.

 

For ordentlig rally derimot er Dirt Rally konge. Beste som har skjedd siden RBR.

Det et gøy å kjøre bilene. Alt rundt driter jeg i.

 

 

Hvis du driter i "alt rundt" er jo Dirt Rally det perfekte spillet, for der er "alt rundt" strippet helt vekk. Det er kun fokus på kjøring, som er mye bedre enn Dirt 3. MEN, DR er early access og foreløpig KUN for PC så det passer kanskje egentlig ikke å diskutere i en tråd om Xbox One :)

Endret av JonTj
Lenke til kommentar

Mange som skal hive seg på battlefront? Pris med EA access og i dollar blir ca 470,-

Frister en del.

Ta med Season Pass i den beregningen også. Skal du faktisk spille det litt over tid så er Season pass et must. Litt fordi du går glipp av mye uten det, men også da spillere blir delt i de som har tilleggspakker og de som ikke har det. Det blir færre folk å spille mot som kan gi dårligere matchmaking.

Lenke til kommentar

Det triste er at Star Wars: Battlefront kunne vært et vanvittig bra om det hadde hatt et ordentlig storydriven singleplayer campaign.

Nå har jeg ikke spilt det selv, men ut i fra videoer så ser spillet ut til å grafisk leve opp til hva du forventer av et spill satt i Star Wars universet i 2015. Nesten litt filmfølelse av det hele.

 

Kjenner jeg fortsatt irriterer meg noe grusomt over at de kansellerte Star Wars 1313.

Jeg ønsker meg et ordentlig singleplayer Star Wars spill igjen. Ikke et MMO eller kun multiplayer. :hm:

 

En skulle jo tro at de har fått med seg de sterke tallene mange av de senere singleplayer spillene har presentert.

Er jo ikke sånn at singleplayer ikke selger lenger.  

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Så ble det en XBOXONE på meg og til slutt. Live Gold og lastet ned Dirt3 og tenkte det kunne være artig. Jeg fikk f@#n ikke kjørt en meter før de begynte å mase om at jeg skulle kjøpe DLC'er. Fytti s@#an så irriterende! Jeg har ikke noe imot DLC egentlig, så lenge det er en forlengelse eller utvidelse av et spill som fra før føles komplett. Men jeg mener når du har kjøpt et spill, så har du kjøpt ett spill. 20 dilldall DLC'er før du har begynt å spille gir bare følelsen av å ha blitt lurt. Men det mest irriterende var faktisk at mens jeg satt og ventet på at dritten skulle loade, så tenkte jeg: "Faen, skrudde jeg ikke på dette for å kose meg?". Det var det mest irriterende, at det ikke var kos lenger... Vel det, og det at jeg har "Complete edition" på Steam til PC...

Lenke til kommentar

 

 

Mange som skal hive seg på battlefront? Pris med EA access og i dollar blir ca 470,-

Frister en del.

Ta med Season Pass i den beregningen også. Skal du faktisk spille det litt over tid så er Season pass et must. Litt fordi du går glipp av mye uten det, men også da spillere blir delt i de som har tilleggspakker og de som ikke har det. Det blir færre folk å spille mot som kan gi dårligere matchmaking.

I battlefield 4 og hardline finner jeg nesten ikke servere på map pakkene. Finner lettere på orginal banene. Blir sikkert det samme på starwars

Lenke til kommentar

Kom igjen da folkens.

 

Hvilken headset brukere dere, og er du fornøyd med det?

 

Trenger et som er behagelig å ha på over tid og ikke koster mer enn 1000 kroner :)

Jeg gikk for Microsoft sin egen stereo headset 471kr på Lefdal. Er behagelig og myk rundt ørene. Lyden er bra. Og siden jeg har den gamle typen kontroller følger det med en adapter der jeg kan styre volum, chat mute, og styre chat/game volume ratio.

Lenke til kommentar

 

Kom igjen da folkens.

 

Hvilken headset brukere dere, og er du fornøyd med det?

 

Trenger et som er behagelig å ha på over tid og ikke koster mer enn 1000 kroner :)

Jeg gikk for Microsoft sin egen stereo headset 471kr på Lefdal. Er behagelig og myk rundt ørene. Lyden er bra. Og siden jeg har den gamle typen kontroller følger det med en adapter der jeg kan styre volum, chat mute, og styre chat/game volume ratio.

 

 

Ja er dette jeg har selv. Kjøpte det på toys r us når de solgte dem for 200 kroner for noen måneder siden.

 

Men jeg synes ikke det er noe behagelig å ha på over tid. Mer enn en time så synes jeg det strammer for mye på ørene, så jeg håper å finne et som er mer behagelig å ha på.

 

Vurderer sterkt kingston hyperx cloud II. Virker å være bra alternativ med tanke på pris.

 

Vil en ikke kunne justere volum, mute osv med elite kontrolleren? Helt avhengig av å ha dette lett tilgjengelig :)

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar

 

 

 

Mange som skal hive seg på battlefront? Pris med EA access og i dollar blir ca 470,-

Frister en del.

Ta med Season Pass i den beregningen også. Skal du faktisk spille det litt over tid så er Season pass et must. Litt fordi du går glipp av mye uten det, men også da spillere blir delt i de som har tilleggspakker og de som ikke har det. Det blir færre folk å spille mot som kan gi dårligere matchmaking.
I battlefield 4 og hardline finner jeg nesten ikke servere på map pakkene. Finner lettere på orginal banene. Blir sikkert det samme på starwars
Problemet med Battlefront er at det er matchmaking og ikke server browser, derfor kan man ikke velge map packs.
Lenke til kommentar

Sliter med Day One controlleren min. Skrur seg ikke på selv om batteriene er OK. Koblet med en USB-kabel vil den skru seg på, men skrur seg av når den fjernes. Har prøvd å synce mens kabelen har vært i, og men den skrur seg fortsatt av når den fjernes. Merkelig nok bortsett fra en gang, da den ble connected i noen minutter.

 

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...