Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere jeg fikk med en code med i Fallout 4, det er Fallout 3 til 360, jeg har brukt coden men fant ut att det 360 spillet ikke har kommet til Xbox One ennå, ikke før torsdag eller fredag kan jeg da laste ned Fallout 3 gratis da, for jeg la jo inn coden før det kommer ut.

Det kan du garantert da koden gir de tilgang til å laste spillet ned via xbox store. Alle spill som du eier digitalt og er kompatible med xbox one kan da lastes ned dirkete på xboxen når bakoverkompatibiliteten lanseres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vil xbox 360 spill fungere BRA på xbox one?  vurderer å kjøpe cod black ops 1 for for å få spilt kino der toten zombies:)

Vil nok fungere ganske bra, ja. Teksturer, o.l lastes raskere på Xbox One enn på Xbox 360. Noe lagspikes her og der, men ikke store greiene når det er lansert. Dumt jeg kjøpte MW2 til 360 i håp om bakoverkompatiblitet i stedet for BO (koster vel bare rundt hundrelappen på Gamestop brukt tho). 

Lenke til kommentar

Passer jo ypperlig at NXOE kommer i dag og Tomb Raider i morgen...spesielt med tanke på at jeg må sende inn forsterkeren på service i morgen! Oh the irony  :dremel:

 

Må utsette Tomb Raider :( Kan ikke spille uten futt i hjemmekinoen. 

Kjøp deg et headset på Elkjøp som du leverer tilbake innen 30 dager. Så har du god lyd, selv om det ikke er på hjemmekinoen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva skjer aldri med deg?. (spill/oppdateringer?)

hvis du tenker på at du ikke har fått oppdateringen automatisk, så er det fordi oppdateringen ikke blir pushet til alle samtidig, men hvis du går inn manuelt kan du få den.

 

hadde du ventet ville den ha blitt lastet ned automatisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...