CaZpeR Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Noen som vet om hvor man kan få tak i COD Bo3 billig? Elkjøp har vel annonsert at de selger til kr. 499,- den 6. November. Og at det øker til kr. 549,- etter dette. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Yay! Da fikk jeg sendingsbekreftelse på min elite controller fra komplett. Fikk den også til kr. 899,-. Sweet! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Noen som vet om hvor man kan få tak i COD Bo3 billig? Om du vil ha spillet digitalt så anbefaler jeg US store på xboxen. 60 USD, noe som tilsier ca 511 kr med dagens kurs. Suger at det ikke er billigere pga kursen da. Bare å kjøpe US gift-cards på nett og redeemer de så får du kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Yay! Da fikk jeg sendingsbekreftelse på min elite controller fra komplett. Fikk den også til kr. 899,-. Sweet! Jeg fikk også sendingsbekreftelse på elite kontrolleren fra komplett.no! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Noen som vet om hvor man kan få tak i COD Bo3 billig? Om du vil ha spillet digitalt så anbefaler jeg US store på xboxen. 60 USD, noe som tilsier ca 511 kr med dagens kurs. Suger at det ikke er billigere pga kursen da. Bare å kjøpe US gift-cards på nett og redeemer de så får du kjøpt spillet. Er ofte de selger giftcards billigere enn hva de faktisk er verdt. Iallfall den siden jeg bruker. Men det er jo bare snakk om ca 5 dollar å spare. Man kan iallfall kjøpe forskjellig valuta. Så får sjekke ut om det er noen land som er billigere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ja, jeg prøver å følge med om de har promoer på gift cards. Alltid kjekt å ha litt USD liggende på Live-kontoen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Yay! Da fikk jeg sendingsbekreftelse på min elite controller fra komplett. Fikk den også til kr. 899,-. Sweet! Jeg fikk også sendingsbekreftelse på elite kontrolleren fra komplett.no! Me three. Regnet ikke med å få den før neste år, så dette var jo gledelig. Skal bli spennende å teste den ut. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Razer .. Overpriset tullemerke Xbox One Elite kontrolleren ser nice ut den ja - blir nok en slik hvis jeg går XBO. Kan jeg spørre om hva dere bruker for å koble til headset (2x mini-jack) til Xbox One? Eller anbefales heller USB headset? Denne ser jo forøvrig litt fin ut men hadde jo vært greit å bare bruke det man har fra før .. V2 av Xbox controlleren støtter både 3,5mm minijack og headset adapteren til Xbox One. Fordelen med headset adapteren er at man har tilgang til volum justering, mute, og justering av mix av chat/lyd fra spill direkte på kontrolleren. Bruker man 3,5mm utgangen på kontrolleren må slikt justeres i menyen på Xboxen. Det finnes også 3. parts headset adaptere med tilleggsfunksjoner, og en del headset som er designet for Xbox One kommer med en headset adapter. Xbox bruker samme åpne standard (AHJ) som Windows Phone og Android på minijack tilkoblingen. (I hvert fall nyere modeller) Så hvis man har et headesett som du kan brukes med disse så kan man også bruke det på Xbox One. Hvis vil bruke et slikt headset uten Audio Adapteren, pass på at du får V2 versjonen av kontrolleren med når du kjøper Xbox One eller en ekstra kontroller. Har ikke hørt at det er mulig å bruke vanlig USB headset på Xbox One. Har bare sett noen tråløse varianter fra Turtle Beach som er spesielt designet for Xbox One som kan kobles til via USB. 2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Takk for utfyllende svar. + Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Og da har jeg hentet min Xbox One Elite kontroller. Får ikke prøvekjørt den før i kveld, men førsteinntrykket av å bare prøve den uten konsollen er bra. Liker følelsen i spakene veldig godt. Veldig spent på å ta noen runder Halo 5 i kveld. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 The likely 100 launch games for Xbox One backwards compatibility:http://www.finder.com/100-launch-games-for-backwards-compatibility Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Halo: Reach, aw yizz! Håper det er korrekt 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Det er jo bekreftet for lengst. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Synd at ikke Assassins Creed Rogue ikke er på lista. Er et spill jeg virkelig kunne tenkt meg å spilt på Xbox One. Dog... Jeg kan jo alltids koble opp 360'en :-p Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Hvis man kjøper en brukt xbox one, får man brukt de digitale spillene til den forrige eieren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Så lenge du får med kontoen de ble kjøpt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Da var kontrollen sendt fra CDON også Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Hm. Men Bf4 fulgte med den jeg kjøpte brukt..? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Komplett har 4st PitBoy Edition på lager! https://www.komplett.no/product/848226/spill/xbox-one/spill-til-xbox-one/fallout-4-pip-boy-edition Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Har Halo 3 odst låst seg i Xbox one for dere, det er i master chief collection da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå