Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kilde?

Her: http://bit.ly/17i4W8W

 

Evt;

 

 

Endret av BlastyTrasty
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Konspirasjonsteorier om at MS vil spionere på deg er helt latterlige. Det finnes lover mot slikt.

 

Nettopp. Folk tror tydeligvis at Kinect vil stå på å filme inn til MS sitt hovedkvarter hvor det sitter tusenvis av folk å ser hva du driver med under spillingen. Folk hadde Kinect koblet til Xbox 360 bestandig også, da hørte man ingenting, men igjen, når man må noe, så slår man seg vrang og lager et problem av en flis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis Xboxen krever noe fra den, så ja. Om stemmekommandoene faktisk skal fungere må den jo være tilkoblet, men den vil nok kun reagere på ting som sies direkte mot den. Som f.eks. "Xbox On."

 

Uansett, om det er et problem at Kinect må være tilkoblet er ikke løsningen akkurat vanskelig. Bare kjøp en Playstation 4.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uten å konspirere i hva Microsoft kan se på via kinecten din (noe som ikke bryr meg stort). Så syntes jeg det er ekstremt rart at kinecten må være koblet til hele tiden. Jeg bryr meg fint lite om stemmekommandoer o.l. Og jeg trur ikke jeg hadde giddi å pakket opp kinecten en gang, hadde det ikke vært for at den tydeligvis MÅ være tilkoblet..

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Hvis Xboxen krever noe fra den, så ja. Om stemmekommandoene faktisk skal fungere må den jo være tilkoblet, men den vil nok kun reagere på ting som sies direkte mot den. Som f.eks. "Xbox On."

 

Uansett, om det er et problem at Kinect må være tilkoblet er ikke løsningen akkurat vanskelig. Bare kjøp en Playstation 4.

Visse bruker ikke stemmekontroll, det betyr jo at stumme og døve folk ikke får spilt. Du tror kanskje dette er en spøk, men det er en realitet.

OG ingen klarer å komme med et ordentlig argument som tilsier at den skal være på, det eneste er at "du må godta det, eller så er du en dårlig person" eller "Voice command".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er nettopp det som plager meg, det finnes ingen fordeler ved å bli tvunget til å ha sin kinect tilkoblet hele tiden. Derimot en del potensielle ulemper.

 

Se f.eks for deg at du sitter med en 3 år gammel Xbone, også går kinecten (som du kanskje ALDRI bruker uansett) i stykker. Også skal du ikke få spille mer før du har skaffet deg ny kinect? Enda du har null interresse av det kinect i seg selv kan tilby deg..

Endret av Trollface
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...