Megaoctane Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Leverte Halo 5 til Gamestop i dag. Kjøpte AC Syndicate. Regner med at det også blir kjøp av Rise of TR og kanskje FallOut4. Bør man kjøpe Fallout med season pass? Er spillet verdt det? 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Noen som har en formening om hva de syntes om black ops 3? Vært røykfri i 4 måneder i dag, så dama sa at jeg kan velge meg et spill. haha føler meg som en unge. Har allerede bestilt fallout. Mottakelsen virker veldig blanda. Nå skal jeg være dønn ærlig å si at jeg er positivt overrasket. Rett og slett. Har på generell basis meldt meg av alle "hypetrains" og heller bare kjøpt spill jeg hadde lyst på. Har heller ikke spilt noen andre black ops spill. Historiedelen er så langt helt ok, grei nok liksom. Men muligheten og valgene du får ved å oppgradere drakten din er det som skiller det fra mange andre spill. Blir litt sånn rollespill light, da du kan bytte "oppsett" underveis og får nye måter å bekjempe fienden på. I det ene øyeblikket er du en "hacker" og bruker ulike metoder for å overstyre fienden, ta over guntowers, roboter til å eksplodere etc. Velger du et annet oppsett blir du bedre på parkhour". Klatrer raskere, springer langs vegger etc med alle de artige greiene som kommer ut av en sånn situasjon. Neste gang velger du å være "usynlig", gjemme deg i røyk, snike deg innpå og være god i nærkamp. Jeg syns det er artig og kommer til å spille historien flere ganger. I motsetning til HALO 5. ugh. MP i BO3 har jeg enda ikke prøvd. takker for svar, tar oss en svipp tur innom elkjøp etter helgehandlinga og plukker det opp god helg 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 http://www.ign.com/articles/2015/11/06/fallout-4-xbox-one-owners-may-have-downloaded-incorrect-file?watch Så de som har forhåndsbestilt og nedlastet Fallout 4 bør kanskje sjekke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Leverte Halo 5 til Gamestop i dag. Kjøpte AC Syndicate. Regner med at det også blir kjøp av Rise of TR og kanskje FallOut4. Bør man kjøpe Fallout med season pass? Er spillet verdt det? Bethesda er vel en av de få som faktisk leverer season pass med massive utvidelsespakker. Som regel er de verdt pengene. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Leverte Halo 5 til Gamestop i dag. Kjøpte AC Syndicate. Regner med at det også blir kjøp av Rise of TR og kanskje FallOut4. Bør man kjøpe Fallout med season pass? Er spillet verdt det? Bethesda er vel en av de få som faktisk leverer season pass med massive utvidelsespakker. Som regel er de verdt pengene. Ville lagt til CD Project red til den lista, men det er en rent subjektiv anmerkning fra min side. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Var innom lokal obs butikk i dag. Så at de tok 599,- for BO3 til både Xbox one og Xbox 360. Reagerte litt på det siden 360 versjonen mangler historiedelen. Noen andre som vet om det er lik pris på de to utgavene ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg forstår ikke helt prisingen på minecraft story mode. Man må kjøpe første episode for kr. 29,50. Så kan man kjøpe sesongpass for kr. 199,- eller kjøpe hvert tillegg for kr. 29,50. Så med andre ord: Kr. 29,50 + kr. 199,- = kr. 228,50 Eller Kr. 29,50 x 5 episoder = kr. 147,50 Er det bare jeg som syns prisingen er litt rar? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Noen som har fått trøbbel med spilldelingen etter at de installerte Windows 10 på xboxen? Nå får jeg ikke startet feks Gears fra boksen med Windows 10 på. Spillet er kjøpt med en annen gamertag enn den jeg bruker, men det har alltid fungert. Flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Var innom lokal obs butikk i dag. Så at de tok 599,- for BO3 til både Xbox one og Xbox 360. Reagerte litt på det siden 360 versjonen mangler historiedelen. Noen andre som vet om det er lik pris på de to utgavene ? Hm merkelig 360 versjonen skal være hakke billigere siden du ikke får campaign så det er rart har ikke hørt om noen andre steder hvor de har samme pris. Jeg forstår ikke helt prisingen på minecraft story mode. Man må kjøpe første episode for kr. 29,50. Så kan man kjøpe sesongpass for kr. 199,- eller kjøpe hvert tillegg for kr. 29,50. Så med andre ord: Kr. 29,50 + kr. 199,- = kr. 228,50 Eller Kr. 29,50 x 5 episoder = kr. 147,50 Er det bare jeg som syns prisingen er litt rar? Nei naboen og jeg stusser også over prisingen på det når hvorfor skal du gidde og kjøpe season pass når det blir billigere og kjøpe de separat. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg hadde forstått det slik som med tales from the borderlands og game of thrones. Der kostet sesongpass kr. 99,-. Og sa ble det brått mer logisk da det blir bittelitt billigere. Men slik det er nå så forstår jeg det ikke :-P Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er Elite-kontrolleren helt utsolgt i Norge? Jeg finner den ikke på lager noe sted. Tittet litt på Ebay, men der selger jo folk for helt syke priser. Rart at den er sååå ettertraktet... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er Elite-kontrolleren helt utsolgt i Norge? Jeg finner den ikke på lager noe sted. Tittet litt på Ebay, men der selger jo folk for helt syke priser. Rart at den er sååå ettertraktet... Er den offisielt kommet til Norge? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Tror det. Jeg finner ingen andre datoer enn 27. Oktober. Den har blitt stemplet som "utsolgt" på flere steder også. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hvilken Games kommer med gold denne mnd? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hvilken Games kommer med gold denne mnd? http://itavisen.no/2015/11/02/dette-er-gratisspillene-pa-psn-og-xbox-live-i-november/ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Er Elite-kontrolleren helt utsolgt i Norge? Jeg finner den ikke på lager noe sted. Tittet litt på Ebay, men der selger jo folk for helt syke priser. Rart at den er sååå ettertraktet... Er den offisielt kommet til Norge? Jeg har fått min fra komplett så den har vel kommet. Men har nok ikke vært reklamert så mye da første partiet allerede var utsolgt ved preorder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Fikk min fra CDON og, men jeg vett ikke om jeg vil si at den er verdt de 1300 kronene de nå skal ha for den. Ja, det er en oppgradering, men så mye bedre er den ikke. I etterpåklokskap hadde jeg nok ikke kjøpt den om det ikke var for at jeg fikk den for 899,- . Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Fikk min fra CDON og, men jeg vett ikke om jeg vil si at den er verdt de 1300 kronene de nå skal ha for den. Ja, det er en oppgradering, men så mye bedre er den ikke. I etterpåklokskap hadde jeg nok ikke kjøpt den om det ikke var for at jeg fikk den for 899,- . Jeg var i markedet for en ny kontroller da min første (har hatt den siden konsollen kom) begynte å bli ganske slitt. Så la i litt ekstra for funksjonaliteten samt at den er laget i litt mer robuste materialer. Ga også kr. 899,- da komplett hadde denne prisen og angrer forsåvidt ikke på det kjøpet. Hadde lett gjort det igjen for den prisen. Men til kr. 1300,-. No way... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det er nesten 3 ganger prisen av en vanlig kontroll så Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det er nesten 3 ganger prisen av en vanlig kontroll så Ja. Jeg kan fint forsvare et kjøp dersom den er si dobbelt så dyr, men samtidig er mer robust mtp at den er bygget i mer robust materiale. Et godt eksempel er for eksempel rundt joystickene. På min originale kontroller er det slitt av en god del plast i møtet med der de treffer på kontrolleren. Mens på elite så er det her forsterkede stikker i metall/aluminium som møter en gummikant. Samtidig så føles stikkene helt faste og fine ut. Men igjen. Nå sammenlikner jeg med en godt brukt stock kontroller mot en helt ny elite så akkurat det siste trenger ikke å være tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå