danielch Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Fikk nye Xbox dash i dag .... Litt problemer med å logge in igjen på live men det løste seg alle appene må lastes ned igjen BTW inkludert Bluray appen.Vet du om TV2 Sumo fungerer på ny dash?Kan teste det om en times tid om du ennå ikke har fått svar? Endret 5. oktober 2015 av Enquad Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er det automatisk matchmaking i destiny for Vanguard Strikes etc? Før så måtte man finne venner online hele tiden for å gjøre strikes... Er light level 237 og vil opp kjapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 matchmaking på alt sånt, bortsett fra Nightfall og raid Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 tja. En del av storry missions på TTK er helt umulig å fullføre alene, og disse er det heller ikke matchmaking på. Strike, både heroic og vanlig har matchmaking. Nightfall, story, Dailey og Raid har det ikke. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Takker for svar. Da får jeg satse litt på strikes for å levle opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 court of oryx er også ganske effektivt Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 må jeg fullføre taken king før jeg kan spille court of oryx? klarer ikke å finne denne noen steder i menyene Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Det er på Patrol på Dreadnaught. Om du ikke har patrol tilgjengelig enda må du nok ta noen flere missions for å få det låst opp. http://www.primagames.com/games/destiny/tips/destiny-taken-king-court-oryx-find-runes-location-and-reach-tier-3 Endret 6. oktober 2015 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fikk nye Xbox dash i dag .... Litt problemer med å logge in igjen på live men det løste seg alle appene må lastes ned igjen BTW inkludert Bluray appen.Vet du om TV2 Sumo fungerer på ny dash?Kan teste det om en times tid om du ennå ikke har fått svar Fungerte Sumo? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ble det ikke laget en egen Destiny-tråd? Ikke for å skape dårlig stemning, men det blir litt mye løst og fast om det her i tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er en her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1608377 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er en her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1608377 Er nok denne her han etterspør. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1684639 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ahh, var ikke klar over den. Er kjekt med samletråder, men ikke når det blir flere innen samme spill Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Nytt Far Cry til neste år. Endret 6. oktober 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) På en måte en grei spinoff. Følte Far Cry 4 var bra, men fremdeles en stor repetisjon av Far Cry 3. Kanskje dette kan bli god måte å gjøre noe annet. Endret 6. oktober 2015 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er veldig spent på hvordan variasjonen skal utspille seg her. Er vel ett meget begrenset utvalg av våpen tilgjengelig her f.eks. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fikk nye Xbox dash i dag .... Litt problemer med å logge in igjen på live men det løste seg alle appene må lastes ned igjen BTW inkludert Bluray appen.Vet du om TV2 Sumo fungerer på ny dash?Kan teste det om en times tid om du ennå ikke har fått svar Fungerte Sumo? Sumo fungerer fint! 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Noen tips om hvor jeg kan finne standalone gitar og/eller legacy adapter til Rock Band 4? Jeg har sett meg litt rundt på nettet og sitter og klør meg i hodet over at disse tingene ikke er tilgjengelig ennå. Ble ikke spillet lansert i går? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det har vært problemer med å få spillet i tide her i Skandinavia og UK. Må vente til senere denne måneden. Ser ut som at flere har fått bekreftelser om at det kommer inn om 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå