Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

da fikk jeg det nye UIet, spennende, håper bare det jeg bruker mest fungerer.

damn så kjapt ting går, alt er instant.

Hvor mange preview-poeng har du?

790, men det er flere faktorer som spiller inn enn det

Lenke til kommentar

Hvilken level var du på preview og sto det pending på deg innpå preview program? Eg hadde ganske høy level men den mistet eg når eg fikk ny konsoll, litt skuffende å kanskje må vente en måned ekstra fordi eg kjøpte ny konsoll..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvilken level var du på preview og sto det pending på deg innpå preview program? Eg hadde ganske høy level men den mistet eg når eg fikk ny konsoll, litt skuffende å kanskje må vente en måned ekstra fordi eg kjøpte ny konsoll..

790 poeng og ja det sto pending dagen før jeg fikk oppdateringen, men jeg har vært i preview 1år og 7mnd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

prøvd hard reset?

ikke noe problemer hos meg, bortsett fra at smartglass er ikke buddie med xboxen.

vet noen om party chat fungerer sammen med det gamle UIet?

Lenke til kommentar

En kompis av meg hadde samme problemet, han tok ut stømforsyneren og etter det var problemet fikset. Nå står det ganske så tydelig på preview at ting fungere ikke som det skal og man har valget om å ta sjansen. Har en på vennelisten min som bare klager over problemer også, men det vet man om før man laster det ned.

Forresten, noen som vet om man må skru av og på konsollen for å få denne updaten, eg har på automatisk oppdateringer.

Lenke til kommentar

Anbefales på sterkeste å ikke laste ned nyeste programvaren. kommer meg faen ikke på nett får beskjed at nettverks kort er skadet må sendes inn til reperasjon. Bullshit

Da har du vært veldig uheldig, er en del som har opplevd det problemet uten noen annen løsning enn å ta hard-reset/strømreset. 

For min del fungerer alt greit, noen bugs her og der (rapportert det jeg har sett til nå). Litt manko på quests da. Ellers er systemet veldig godt utført, tok litt tid å bli vandt til det.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...