Disorder Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Høres veldig bra ut. Må nesten få meg en slik kontroll. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Dere jeg fikk med en code med i Fallout 4, det er Fallout 3 til 360, jeg har brukt coden men fant ut att det 360 spillet ikke har kommet til Xbox One ennå, ikke før torsdag eller fredag kan jeg da laste ned Fallout 3 gratis da, for jeg la jo inn coden før det kommer ut. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Dere jeg fikk med en code med i Fallout 4, det er Fallout 3 til 360, jeg har brukt coden men fant ut att det 360 spillet ikke har kommet til Xbox One ennå, ikke før torsdag eller fredag kan jeg da laste ned Fallout 3 gratis da, for jeg la jo inn coden før det kommer ut. Det kan du garantert da koden gir de tilgang til å laste spillet ned via xbox store. Alle spill som du eier digitalt og er kompatible med xbox one kan da lastes ned dirkete på xboxen når bakoverkompatibiliteten lanseres. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 vil xbox 360 spill fungere BRA på xbox one? vurderer å kjøpe cod black ops 1 for for å få spilt kino der toten zombies:) Vil nok fungere ganske bra, ja. Teksturer, o.l lastes raskere på Xbox One enn på Xbox 360. Noe lagspikes her og der, men ikke store greiene når det er lansert. Dumt jeg kjøpte MW2 til 360 i håp om bakoverkompatiblitet i stedet for BO (koster vel bare rundt hundrelappen på Gamestop brukt tho). Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er jeg totalt talentløs eller kan man ikke kjøpe bare destiny på XL? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvem tror det blir en digitalt bakgrunn for konsollen? Jeg tror. I morgen er det release på NXOE da, for alle som ikke har testet det i preview. Huhei! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Gleder meg som bare det til det nye dashboardet! Det ser knall ut Endret 11. november 2015 av Disorder Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er jeg totalt talentløs eller kan man ikke kjøpe bare destiny på XL? Destiny TTK: https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Bundle/Destiny-The-Taken-King-Legendary-Edition/09bd7ca3-268f-4ae8-b31a-484f3524fecb 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Gleder meg som bare det til det nye dashboardet! Det ser knall ut Det burde du! De har gjort en imponerende jobb over de siste månedene! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 kan jeg laste ned oppdateringen nå på en måte? Det er jo teknisk sett 12. November Funker med spill, ihvertfall Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er jeg totalt talentløs eller kan man ikke kjøpe bare destiny på XL? Destiny TTK: https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Bundle/Destiny-The-Taken-King-Legendary-Edition/09bd7ca3-268f-4ae8-b31a-484f3524fecb Er ikke TTK jeg er ute etter. Bare den første delen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 kan jeg laste ned oppdateringen nå på en måte? Det er jo teknisk sett 12. November Funker med spill, ihvertfall NXOE starts rolling out after 3:01am ET/ 12:01am PT November 12th. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 kan jeg laste ned oppdateringen nå på en måte? Det er jo teknisk sett 12. November Funker med spill, ihvertfall http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/system-update-overview Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Satser på at den er oppdatert til jeg kommer hjem i dag, har sett frem til denne oppdateringen siden jeg kjøpte Xboxen Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Passer jo ypperlig at NXOE kommer i dag og Tomb Raider i morgen...spesielt med tanke på at jeg må sende inn forsterkeren på service i morgen! Oh the irony Må utsette Tomb Raider Kan ikke spille uten futt i hjemmekinoen. Endret 12. november 2015 av TheMoonMan Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg la inn NXOE i dag, var bare å gå inn på Innstillinger > System, så la den der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Passer jo ypperlig at NXOE kommer i dag og Tomb Raider i morgen...spesielt med tanke på at jeg må sende inn forsterkeren på service i morgen! Oh the irony Må utsette Tomb Raider Kan ikke spille uten futt i hjemmekinoen. Kjøp deg et headset på Elkjøp som du leverer tilbake innen 30 dager. Så har du god lyd, selv om det ikke er på hjemmekinoen Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Rart... Jeg har på "always on" i settings, som gjør at ting blir nedlastet automatisk selvom xboxen er slått av, men det skjer aldri med meg. Jeg måtte gå inn og trykke på nedlastningen selv i dag. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 hva skjer aldri med deg?. (spill/oppdateringer?) hvis du tenker på at du ikke har fått oppdateringen automatisk, så er det fordi oppdateringen ikke blir pushet til alle samtidig, men hvis du går inn manuelt kan du få den. hadde du ventet ville den ha blitt lastet ned automatisk Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Har på always on selv. Alt har blitt lastet ned foruten om denne updaten. Heldigvis bare en gigabyte, så det gikk fort å få ned. Nye dashboardet er nyydelig! Herregud så kjapt det er å starte party/se meldinger osv. Digger det. Hadde de bare klart dette fra launch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå