Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

da gjenstår det å få språk og tekst uavhengig av hverandre, må spy hvis jeg ser teknologi på Norsk, har til og meg problemer med å forstå det på Norsk.

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd norske stemme kommandoer med Kinect etter at de har installert Betaen på det nye brukergrensesnittet.

Skiftet fra Engelsk til Norsk dashbord og fant tilfeldigvis ut at man kunne styre med Norske stemme kommandoer. 

Det var ikke like mange kommandoer tilgjengelig som den engelske versjonen.

Var dette tilgjengelig på det gamle dashbordet også? Prøvde aldri på den, men har forstått det ikke skulle være tilgjengelig.

Ingen tegn til norsk stemmerstyring i 10.0.10553.1020 (th2_xbox_rel_1510.151003-2016), iallfall ikke i dashboard (når man velger norsk er det umulig å velge talespråk). Cortana sluttet også å fungere etter språkskifte til norsk.

 

Hvilken versjon har du? Legg ved bilde av stemmestyringsdashboardet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre som har tatt ibruk det nye brukergrensesnittet som synes det er mye tregere en det første? Min henger seg på områder og bruker lengre tid på det meste. Er beta så det er nok synderen. 

 

Så langt ikke imponert av hverken hurtighet eller hvordan det ser ut. Er ikke like rotete og tungvint som før men det er ikke langt unna...

Lenke til kommentar

Andre som har tatt ibruk det nye brukergrensesnittet som synes det er mye tregere en det første? Min henger seg på områder og bruker lengre tid på det meste. Er beta så det er nok synderen. 

 

Så langt ikke imponert av hverken hurtighet eller hvordan det ser ut. Er ikke like rotete og tungvint som før men det er ikke langt unna...

Min var tregere også, men etter jeg tok enda en factory reset for å prøve fixe wifi så ble den mye raskere. Veldig fornøyd med ytelsen nå men hele dashen er rimelig buggy både før og etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det står at det skal komme to ganger i uken, ja, men jeg har vært med siden 6. oktober og har ikke fått en eneste oppdatering.

Er det noen som nylig har mottatt en oppdatering i det siste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...