Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Spiller folk Hardline enda ? Hvordan yter xbox noe nå på multiplattformspill. Som feks bf Hardline.Og har den enda problem med den kvitrelyden? http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-battlefield-hardline-face-off Når det kommer til onlinebiten er det nok mer aktivitet på PS4 om en skal gå etter denne artikkelen.. http://ps4daily.com/2015/04/battlefield-hardline-ps4-vs-xbox-one/ Endret 17. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Åh fy faen. Skal ikke installere det enda ihvertfall. Men jeg tar sjansen. Har en Xbox til som jeg bare setter vanlig preview updates til så vet jeg at den funker mer eller mindre greit.Har to selv. En som nå er meldt inn i Win10-programmet og en som ikke er med på noe som helst. Da blir det spilling uansett Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Spiller folk Hardline enda ? Når det kommer til onlinebiten er det nok mer aktivitet på PS4 Ca 8700 spiller nå på XBO og ca16500 på PS4. http://bfhstats.com Endret 17. september 2015 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Prøvde i går å streame fra xbox til w10. Det funket jo ikke særlig bra. Mistet tilkoblingen hvert minutt ca så det er jo umulig å gjøre noe. Inputlag er det også. Et halvt sekund eller noe slikt. Merkbart i alle fall. Mulig det ikke fungerer så godt på trådløst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg brukte trådløst fra Xbox til router, og kabel fra router til PC, det fungerte fint.Men når det er sagt, så hadde jeg kontrollen tilkoblet til Xboxen og ikke PCen når jeg testet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg brukte trådløst fra Xbox til router, og kabel fra router til PC, det fungerte fint. Men når det er sagt, så hadde jeg kontrollen tilkoblet til Xboxen og ikke PCen når jeg testet. Det er 2-etasjer mellom xbox og PC så det fungerer ikke for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ja blir noe annet når man bor i enebolig. For meg som bor alene i leilighet ser jeg lite bruksområder for funksjonen. Da flytter jeg meg heller et par meter til sofaen / fatboyen og spiller på TVen. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg brukte trådløst fra Xbox til router, og kabel fra router til PC, det fungerte fint. Men når det er sagt, så hadde jeg kontrollen tilkoblet til Xboxen og ikke PCen når jeg testet. Det er 2-etasjer mellom xbox og PC så det fungerer ikke for meg Ja det fungerer det jo ikek akkurat dårlig, kommer jo ann på hva som er imellom etasjene, metall osv som kan forhindre signalene i nå frem. Jeg bruker det trådløst i samme etasje og det funker fjell, men er jo mye data som skal overføres og forsinkelsen er jo veldig synlig sammenlignet med streaming av en film, som ikke er avhengig av latency i det hele ttt Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Slo til på Tomb Raider Definitive Editon, som var gratis på Gold. Har aldri spilt Tom Raider før...så langt virker det knallbra! Skal ikke klage på fokuset på kløfta til Lara heller, som stort sett er hele tiden det er en videosekvens Blir artig å spille frem til det nyeste spillet kommer Endret 18. september 2015 av TheMoonMan Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Er nok en god strategi å gi det nå før oppfølgeren kommer. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det er nok ganske strategisk ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Absolutt! Og det er ett knakende godt spill med høy underholdningsverdi og ett fungerende våpensystem. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Spilte det tidligere i vår på 360. Fyrer det kanskje opp igjen på One før oppfølgeren kommer. Hva er nytt i definitive edition? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Spilte det tidligere i vår på 360. Fyrer det kanskje opp igjen på One før oppfølgeren kommer. Hva er nytt i definitive edition? Større pupper? Nei du, jeg vet egentlig ikke Edit: "Den definitive utgaven av det kritikerroste action-eventyret inkluderer bonusinnhold og kombinerer alt det nedlastbare innholdet fra "Xbox 360"-utgaven." Endret 18. september 2015 av TheMoonMan Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Og litt oppspritet grafikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Tomb Raider, er det et typisk stealth-spill? Og om det er, har du alternativet om å gå inn med "gun's blazing" om du vil? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Tomb Raider, er det et typisk stealth-spill? Og om det er, har du alternativet om å gå inn med "gun's blazing" om du vil? Mener å huske at det er noen segmenter hvor du får velge selv, men ofte er det valgt for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Og det vil si at du må bruke stealth? Hev det uansett på nedlasting, så får jeg teste litt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Og det vil si at du må bruke stealth? Hev det uansett på nedlasting, så får jeg teste litt når jeg kommer hjem. Vipper mer mot å bruke skytevåpen/pil og bue for å komme deg fra A til B. Men det er et knallspill likevel, gleder meg sykt til etterfølgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå