MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Skulle bare restarte i full fart for å se om kanskje eg hadde fått updaten men så stoppt faktisk hele maskinen å funke, har bare en svart skjerm og den har stått sånn nå i 15 min. Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan streame da til laptop, men får ingen bilde på tven, prøvd ulike HDMI kabler og innganger på tven uten hell... Røk sikkert hele HDMI inngangen på denne konsollen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Prøvd å ta strømmen? Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja Med en gang trodde eg kanskje at det var nye UI som hadde fucket seg. Men når eg fikk strømmet til laptop var det forsatt gamle UI. Skal prøve litt videre og se om eg finner ut av det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Fikk nye Xbox dash i dag .... Litt problemer med å logge in igjen på live men det løste seg alle appene må lastes ned igjen BTW inkludert Bluray appen. Endret 4. oktober 2015 av samco Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 For å oppdatere min tidligere post med svart skjerm så virker det ut som det er tv-en som er problemet. Verken PS4, Canal Digital eller Xbox One har bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kjører du dette gjennom forsterker eller rett i tv? Har vært ute for at HDMI port har sluttet å fungere på billige forsterkere. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Finnes det nettbutikker med gode priser på digitale spill? De fleste gikk vel over til digitalt med den nye konsollgenerasjonen, men bortsett fra gråsonesider som gk4.me og slikt, virker det som marketplace stort sett har monopol på det markedet. Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kjører du dette gjennom forsterker eller rett i tv? Har vært ute for at HDMI port har sluttet å fungere på billige forsterkere. Kjører det gjennom tv-en. Bruker en Sonos Soundbar til lyd dog. Var egentlig bare flaks at eg kom over at eg skulle prøve å hard reset av tv-en. Hvorfor det skjedde er og forblir en gåte... Men leste meg litt opp at dette faktisk kan forekomme på Samsung Tv-er Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Fikk nye Xbox dash i dag .... Litt problemer med å logge in igjen på live men det løste seg alle appene må lastes ned igjen BTW inkludert Bluray appen. Vet du om TV2 Sumo fungerer på ny dash? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 button remapping kommer til alle xbox one kontrollerene http://www.theverge.com/2015/10/4/9450881/xbox-one-controller-remapping-coming-soon Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ze hype jeg får av nye themene til Halo 5 https://www.youtube.com/watch?v=HVWUuNXgm94 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Steike. Halo 5 blir årets høydepunkt uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 vil destiny havne på hylla for de fleste når Halo 5 kommer ut? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Næh. To forskjellige typer spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde vært stusselig om økosystemet på Xbox One var så dårlig. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 etter en laaaang pause med witcher i mellom har jeg endelig begynt på Destiny igjen. Kjipt hvis brukermassen flytter seg til Halo 5. aldri spilt et eneste Halo spill før. spilt mye gamle Battlefield multiplayer på PC dog. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Destiny kommer til å klare seg fint. Som sagt, to forskjellige spill. Såklart noen vil hoppe på Halo, men det vil fremdeles være en fin brukerbase igjen, og noen vil også komme tilbake, samt at nye vil komme til. Du bør forresten kjøpe Master Chief Collection om du aldri har spilt Halo før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Om lydsporet i Halo 5 holder samme kvalitet som det jeg har hørt til nå, er det duket for elleville gåsehud episoder..det er jeg sikker på Endret 5. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå