Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke spillet er et must buy. Det er et typisk overhyped game. Vil være gøy de første ukene før det bare forsvinner helt da det er drøssevis av andre spill som kommer til å friste mer og ta opp tiden til folk.

Ingen singelplayer gjør ikke saken noe bedre akkurat.

Minner meg nok dessverre mye om Titanfall. Det var svært bra da det kom, men pga alt for få maps og for lite å gjøre gikk jeg fort lei. SW: Battlefront kan nok fint være morsomt en stund, men er ikke noe jeg ville spilt i mer enn en uke. Og jo, det er teknisk sett single-player også, men det er bare en vanlig survival-mode der man kjemper mot bølge etter bølge med fiender. Det er ikke noen kampanje med historie og alt det der.

Lenke til kommentar

Er det mange her som sliter med party chat etter at NXOE kom? Jeg hadde ikke noen problemer med det når jeg var i preview, men etter at det ble en offisiell oppdatering har det vært helt dritt. Faller ut av party chat hele tiden, plutselig så går det lenge, så funker det ikke, så funker det to minutter, så funker det ikke lengre osv osv.

Står at det er en feil på nettverkstilkoblingen her, men det er det virkelig ikke. Alt som er åpent er åpent. Det er rett og slett sinnsykt plagsomt å spille sammen med folk nå. 

Edit: Og ja, har prøvd en hard reset.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Ingen som har prøvd party chat de siste dagene?

Prøvde det sist på torsdag, hadde ingen problemer med det da. Nå hadde jeg aldri noen problemer med det under NXOE preview heller selv om det var en av de kjente buggene. Anbefalingen da var at man måtte prøve å bruke game chat i stedet for party chat, men det var hvis man ikke kunne høre hverandre i party chat, ikke det at man faller helt ut som det høres ut som skjer med deg.

Vet dessverre ikke hva som kan hjelpe heller siden du har prøvd hard reset også så

Lenke til kommentar

Det går ann å kjøpe 360 spill og spille de på Xbox One?

Men blir spillet seende ut som det er på 360 eller fra One Versjonen? Fks om man kjøper det "nyeste" GTA.

Savner forresten en tab på storen hvor du kan sortere etter priser og finne fks alle gratisspillene.

Etterhvert blir det så mange spill at du nesten må vite hva de heter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det går ann å kjøpe 360 spill og spille de på Xbox One?

Men blir spillet seende ut som det er på 360 eller fra One Versjonen? Fks om man kjøper det "nyeste" GTA.

Savner forresten en tab på storen hvor du kan sortere etter priser og finne fks alle gratisspillene.

Etterhvert blir det så mange spill at du nesten må vite hva de heter.

Du spiller 360 spill på Xbox One, selv om de kanskje kjører litt bedre, så er det forsatt et 360 spill.

Angående kompatible spill:

http://www.xbox.com/nb-NO/xbox-one/backward-compatibility

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det sier jo seg selv at 360-versjonen ikke magisk bli One-versjonen.

For de fleste gjør det nok det, men ikke alle som er like teknisk begavet og ser hvorfor det ikke ville vært logisk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...