kondis Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Teit spørsmål. Hvor løser jeg inn koder i nye UI? Finner det f*** ikke. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Teit spørsmål. Hvor løser jeg inn koder i nye UI? Finner det f*** ikke. Går på fanen store. Trykker "spill" under søkelinja der og da skal det være en bolk som heter "løs inn kode" Endret 29. oktober 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Teit spørsmål. Hvor løser jeg inn koder i nye UI? Finner det f*** ikke. Gå inn på Bla igjennom alle spill, oppe til høyre finner du den. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hehe, takk! Der fant jeg den. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Haha. Etter å spilt 30 minutter av prøveversjonen av det nye Need for Speed spillet fant jeg fort ut at jeg sparer meg de 550 kr. Faen ta sånn cringy FMV greier, hater det. Prøver å gjøre en story utav noe som Need for Speed, blir bare gærent. Blir bare flau av det. Etter Forza og Halo også, så føltes 30 fps så sirup. Samtidig er styringa veldig treig, altså fra du rører spaka til bilen reagerer. All honnør til ea acess dog, 30 kr i måneden, og du får jo en del rabatt på ea spill, samt vault spilla. Og å få teste hele spillet i 10 timer er jo veldig greit for å se om man vil ha det eller ei. Egentlig bare glad for det, kommer nok spill ut i høst, så da kan jeg stryke et av lista. Endret 29. oktober 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jau, fant ut det samme når jeg spillte betaen av need for speed. Føltes virkelig dårlig ut. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hadde en rar feil i dag på Xboxen. Satte inn Halo 5 for å installere og fikk bare feilmeldingen 0x80820002 "sjekk at det er en ekte XBox One disk". Ingenting skjer når disken suges inn. Ingen lyder, ingenting. Prøvde å avinstallere Blu ray appen, restarte etc etc. Så var løsningen rimelig enkel. Hold fingeren i hullet når du setter inn disken. Når den begynner å suge inn disken, så la fingeren holde igjen disken. Disken vil da begynne å rotere, slipp, og den vil bli sugd inn, og alt virker igjen. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Haha. Etter å spilt 30 minutter av prøveversjonen av det nye Need for Speed spillet fant jeg fort ut at jeg sparer meg de 550 kr. Faen ta sånn cringy FMV greier, hater det. Prøver å gjøre en story utav noe som Need for Speed, blir bare gærent. Blir bare flau av det. Etter Forza og Halo også, så føltes 30 fps så sirup. Samtidig er styringa veldig treig, altså fra du rører spaka til bilen reagerer. All honnør til ea acess dog, 30 kr i måneden, og du får jo en del rabatt på ea spill, samt vault spilla. Og å få teste hele spillet i 10 timer er jo veldig greit for å se om man vil ha det eller ei. Egentlig bare glad for det, kommer nok spill ut i høst, så da kan jeg stryke et av lista. Dette var dårlig nyheter! Hadde gledet meg til NfS noe ala NfS Underground 2. Holder på laste ned prøveversjonen nå, Endret 29. oktober 2015 av _bajazzo_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 jeg har prøvd det litt, kjørefølsen i dette kontra de andre nfs spillene kan jeg ikke uttale meg fordi jeg ikke har lagt ned noe seriøs spille tid i et nfs spill siden underground 2 og fordi jeg primært spiller konsoll simulatorer når det kommer til bilspill (forza, gt, project cars). Det jeg kan si at jeg likte custombiten, det virker som ma kan gjøre veldig mye endringer på bilens utseende, har som sagt hatt en god nfs tørke, så aner ikke hvordan dette har vært de siste utgavene, man kan også foreta en lett tuning av bilen som gir merkbar effekt. Bil utvalget er så som så, har ikke kikket så mye på det, til nå så har jeg holdt meg til brz,en. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 hjelp! jeg hadde xbox før den kom til norge og hadde amerikansk konto knyttet til US adresse for å bruke storen. når jeg nå skal leie film på nye xboxen får jeg beskjed om at jeg er i feil plassering. hvordan fikse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Skift plassering på kontoen din via xbox.com Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Prøvd å finne men fant ikke. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 hva skjer når man gjør det egentlig? tenker på å gjøre det slik at jeg kan bruke US xboxx video osv. men hva kan gå galt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Får ikke brukt us video lengre heller. Godtar ikke kortene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Glem det ... Endret 29. oktober 2015 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Noen som vet om noen som selger COD:BO3 billig? Kom fort på at dette spillet kommer ut om en uke og jeg har faktisk ikke midler til å punge ut 500+ for dette spillet nå. Litt flaut men må nesten priotere mye annet. Alt under 400 er ganske optimalt men er vel liten sannsynlighet så får se om jeg ikke får skrapet sammen en hundrelapp eller to til da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Er det slik at jeg kan sette inn 360-spill i One-konsollen nå, eller hvordan er dette om dagen? Må innrømme at Xbox One står litt og støver ned, den er ikke engang plugget i skikkelig hjemme hos meg.. :/ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Er det slik at jeg kan sette inn 360-spill i One-konsollen nå, eller hvordan er dette om dagen? Må innrømme at Xbox One står litt og støver ned, den er ikke engang plugget i skikkelig hjemme hos meg.. :/ Ja, dersom spillet er klargjort for bakoverkompatibilitet. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kun om han er med i preview vel? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kun om han er med i preview vel? Om to uker åpner det for alle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå