Windoge Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva syntes dere om Star Wars Battlefront? Det første som slo meg var hvor forferdelig stygg grafikken var. Måtte ta et google søk å finne ut om spillet kjører på "low" i betafasen for så og blir stilt opp ved release men at jeg fant var artikler om hvor pent alle sier spillet er...oh well. Gameplayet var greit, de 4 blasterne jeg prøvde føltes egentlig helt like ut bortsett fra litt variasjon i damage og rate of fire. Sniperen ble favoritten. Begge banene var nitriste og kjedelige men utvalget blir vel bedre og variert ved release så skal ikke være for kritisk. Sånn bortsett fra det så ble betaen utrolig fort kjedelig for meg. Nå er ikke jeg en veldig stor Star Wars fan til å begynne med men ble ganske hypet på dette etter E3 traileren. Kort oppsummert så fant jeg vel ut at dette ikke var noe for meg. Det ser ut som at folk flest elsker grafikken. Uansett, Hoth er veldig ubalansert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Bildekvaliteten på Battlefront på Xbox One var horribel,rett og slett. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 noen som vet hvordan man kommer seg inn i fly og slikt i starwars? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 kan det ha noe med forstyrrelser på 2.4Ghz båndet? jeg har bare en router på 5Ghz, så eneste jeg får da er andre rundt meg som bruker 2.4Ghz jeg har ikke det problemet med kontrollen, men det har skjedd noen ganger men ytterst sjeldent. Jeg har prøvd både 2,4 og 5Ghz på routeren men ingen forskjell. Bodde også på bygda når jeg testet det hvor det var langt mellom husene så ingen andre wifi nett kunne forstyrre heller. Jeg demonterte boxen min noen dager etter release for å fixe ødelagt disc drive og plugget da fra wifi chippen for å kunne åpne boxen. Etter jeg satte den sammen igjen ble problemet mye bedre faktisk. Gikk fra å disconnecte opptill 10 ganger i minuttet til å fungere som den gjør nå hvor det hender jeg kan spille i timesvis uten problem. Kjøper uansett en Slim XB1 når den dukker opp og satser på at den fungerer bedre så får bare holde ut med dette skrapet fram til da har du oppdatert kontrollen? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 kan det ha noe med forstyrrelser på 2.4Ghz båndet? jeg har bare en router på 5Ghz, så eneste jeg får da er andre rundt meg som bruker 2.4Ghz jeg har ikke det problemet med kontrollen, men det har skjedd noen ganger men ytterst sjeldent. Jeg har prøvd både 2,4 og 5Ghz på routeren men ingen forskjell. Bodde også på bygda når jeg testet det hvor det var langt mellom husene så ingen andre wifi nett kunne forstyrre heller. Jeg demonterte boxen min noen dager etter release for å fixe ødelagt disc drive og plugget da fra wifi chippen for å kunne åpne boxen. Etter jeg satte den sammen igjen ble problemet mye bedre faktisk. Gikk fra å disconnecte opptill 10 ganger i minuttet til å fungere som den gjør nå hvor det hender jeg kan spille i timesvis uten problem. Kjøper uansett en Slim XB1 når den dukker opp og satser på at den fungerer bedre så får bare holde ut med dette skrapet fram til da har du oppdatert kontrollen? Jepp, begge jeg har Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Bildekvaliteten på Battlefront på Xbox One var horribel,rett og slett. Har du testet på PS4 ? Selv er jeg veldig tilfreds med grafikken der. Men hadde ikke tid til sammenligninger i går. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nei, kun PC og Xbox One. Skal teste på PS4 iløpet av kvelden/helga. 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 noen som vet hvordan man kommer seg inn i fly og slikt i starwars? Plukk opp special abilities som er rundt på kartet. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 20% på spill hos cdon denne helga med kode. Gjelder også kontrollere og tilbehør. http://cdon.no/spill/helgerbjudande_v41/ 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 20% på spill hos cdon denne helga med kode. Gjelder også kontrollere og tilbehør. http://cdon.no/spill/helgerbjudande_v41/ Takk for tipset. Tok like greit en Kinect som da kom på 799,- Helt ok pris Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kinct ja. Den er vel nærmet dødsærklært ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kinct ja. Den er vel nærmet dødsærklært ? Er nok det. Synd. Jeg likte teknologien selv om den fikk lite støtte. Og i framtiden så kan jo kinect fortsatt ha en rolle og mye potensial sammen med oculus rift eller hololens om disse noengang vil fungere skikkelig på XB1. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kinct ja. Den er vel nærmet dødsærklært ? Er nok det. Synd. Jeg likte teknologien selv om den fikk lite støtte. Og i framtiden så kan jo kinect fortsatt ha en rolle og mye potensial sammen med oculus rift eller hololens om disse noengang vil fungere skikkelig på XB1. Kommer aldri til å bli brukt til spill. Kun stemmekommandoer. Og når Cortana kommer og man kan snakke inn meldinger til venner. Hvis det kommer til å fungere noe da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 noen som vet hvordan man kommer seg inn i fly og slikt i starwars? Man "trylles" automatisk inn i flyene ved å finne såkalte powerups på bakken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Man må vel selv tilkalle de innenfor en tidsgrense på 12 sekunder eller noe ? Var i hvetfall det jeg fikk inntrykk av i går. Ved å holde inne skulderknappene. Endret 9. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 BF Hardline kommer til EA Access Vault 14. oktober. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Allerede ja. Så det var heftig rabattert i et salg nylig på psn også. Kom ikke spillet ut i år? Tydelig at spillet ikke levde opp til forventningene til EA Endret 9. oktober 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Starwars er en av de spillene som blir hypet opp. Lever kanskje ordentlig i max 1 mnd før folk er lei. Det er mest pga det er starwars. Å helt ærlig så var ikke spillet mye imponerende når de kun har vektlagt multiplayer. Skulle de lansert det så burde det vært en periode hvor det kommer lite spill som er bedre. For det kommer en rekke spill nå som folk kommer til å spille ekstremt mye. 1 Lenke til kommentar
Dana Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Aldri byttet inn noe på gamestop før. Noen som vet sånn ca hva jeg måtte betalt for Fifa 16 om jeg hadde byttet inn Fifa 15 + Witcher 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå