Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Endelig norsk kinect-styring???? Ende-fuckings-lig. Det er noe av det som har irritert meg mest. Liker å ha xboxen på norsk for å kunne bruke Viaplay, men har stått på engelsk hele tiden grunnet kinect. Kjøper i US store uansett, men kan lett bytte de gangene man kjøper spill og så bytte tilbake etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 da gjenstår det å få språk og tekst uavhengig av hverandre, må spy hvis jeg ser teknologi på Norsk, har til og meg problemer med å forstå det på Norsk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Der er jeg enig. Hadde vært mye bedre og lettere om vi fikk velge Norge som lokasjon og engelsk språk. Skjønner ikke at de ikke lar det være mulig. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det noen her som har fått til å laste ned the long last preview/betaen? Ser at Sheltered er tilgjengelig, men The Long Last skal også være det men finner det ikke! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det noen her som har fått til å laste ned the long last preview/betaen? Ser at Sheltered er tilgjengelig, men The Long Last skal også være det men finner det ikke! The Long Dark du mener? Den lasta jeg ned fra US storen. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det noen her som har fått til å laste ned the long last preview/betaen? Ser at Sheltered er tilgjengelig, men The Long Last skal også være det men finner det ikke! The Long Dark du mener? Den lasta jeg ned fra US storen.Ja mente the long dark. Takker! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det noen som har prøvd norske stemme kommandoer med Kinect etter at de har installert Betaen på det nye brukergrensesnittet. Skiftet fra Engelsk til Norsk dashbord og fant tilfeldigvis ut at man kunne styre med Norske stemme kommandoer. Det var ikke like mange kommandoer tilgjengelig som den engelske versjonen. Var dette tilgjengelig på det gamle dashbordet også? Prøvde aldri på den, men har forstått det ikke skulle være tilgjengelig. Ingen tegn til norsk stemmerstyring i 10.0.10553.1020 (th2_xbox_rel_1510.151003-2016), iallfall ikke i dashboard (når man velger norsk er det umulig å velge talespråk). Cortana sluttet også å fungere etter språkskifte til norsk. Hvilken versjon har du? Legg ved bilde av stemmestyringsdashboardet? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Andre som har tatt ibruk det nye brukergrensesnittet som synes det er mye tregere en det første? Min henger seg på områder og bruker lengre tid på det meste. Er beta så det er nok synderen. Så langt ikke imponert av hverken hurtighet eller hvordan det ser ut. Er ikke like rotete og tungvint som før men det er ikke langt unna... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ikke imponert, men det er fremdeles mye raskere. Uansett, det lover veldig godt, synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvis det er noe så er det ihvertfall raskere, alt er snappy og instant. Rotete og cluttered er jeg enig i. Men vi får se når det er ferdig! Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Synes det er tregt jeg også, har også problemet at wifi ikke fungerer hver gang konsollen har vært av, men sånn er beta ja. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Andre som har tatt ibruk det nye brukergrensesnittet som synes det er mye tregere en det første? Min henger seg på områder og bruker lengre tid på det meste. Er beta så det er nok synderen. Så langt ikke imponert av hverken hurtighet eller hvordan det ser ut. Er ikke like rotete og tungvint som før men det er ikke langt unna... Min var tregere også, men etter jeg tok enda en factory reset for å prøve fixe wifi så ble den mye raskere. Veldig fornøyd med ytelsen nå men hele dashen er rimelig buggy både før og etter. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kommer det ofte oppdateringer på UI preview? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 2 ganger i uken til NXOE-preview brukere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det står at det skal komme to ganger i uken, ja, men jeg har vært med siden 6. oktober og har ikke fått en eneste oppdatering. Er det noen som nylig har mottatt en oppdatering i det siste? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Forrige oppdatering kom den 6, ikke mottatt noe i ettertid. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg er hyped, gleder meg til Halo 5. Kommer Elite Controller ut samtidig som spillet? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Fy Faen så fett!!! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Åh herregud.... 27. Kan ikke komme fort nok.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå