Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Twitch appen nekter å starte for meg. Andre med samme problem?

Som de fleste problemer, løses det ved en hard reset, trenger ikke å rope på brannbilen før man har prøvd bøtta

Lenke til kommentar

Sliter litt her. Kjøpte sesongkort til Rise of the Tomb Raider, men for å installere det trenger jeg å installere det først. Greit nok det, men når jeg går til Administrer får jeg bare en grå skjerm med navnet mitt på, "Lagrede data" og "Administrer sesongkort for Rise..". Er det meningen det skal stå noe mer her? Jeg kan ikke gjøre noen ting på denne siden?

 

Rise of the Tomb Raider er for øvrig et glimrende spill på alle måter så langt. Faktisk bedre enn forgjengeren, og den var et av de beste i serien, imho. :) Skal mye til for å slå Underworld og rebooten, men det er ikke langt unna, og fortsatt veldig tidlig i spillet. :)

Lenke til kommentar

Når jeg avinstallerer et spill og velger avinstaller alle, jeg sletter vel ikke save filene mine da? 

 

Tror du sletter de fra konsollen hvis du sletter spillet, men alle savefiler på Xbone blir automatisk synkronisert med serverne til MS så de blir lasta ned igjen når/hvis du installerer og starter det opp igjen. Gjort alt i fra full factory reset og bytte fra en konsoll til en annen og aldri hatt noen som helst problemer med savefilene mine på Xbone :)

Lenke til kommentar

Får laste ned fallout 3 isteden jeg da.. Begynte aldri på det. Gruer meg til hvor ræva det ser ut.

 

Har også Borderlands, Assasind Creed 2. Men bortsett fra det så har jeg ikke flere. Ulempen med å selge spillene sine og 360'n og gå over på One såpass tidlig..

Er en bitteliten acheivment hunter så er mye muligheter tapt der..

Lenke til kommentar

Er forsåvidt greit nok føler jeg, men etter at de 10 timene med trial er over tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe det. Noe med Star Wars lydene og alt det der (i tillegg de latterlige salto dødsfallene!) som gjør at det får en viss egen sjarm osv, men det hele føles også noe veldig begrenset. Det jeg har unlocka til nå ender i det store og det hele å føles ut som det samme og føles ikke forskjellig ut å spille empire i forhold til rebels i min mening. (Hjelper ikke særlig at jeg har min typiske multiplayer shooter flaks og ender på det tapende laget ca 19 ut av 20 ganger heller da :p)

 

Spilt det i ca 3 timer så langt.

Lenke til kommentar

Jeg spilte beta på ps4 og spiller nå prøve versjonen på xbox. Veldig gøy spill:), likte godt fighter squadron. Men skulle ønske de fikk til lik grafikk som ps4 da jeg ser det er noe dårligere. Fortsatt bra men merkes. Frame raten er bra og jevn når man spiller bare en person men hakker noe på 2 player.

 

Banene er store og fine og liker skytefølelsen. .

Spillet er must buy

Endret av Christoffero89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...