Matsern117 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Har 40 preview poeng så kan ikke ha så mye å si tror jeg, fra nå av. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Bleh, har 200 poeng i preview og fortsatt ingenting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 da fikk jeg det nye UIet, spennende, håper bare det jeg bruker mest fungerer. damn så kjapt ting går, alt er instant. Hvor mange preview-poeng har du? 790, men det er flere faktorer som spiller inn enn det Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 da fikk jeg det nye UIet, spennende, håper bare det jeg bruker mest fungerer. damn så kjapt ting går, alt er instant. Hvilken level var du på preview og sto det pending på deg innpå preview program? Eg hadde ganske høy level men den mistet eg når eg fikk ny konsoll, litt skuffende å kanskje må vente en måned ekstra fordi eg kjøpte ny konsoll.. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Mye gamerscore burde spille en rolle, har 260 000 . Enda ikke fått oppdatering, venter spent Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Regner nesten med at alle waves utenom den første er helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Leste på Twitter at de har planer om å lansere den nye UI-en til alle som har meldt seg opp i løpet av de neste par dagene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Leste på Twitter at de har planer om å lansere den nye UI-en til alle som har meldt seg opp i løpet av de neste par dagene. Ooooooog da fungerer forza 6 som det skal? Om ikke blir jeg irritert, for det er bare det jeg spiller om dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 da fikk jeg det nye UIet, spennende, håper bare det jeg bruker mest fungerer. damn så kjapt ting går, alt er instant. Hvilken level var du på preview og sto det pending på deg innpå preview program? Eg hadde ganske høy level men den mistet eg når eg fikk ny konsoll, litt skuffende å kanskje må vente en måned ekstra fordi eg kjøpte ny konsoll.. 790 poeng og ja det sto pending dagen før jeg fikk oppdateringen, men jeg har vært i preview 1år og 7mnd Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Samme som meg det før ny konsoll, 1 år og 7 mnd. Burde være locket til account og ikke per konsoll... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Leste på Twitter at de har planer om å lansere den nye UI-en til alle som har meldt seg opp i løpet av de neste par dagene. That's music to my ears. EDIT : Endret 4. oktober 2015 av Enquad Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Anbefales på sterkeste å ikke laste ned nyeste programvaren. kommer meg faen ikke på nett får beskjed at nettverks kort er skadet må sendes inn til reperasjon. Bullshit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 prøvd hard reset? ikke noe problemer hos meg, bortsett fra at smartglass er ikke buddie med xboxen. vet noen om party chat fungerer sammen med det gamle UIet? Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 En kompis av meg hadde samme problemet, han tok ut stømforsyneren og etter det var problemet fikset. Nå står det ganske så tydelig på preview at ting fungere ikke som det skal og man har valget om å ta sjansen. Har en på vennelisten min som bare klager over problemer også, men det vet man om før man laster det ned. Forresten, noen som vet om man må skru av og på konsollen for å få denne updaten, eg har på automatisk oppdateringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 nei, jeg fikk den plutselig en dag jeg skrudde på fra instant on mode, har på automatisk oppdatering Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Halloy, fikk plottselig uppdaten nå. Spanandes. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 sliter updaten fortsatt med taken king? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Anbefales på sterkeste å ikke laste ned nyeste programvaren. kommer meg faen ikke på nett får beskjed at nettverks kort er skadet må sendes inn til reperasjon. Bullshit Da har du vært veldig uheldig, er en del som har opplevd det problemet uten noen annen løsning enn å ta hard-reset/strømreset. For min del fungerer alt greit, noen bugs her og der (rapportert det jeg har sett til nå). Litt manko på quests da. Ellers er systemet veldig godt utført, tok litt tid å bli vandt til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 sliter updaten fortsatt med taken king? fungerer hos meg Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ikke fått noe update enda, men etter å lest så mye problemer med den ye updaten, både her og Xbox Forum er det kanskje like greit at eg ikke har fått den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå