Mamb0 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Regner med at flere her har planer for å skaffe seg Fifa 16. Så lurte på om noen vet om det er muligheter for å bytte om til amrikansk bruker på Xbox One, for å skaffe seg spillet i morgen? Vil det da fungere på en "norsk maskin" om man bytter tilbake innstillingene senere? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 IGN: 9.5/10. PES 2016 might well be the best football game ever made. Vet ikke hvem de har betalt for å få gode anmelder. Online er uspillbart, lagg og button delay hver eneste kamp. Ganske mange modes online. I tillegg er det tidenes værste keeper i s poo illet, slipper inn alle skudd. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Om noen er med på Technical Beta på Rainbow Six: Siege, add meg. GT: Lundeful Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Norn som vet hvor lang tid Microsoft bruker på å registrere en ny konsoll til preview? Fikk ny konsoll men kunne installere preview appen, stått preview de tre siste dagene. Surt å måtte vente på den nye UI til November fordi jeg kjøpte ny konsoll. Gikk alltid i det gjennom spørsmålene hver gang, gav feedback også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Regner med at flere her har planer for å skaffe seg Fifa 16. Så lurte på om noen vet om det er muligheter for å bytte om til amrikansk bruker på Xbox One, for å skaffe seg spillet i morgen? Vil det da fungere på en "norsk maskin" om man bytter tilbake innstillingene senere? Ja Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Norn som vet hvor lang tid Microsoft bruker på å registrere en ny konsoll til preview? Fikk ny konsoll men kunne installere preview appen, stått preview de tre siste dagene. Surt å måtte vente på den nye UI til November fordi jeg kjøpte ny konsoll. Gikk alltid i det gjennom spørsmålene hver gang, gav feedback også. lurt å vente til november, om du blar deg litt tilbake i tråden så kan du se at det er ganske mange problemer oppført ved nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Har to xbox one. Den gamle skal ikke brukes til preview, tenkte å teste nye UI på den som står på rommet. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Dobbel Endret 21. september 2015 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Om jeg forhåndsbestiller FIFA 16 på ea access, å deretter bytter til USA. Kan jeg da laste ned spillet via amerikansk ea access?? Har noen prøvd? Takker for svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 FIFA 16 blir å koste under 400 kr Obs og Elkjøp, så mye mer penger å spare på det. Sist jeg sjekket sparte man så vidt noe på å bytte over til den Amerikanske markedet på grunn av den lave kursen. Man kan allikevel spille 10 timer gratis via EA Access. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Irriterer meg hvor tungvindt og tregt det er å joine party og ikke minst opprette og invitere til party. Synes dette var langt bedre på 360. Håper det kommer en endring på dette snart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Kommer med nye UIet. Blir så bra det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg synes de dreit seg totalt ut med UI/UX på Xbox One. 360 var bra helt fra starten, stort sett. De rotet seg bort med for mye fokus på apper. Alt er delt opp i hver sin app. Jeg synes det er rart at jeg ikke har sett mye snakk om dette på nettet, egentlig. Snap fungerer heller ikke i praksis i min mening. Ser frem til oppdateringen, da forbedringspotensialet er stort. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Ser ut som de endelig er på rett spor etter det skuffende Absolution. Selv om spillet er utsatt til mars neste år så gleder jeg meg mye! edit: Video walkthrough av det mappet Endret 23. september 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 woho, har ikke spilt noen av dem Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Føffaen så fin. Edit: Ikke min, altså, men dæven den er fin. Endret 24. september 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Fikk nettopp beta kode for Fable legends. har reedema koden , men den startet ikke å laste ned på xboxn min, hvordan kan jeg få lastet den ned nå når den er umulig å finne på storen osv ? ja jeg har aktivert instant on med purcahse and updates automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå