Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For artighetens skyld

EDIT: Det ser da virkelig ikke så veldig godt ut på One heller da, nå er det riktig nok en del youtube komprimering inne i bildet.

Ser ganske store forskjeller på de, men de har gjort en god jobb med å ta med det viktigste til 360-versjonen og fanget "følelsen" selv om det blir nedstrippet og dårligere kvalitet. Er som du sier mye komprimering, så teksturer er vanskeligere å se forskjell på, men lys, skygger, detaljer osv. er det stor forskjell på.

Ser ikke så dårlig ut med tanke på hvor bra spillet flyter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

uansett, skulle ikke tro det der var en hel genrasjons forskjell. ikke spesielt imponert av denne genrasjonen til nå, i forhold til de andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fikk Elite-kontrollen i postkassen i dag, veldig positivt førsteinntrykk iallefall.
Var langt bedre å holde i, til tross for at det var veldig uvant med de programmerbare knappene på baksiden. 

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme fra å gå fra å hate Halo 4  til og elske Halo 4  :green:  :green: att jeg dro frem min gammle Xbox 360 elite begynte på nytt på 360 Halo 4  da, gleder meg til Halo 5 og jeg testet Forza 5 i går veldig bra spill første gang jeg spiller det da  :green: Fallout 4 oxo da på Xbox One da  

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Jeg fikk kun Fallout 4 til xbox, ikke til ps4, som jeg har. Vurderer derfor å kjøpe meg en xbox. Er det noen grunn til å vente at det kommer gode tilbud på xbox på xbox i tiden fremover mot black friday?

Vanskelig å spå. Kanskje du klarer å få tak i en Xbox One uten spill til 2500 kr.

Lenke til kommentar

er de spakene bak i veien, hvis man tar de av er hullene og sånt i veien?

Nei. Originaloppsettet syns jeg er litt i veien så har byttet om litt på paddelsene for å finne slik jeg liker de. Men om du tar de av så kjenner du ingen forskjell. Jeg gjorde det iallefall ikke slik jeg holder kontrolleren.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt fallout tidligere.

Er dette bra spill?

Xbox konsollen er på service. Fikk Mail i dag om at de er ferdig og sender konsollen til meg snart. Antar at jeg får en ny konsoll kanskje?

Men det gikk utrolig raskt fra jeg registrerte saken, til UPS hentet, var i Nederland dagen etter. Og nå ferdig "reparert".

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Noen som har en formening om hva de syntes om black ops 3? Vært røykfri i 4 måneder i dag, så dama sa at jeg kan velge meg et spill. haha føler meg som en unge. Har allerede bestilt fallout.

Mottakelsen virker veldig blanda.

Nå skal jeg være dønn ærlig å si at jeg er positivt overrasket. Rett og slett. Har på generell basis meldt meg av alle "hypetrains" og heller bare kjøpt spill jeg hadde lyst på. Har heller ikke spilt noen andre black ops spill.

Historiedelen er så langt helt ok, grei nok liksom. Men muligheten og valgene du får ved å oppgradere drakten din er det som skiller det fra mange andre spill. Blir litt sånn rollespill light, da du kan bytte "oppsett" underveis og får nye måter å bekjempe fienden på.

I det ene øyeblikket er du en "hacker" og bruker ulike metoder for å overstyre fienden, ta over guntowers, roboter til å eksplodere etc. Velger du et annet oppsett blir du bedre på parkhour". Klatrer raskere, springer langs vegger etc med alle de artige greiene som kommer ut av en sånn situasjon.

Neste gang velger du å være "usynlig", gjemme deg i røyk, snike deg innpå og være god i nærkamp. Jeg syns det er artig og kommer til å spille historien flere ganger. I motsetning til HALO 5. ugh.

MP i BO3 har jeg enda ikke prøvd.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...