Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner jeg bakoverkompitable spill i store? Må man ha dem på disk eller er det mulig å kjøpe dem digitalt. Skulle ikke dirt 3 være mulig å laste ned? Eller var det den 15?

Det går ikke an å kjøpe nedlastbare 360-spill i XBL butikken ennå. Du må enten gjøre det via xbox.com eller en 360. 

 

Du finner de nedlastbare spillene dine i "Klar til å installere" listen inne på "Mine spill og apper".

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

vil xbox 360 spill fungere BRA på xbox one? vurderer å kjøpe cod black ops 1 for for å få spilt kino der toten zombies:)

Det må kjøres en sw oppdatering på hvert enkelt spill for at det skal virke på xone, og det er utgiver som bestemmer dette for hver enkelt tittel. I dag ble det åpnet for 100+ spill, men ingen CoD titler dessverre.
Lenke til kommentar

 

Hvor finner jeg bakoverkompitable spill i store? Må man ha dem på disk eller er det mulig å kjøpe dem digitalt. Skulle ikke dirt 3 være mulig å laste ned? Eller var det den 15?

Det går ikke an å kjøpe nedlastbare 360-spill i XBL butikken ennå. Du må enten gjøre det via xbox.com eller en 360. 

 

Du finner de nedlastbare spillene dine i "Klar til å installere" listen inne på "Mine spill og apper".

 

Aha, så om jeg f.eks. kjøper Rainbox six vegas 1 og 2 innpå xbox.com så vil de dukke opp når jeg logger meg inn på One?

Lenke til kommentar

Trudde den lekkede listen som var vist hos itavisen i forrige uke var ekte nokk så forventet egentlig å se Trials Evolution. Så på gamer sin oppdaterte at det er dessverre ikke med i denne gang. Do'oh.

 

Har testet Prince of Persia classic og det virker iallefall om det kjører like smooth som alltid. Skal enda prøve Just Cause 2 og se om det er emulert like bra.

Lenke til kommentar

da var X-Boxen tilbake fra service... UPS leverte på døra tidligere i dag. spent på å se om de har fikset den gamle eller sendt meg en ny.

 

hvilket headset anbefales for bra lyd med X-Box... ulempen er vel at jeg har de gamle xbox kontrollene uten mini jack uttak.

 

Leter etter bra headset selv, og har etterlyst erfaringer her inne flere ganger tidligere uten hell.

 

Er det slik at det er ulike headset til Elite kontroller og til den gamle håndkontrollen?

 

Disse virker å få mye skryt i forhold til prisen, men gir dessverre ikke 7.1 lyd til one, bare stereo.

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2625329

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2983517

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2679724

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

NXOE:

 

+ Raskt

 

- Fortsatt ikke mulig med bakgrunnsmusikk

- Kan fortsatt ikke gjøre alle tiles gjennomsiktige, ergo systemet ser etter min mening ganske rotete ut...

Edit: - Kan ikke endre bakgrunn fra PC via Xbox app.

Bakgrunnsmusikk kommer senere. Bakgrunn kan du bytte ved hjelp av en DLNA server på PC og åpne bildene i media Player på xboxen

 

Høyreklikke på filen å velge "cast to device", og så velger jeg Xbox One. Da kommer bakgrunnen opp på Xboxen, men jeg finner ingen måte til å gjøre den til bakgrunn, sett inne på mediespilleren men jeg finner det ikke ut. :confused:  Kan du si akkurat hvordan det gjøres? 

 

 

bare ha en DLNA server kjørende på pcen din, som peker til bildene dine. åpne media player på xboxen, velg serveren, se på bilde og trykk på option knappen eller hva det heter på gamepadden.

Lenke til kommentar

Yo. Jeg skal legge til en ny bruker på xboxen. Får opp to alternativer. Legg til og legg til gjest. Legg til funker dårlig for da ser det ut til at jeg skal lage en hekt ny profil.

 

Så kommer vi til legg til gjest. Da får jeg opp bilde fra kinect og jeg må bekrefte at det er meg, bekrefter men da får jeg bare opp en ny bruker som er meg.

 

Er det noe annet jeg må gjøre for å legge til en ny bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...