ProphetSe7en Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har fire håndkontrollere, alle har problemet med at de mister forbindelsen innimellom. Som oftest er det bare snakk om et sekund, men innimellom tar det lengre tid. Vet om flere andre som har samme problem, så dette er nok en kjent problem for xbox one. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Star Wars Battlefront betaen er ute nå. Finner den ikke jeg..? kan det være fordi jeg har US region? Du må kanskje søke etter spillet, det var sånn jeg fant det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har fire håndkontrollere, alle har problemet med at de mister forbindelsen innimellom. Som oftest er det bare snakk om et sekund, men innimellom tar det lengre tid. Vet om flere andre som har samme problem, så dette er nok en kjent problem for xbox one. Ja, vært endel snakk om det. Har også det problemet innimellom. Gudskjelov ikke så veldig ille da, men maks drit når man spiller online. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Litt dypere video om den kommende elite kontrolleren. Ser ut til at den får et par justeringsmuligheter som tidligere ikke er nevnt. https://youtu.be/1Qn97tzK1GI Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ser jævla digg ut. Hoppet nesten opp av stolen når jeg så at man kan justere lyset på Xbox-knappen Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Skal klage på to av håndkontrollene, se hvordan MS stiller seg til dette. Om de gir meg ny håndkontroller eller om problemet faktisk er knyttet til selve xboxen og ikke håndkontrollen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ser jævla digg ut. Hoppet nesten opp av stolen når jeg så at man kan justere lyset på Xbox-knappen Ja. Den var fin. Men likte veldig godt sensitiviteten i triggere og at man kan justere de forskjellige vibratorene. Gjør at man kan skru de helt av i triggerene og beholde i kontrolleren xD Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Da har jeg snakket med xbox support. De som har problemer med at håndkontrollen mister forbindelsen må be om reperasjon av konsollen. Stoler ikke helt på ham jeg snakket med, så skal ringe xbox her i Norge i morgen og se hva de sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 kan det ha noe med forstyrrelser på 2.4Ghz båndet? jeg har bare en router på 5Ghz, så eneste jeg får da er andre rundt meg som bruker 2.4Ghz jeg har ikke det problemet med kontrollen, men det har skjedd noen ganger men ytterst sjeldent. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 http://wccftech.com/xbox-controller-update-fixes-quick-connect-nxe-users/ Controller improvements – We’re excited to improve stability and speed on the Xbox One controller in the following ways: Quick Connect – Previously, controller connections to Xbox One took approximately four-to-five seconds when powering on a controller. Now, it will only take about two seconds. Stability improvements – The update also provides a number of fixes that address some of the controller disconnect issues reported by Xbox One owners. Read more: http://wccftech.com/xbox-controller-update-fixes-quick-connect-nxe-users/#ixzz3nzxo8NkA Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hvordan er det å flytte Preview over fra en Xbox til en annen? Tenkt å skaffe meg Halo 5 konsollen for å bytte ut den jeg har nå. Er det så enkelt som bare å ha preview appen på en ekstern harddisk, koble den til den nye maskina og registrere den der (mulig vente noen dager mens registreringen går igjennom?)? Eller må man gjøre noe mer? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Hvordan er det å flytte Preview over fra en Xbox til en annen? Tenkt å skaffe meg Halo 5 konsollen for å bytte ut den jeg har nå. Er det så enkelt som bare å ha preview appen på en ekstern harddisk, koble den til den nye maskina og registrere den der (mulig vente noen dager mens registreringen går igjennom?)? Eller må man gjøre noe mer? Jeg tok en factory reset for en ukes tid siden og mistet appen, men den lå klar til nedlasting i "ready for download" listen. Skal være akuratt det samme om du bytter xbox Endret 9. oktober 2015 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) kan det ha noe med forstyrrelser på 2.4Ghz båndet? jeg har bare en router på 5Ghz, så eneste jeg får da er andre rundt meg som bruker 2.4Ghz jeg har ikke det problemet med kontrollen, men det har skjedd noen ganger men ytterst sjeldent. Jeg har prøvd både 2,4 og 5Ghz på routeren men ingen forskjell. Bodde også på bygda når jeg testet det hvor det var langt mellom husene så ingen andre wifi nett kunne forstyrre heller. Jeg demonterte boxen min noen dager etter release for å fixe ødelagt disc drive og plugget da fra wifi chippen for å kunne åpne boxen. Etter jeg satte den sammen igjen ble problemet mye bedre faktisk. Gikk fra å disconnecte opptill 10 ganger i minuttet til å fungere som den gjør nå hvor det hender jeg kan spille i timesvis uten problem. Kjøper uansett en Slim XB1 når den dukker opp og satser på at den fungerer bedre så får bare holde ut med dette skrapet fram til da Endret 9. oktober 2015 av XtaZ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan er det å flytte Preview over fra en Xbox til en annen? Tenkt å skaffe meg Halo 5 konsollen for å bytte ut den jeg har nå. Er det så enkelt som bare å ha preview appen på en ekstern harddisk, koble den til den nye maskina og registrere den der (mulig vente noen dager mens registreringen går igjennom?)? Eller må man gjøre noe mer? Jeg tok en factory reset for en ukes tid siden og mistet appen, men den lå klar til nedlasting i "ready for download" listen. Skal være akuratt det samme om du bytter xbox Takk for svar! Sjekka opp litt mer selv også og ser ut som at det skal være så enkelt som du sier, ja. Dog, må muligens vente i en dag eller to til den ny konsollen er registrert gjennom appen også. Da blir det bare å vente til Halo 5 konsollen kommer og prøve å tie den skrikende lommeboka Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vet ikke om dette har blitt nevnt før men du kan vist få refund på ting på Xbox om dagen uten noe problemer. Skulle slå av EA subscription greia og så at jeg kunne få tilbake pengene siden jeg ikke brukte opp tiden. Det stod først 29,44kr men på slutten så kom hele beløpet altså 33kr tror jeg det var. Måtte gjøres før 10 okt. Fungerte på Live også. Har 10 dager igjen og fikk refund på 42kr. Jeg betalte 59. Pengene blir ikke tilbakebetalt "instant". Men det vil neppe ta lange tiden uansett. Å betale live for 20 dager for 17kr hørtes iallfall decent ut for min del. Er noen kroner å spare der i lengden. Iallfall jeg som hadde 4 EA access subscription pga FIFA. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva syntes dere om Star Wars Battlefront? Det første som slo meg var hvor forferdelig stygg grafikken var. Måtte ta et google søk å finne ut om spillet kjører på "low" i betafasen for så og blir stilt opp ved release men at jeg fant var artikler om hvor pent alle sier spillet er...oh well. Gameplayet var greit, de 4 blasterne jeg prøvde føltes egentlig helt like ut bortsett fra litt variasjon i damage og rate of fire. Sniperen ble favoritten. Begge banene var nitriste og kjedelige men utvalget blir vel bedre og variert ved release så skal ikke være for kritisk. Sånn bortsett fra det så ble betaen utrolig fort kjedelig for meg. Nå er ikke jeg en veldig stor Star Wars fan til å begynne med men ble ganske hypet på dette etter E3 traileren. Kort oppsummert så fant jeg vel ut at dette ikke var noe for meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva syntes dere om Star Wars Battlefront? Det første som slo meg var hvor forferdelig stygg grafikken var. Måtte ta et google søk å finne ut om spillet kjører på "low" i betafasen for så og blir stilt opp ved release men at jeg fant var artikler om hvor pent alle sier spillet er... XBO versjonen kjører i 720p bare dessverre. Det ser bedre ut på PS4 da dem har fått det til å kjøre i 900p. Ikke optimalt det heller selvfølgelig. Men forskjellen er ganske så stor dessverre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Komplett har tilbud på XBO controller til 399kr denne helgen. https://www.komplett.no/product/851630/spill/xbox-one/tilbehr-til-xbox-one/xbox-one-controller# Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg spiller Starwars heller på ps4. OK grafikk men enig om at det fort ble kjedelig. Måtte lete etter folk å skyte Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har vel egentlig bare opplevd at stikka ble disconnecta en gang, og det var med en ny stikke jeg ikke hadde lakt inn siste firmware på. Men det kan jo hende det er lite forstyrrelser hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå