Dore123m Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Digital eller fysisk? Fysisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Høh, det var jo en spennende måte å forhindre folk fra å få spilt før lanseringsdagen. Har du prøvd å starte konsollen offline? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Rart, den skal jo komme ved oppstart av spillet. Prøv å sette konsollen til «Øyeblikkelig på» og se om oppdateringen lastes ned da. Folkens, husk at vi har en vakker Halo 5-tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688436&page=3&do=findComment&comment=22847936 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Høh, det var jo en spennende måte å forhindre folk fra å få spilt før lanseringsdagen. Har du prøvd å starte konsollen offline? Leste her: https://www.reddit.com/r/halo/comments/3pwbar/cannot_validate_dlc/at det funker, satsa egentlig på å få noen runder i flerspillern, men får heller bare fokusere på Syndicate fram til da. Søren også. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Enspiller funker i alle fall fint om du går offline. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg opplever noe controller deley med min xbox. Vet det ikke er TVen da jeg har testet min brors xbox på samme tv og den var noe bedre styring på. Sw eller ha problem dette? Testet på samme HDMI inngang? Game mode kan være påslått på individuelle inputs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Grusom slutt på Halo 2. Jaja, 3 next. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Halo 1 har så mange like brett at jeg blir gal Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hadde glemt at jeg hadde kjøpt Halo 5 hos Komplett når de hadde det tilbudet. Så når jeg så at folk hadde fått den for 329kr, tenkte jeg for et varp, synd jeg ikke slo til. Og nå kom leveringsbekreftelse fra komplett om at pakken min er på vei, hehe... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Nå sluttet xbox på knapp på maskinen å fungere:(, Får bruke 30 dagers returrett og håpe de kan gi meg ny uten mellomlegg Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Nå sluttet xbox på knapp på maskinen å fungere:(, Får bruke 30 dagers returrett og håpe de kan gi meg ny uten mellomlegg Prøvd hard reset av konsollen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Noen som vet om det kommer en day one patch some "åpner" spillet, får en ikke så munter beskjed om at jeg mangler en DLC dermed får jeg ikke kommet forbi startmenyen. Dette gjelder da Halo 5. Installer spillet offline, så vil den ikke lete etter DLC. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Er pga. Spillet ikke er lansert enda. Vil åpne seg 27. Oktober. Men offline fungerer dog uten achievements (dersom de er viktige) Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Måtte bare fullføre Hunt the Thuth før jeg tok på meg kampanjen, hadde noen episoder igjen. Ville i grunn teste flerspilleren i helga, men det ble podcast og Master Chief collection. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kommet meg igjennom resten av Halo 2 i helga, samt Halo 3, ODST og er litt over halvveis i Halo 4. Forresten glad jeg ikke er bryr meg om achievements, mot slutten av Halo 3 forsvant nettet mitt, og jeg fikk ingen achievements etter det før jeg restartet spillet. Spilte så igjennom ODST, og når nettet kom tilbake mot slutten av det poppet det opp jææævla mange achievements, men ikke de for Halo 3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Nå sluttet xbox på knapp på maskinen å fungere:(, Får bruke 30 dagers returrett og håpe de kan gi meg ny uten mellomlegg Prøvd hard reset av konsollen? Hjalp å ta ut strøm kabel men nå byttes da dette har skjedd flere ganger Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Er pga. Spillet ikke er lansert enda. Vil åpne seg 27. Oktober. Men offline fungerer dog uten achievements (dersom de er viktige) Achievements fungerer også offline. De åpner seg når man kobler spillet online. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Nå sluttet xbox på knapp på maskinen å fungere:(, Får bruke 30 dagers returrett og håpe de kan gi meg ny uten mellomlegg Prøvd hard reset av konsollen? Hjalp å ta ut strøm kabel men nå byttes da dette har skjedd flere ganger Er du på preview? Da krasjer det ofte. Du trenger heller ikke å dra ut strømkabelen. Hold inne startknappen så lenge at konsollen slår seg helt av. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Er pga. Spillet ikke er lansert enda. Vil åpne seg 27. Oktober. Men offline fungerer dog uten achievements (dersom de er viktige) Achievements fungerer også offline. De åpner seg når man kobler spillet online. Det stemmer ikke. Spilte gjennom et spill en kveld jeg ikke hadde nett. Ingen achievements. Dukket ikke opp når jeg fikk tilbake nett heller. Måtte spille gjennom på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå