Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hva er galt fungerer fint her Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tatt over to timer å installere Halo 5 nå. 98% nå, så da blir det snart Halo 5 på meg, men fremdeles. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Sånn var're med Halo 4 også.. Det er laange 2 timer.3 timer igjen nå, før jeg kan fyre det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det er ho helt drøyt, mye kjappere å laste det ned haha Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Under halvtimen til live showet til Halo 5 begynner http://www.xbox.com/en-US/games/halo-5-guardians/live Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dæven, seks timer :o Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Gleder meg vilt til i morgen, hvis Halo 5 kommer i morgen da. Men får stole på gamezone at jeg får spillet i morgen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Da ble det akkurat offisielt at det nye brukergrensesnittet kommer til alle den 12 november Endret 27. oktober 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Da ble det akkurat offisielt at det nye brukergrensesnittet kommer til alle den 12 november Sweet! Spent på hvor kjapt det føles. Mye blandede tilbakemeldinger hører jeg. Savner hastigheten til 360-menyene, men om de nærmer seg det så blir det bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Da ble det akkurat offisielt at det nye brukergrensesnittet kommer til alle den 12 november Yay, da får man spilt Fo4 i 2 dager før systemet krasjer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) ' During Halo Live last night Microsoft announced all Halo 5 players will get Halo Reach via BC, for free. Endret 27. oktober 2015 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen som har spilt Forza Horizon 2 og Horizon presents Fast and Furious ? Var ikke klar over hvor standalone F&F installasjonen faktisk var, betyr det at jeg ikke får bilene i Horizon 2? Unlocka iallefall alle bilene i F&F i går, men når jeg startet opp H2, måtte jeg forsatt kjøpe car pack for å tilgang til bilene. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen som har spilt Forza Horizon 2 og Horizon presents Fast and Furious ? Var ikke klar over hvor standalone F&F installasjonen faktisk var, betyr det at jeg ikke får bilene i Horizon 2? Unlocka iallefall alle bilene i F&F i går, men når jeg startet opp H2, måtte jeg forsatt kjøpe car pack for å tilgang til bilene. stemmer, er standalone og du får de ikke i horizon 2, da må du kjøpe dlc-en. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Da ble det akkurat offisielt at det nye brukergrensesnittet kommer til alle den 12 november Kommer BC samtidig? Teller ned dagene til jeg kan pakke bort 360en Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Da ble det akkurat offisielt at det nye brukergrensesnittet kommer til alle den 12 november Sweet! Spent på hvor kjapt det føles. Mye blandede tilbakemeldinger hører jeg. Savner hastigheten til 360-menyene, men om de nærmer seg det så blir det bra. Det er ikke instant, men det er en betraktelig forbedring fra slik det er/var. Denne hurtigmenyen ved å bla til venstre gjør også at ting går mye raskere å gjøre. (Invitere party, lese meldinger osv,) Jeg har hatt det en stund nå og må si meg veldig fornøyd i hvertfall. Endret 27. oktober 2015 av archongamer 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kommer BC samtidig? Teller ned dagene til jeg kan pakke bort 360en Det gjør det. Men vær obs på at det kun utvalgte titler som er BC. Er vel rundt 100stk nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) ' During Halo Live last night Microsoft announced all Halo 5 players will get Halo Reach via BC, for free. Fantastisk! Nå har jeg riktig nok disc versjonen (liggende klar) enda, men dette er uansett gode ting Gleder meg virkelig til ett gjensyn med den tittelen. Endret 27. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen her som har fått tak i Xbox Elite kontrollen? Komplett får visst ikke inn før i januar, mens Elkjøp har 4. november som release. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen her som har fått tak i Xbox Elite kontrollen? Komplett får visst ikke inn før i januar, mens Elkjøp har 4. november som release. Tror ikke den har kommet annet enn i elite konsollbundelen. Siste jeg leste fra major Nelson er at release den 27. Oktober er forbeholdt USA. Og at Europa vil få senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå