Windoge Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kanskje 99kr Svært tvilsomt. De kjøper kanskje FIFA 15 for 5 kr, og Witcher 3 for et sted under 100 kr. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 FIFA 15 er ikke verdt noe lenger. Witcher 3 er på listen over 2 spill i bytte mot ett nytt for 99, men da må du finne et annet spill å bytte istedenfor FIFA. Liste over spill som inkluderes her: https://www.gamestop.no/99er Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) http://postimg.org/image/sfb32yfmv/ Flere som har opplevd dette i nye dashboardet? Har skjedd 3 ganger nå og pleier fixe seg selv med en hard restart av boxen, men akuratt nå virker ikke det heller. Prøver factory reset atm. Update: Factory reset virket ikke og maskina nektet gå inn i dashboardet før den hadde fått nettkobling enten kablet eller trådløst, ingen funket så jeg ble stuck i setupmenyen i en evig loop. Tok strømmen og slo boxen 3 ganger hardt i bordet pluss et neveslag på topplokket, nå fungerer det igjen. Fysisk voldt er det eneste denne drittmaskina skjønner. Endret 10. oktober 2015 av XtaZ Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Er på utkikk etter ett spill som Skyrim, dette er det eneste spillet jeg har koset meg med siden jeg sluttet med WoW for en haug med år siden. Det å kunne spille snikende assasin, var fantastisk, både i wow og skyrim noen gode forslag? Ellers er jeg også ventende på ett rally-spill. Noen nyheter her? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 The Witcher 3 er populært. Aldri spilt det, så vet ikke om du kan spille som snikende assassin. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Er på utkikk etter ett spill som Skyrim, dette er det eneste spillet jeg har koset meg med siden jeg sluttet med WoW for en haug med år siden. Det å kunne spille snikende assasin, var fantastisk, både i wow og skyrim noen gode forslag? Ellers er jeg også ventende på ett rally-spill. Noen nyheter her? Vel siden du nevner både Skyrim og WoW så kansje Elder Scrolls Online hadde vært noe for deg? Personlig likte jeg det godt og spiller Nightblade som er noe ala rogue/assassin. Direkte spill som Skyrim finnes det det alt for lite av egentlig men du har jo forgjengerne hvis du ikke har spilt de allerede. Du har også Fallout 3 og New Vegas hvis du vil bytte ut Elder Scrolls settingen med mer moderne atomkrig setting. Andre bra snikspill som kan nevnes med mer moderne setting er Deus Ex Human Revolution og Dishonored, men disse er langt i fra like åpne som Elder Scrolls/Fallout. Dark Souls 1 og 2 har forsåvidt ganske åpen verden, Er 3rd person med sword/mace/axe/shield combat og magic i litt gammeldags stil som Skyrim. Men der slutter vel strengt tatt likhetene. Er uansett et helt fantastisk spill. Endret 10. oktober 2015 av XtaZ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kan ikke akkurat sammenlignes med Skyrim, men siden det er sniking i en stor verden, Metal Gear Solid 5. Styx skal også være bra, men er mer lineært. WRC 5 kommer 16. oktober, men det ser ikke akkurat kjempeimponerende ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Kan ikke akkurat sammenlignes med Skyrim, men siden det er sniking i en stor verden, Metal Gear Solid 5. Styx skal også være bra, men er mer lineært. Vil bare legge til at MGS5 ikke oppleves som Open World på samme måte som Skyrim og en del andre spill. Du kan ferdes fritt og gjøre en del oppdrag (både main og side), men det føles som litt mer oppdragsbasert og lineært enn en del andre spill i Open World-sjangeren. Det er heller ikke like interessant å bare traske rundt i området og "nyte" utsikten som gjør at man bruker 'fast travel' når man kan. Spillet er kanonbra da og snikingen er herlig så jeg vil også anbefale det. Fallout 4 kommer vel i november om jeg ikke husker feil, det burde du absolutt sjekke ut. Og om du har 360 kan du spille de tidligere Fallout-spillene. Om ikke så skal i alle fall Fallout 3 komme til XBO som bakoverkompatibelt spill snart. Endret 10. oktober 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har testet fallout, og har ikke giddet mere enn 20 minutter eller noe hehe Liker meg i verdenen med sverd og magi, sikkert derfor jeg elsket skyrim. Vil gjerne spille noe lignende igjen, på Xbox One, for har ikke gaming-pc for tiden. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har testet fallout, og har ikke giddet mere enn 20 minutter eller noe hehe Liker meg i verdenen med sverd og magi, sikkert derfor jeg elsket skyrim. Vil gjerne spille noe lignende igjen, på Xbox One, for har ikke gaming-pc for tiden. Spillene jeg listet opp var litt basert på at jeg trodde du hadde gaming PC da Deux Ex, Dark Souls 1 og Fallout spillene ikke har fått en XB1 versjon Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hadde gamingpc før, men ikke nå lengere, desverre.. All gamingen min skjer på Xbox One, og det er ikke mange timene i mnd jeg spiller, rett og slett fordi jeg ikke finner noen spill som fenger, ka skje jeg begynner å bli gammel hehe. Derfor jeg håper på ett spill likt skyrim, eventuellt Skyrim på Xbox One Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har testet fallout, og har ikke giddet mere enn 20 minutter eller noe hehe Liker meg i verdenen med sverd og magi, sikkert derfor jeg elsket skyrim. Vil gjerne spille noe lignende igjen, på Xbox One, for har ikke gaming-pc for tiden. Har ikke testet det ut selv, men Dragon Age: Inquisition kunne kanskje passet? Skaffer du deg EA Access koster det heller ikke mange kronene. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har testet fallout, og har ikke giddet mere enn 20 minutter eller noe hehe Liker meg i verdenen med sverd og magi, sikkert derfor jeg elsket skyrim. Vil gjerne spille noe lignende igjen, på Xbox One, for har ikke gaming-pc for tiden. Har ikke testet det ut selv, men Dragon Age: Inquisition kunne kanskje passet? Skaffer du deg EA Access koster det heller ikke mange kronene. Takk for tipset skal sjekke det ut, også hva EA access er, for det har jeg ikke vært borti før hehe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 EA Access er en abonnementstjeneste som gir deg gratis EA-spill, tilbud osv. Dragon Age er gratis der, sammen med endel andre spill. Fin tjeneste. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 hvor får jeg kjøpt billigst mulig xbox live som fungerer på norsk konto? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 hvor får jeg kjøpt billigst mulig xbox live som fungerer på norsk konto? http://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships/12-month-xbox-live-gold-membership-xbox-360 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Høres ut som dårlig kontakt i batteriområdet.Puss av polene, og sørg for at alt sitter skikkelig.Eventuelt ha et ark mellom lokket og batteriene som presser alt på plass. Tilfeldig disconnect har ingenting med strøm å gjøre, det er WiFi singnalene i hver enkelt husstand som forstyrrer signalene til kontrolleren. Endret 10. oktober 2015 av Enquad Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er folk som har testet det uten noen andre signaler i området, men de har fremdeles hatt disconnects. Så det er veldig vanskelig å si hva problemet faktisk er. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg var plaget med dette frem til jeg fikk controller FW oppdatering for NXOE (2.3.2381.0). Sitter i sengen som står rett over vår egen ruter, sliter ikke med dette lenger (Microsoft har selv gått ut med at det er WiFi som skaper de verste forstyrrelsene). Både min og forlovedes kontroller ser ut til å være i orden nå - mye mulig at MS har oppdatert hvilke frekvensbånd kontrollene kjører på. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det noen som har prøvd norske stemme kommandoer med Kinect etter at de har installert Betaen på det nye brukergrensesnittet. Skiftet fra Engelsk til Norsk dashbord og fant tilfeldigvis ut at man kunne styre med Norske stemme kommandoer. Det var ikke like mange kommandoer tilgjengelig som den engelske versjonen. Var dette tilgjengelig på det gamle dashbordet også? Prøvde aldri på den, men har forstått det ikke skulle være tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå