henrikrox Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hvilken exotic fikk du i 28 poe?Plan C fusion rifle Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Anbefaler deg å joine en clan på bungie.net og legge til medlemmene der på venneliste. Det gjorde jeg og Destiny gikk fra å være et helt ok spill til å bli svært artig. Edit: Dette skulle egentlig være et svar til henrikrox sitt innlegg til lengre opp. Har gjort det. Men finner ingen enkel måte å få kontakt med de ingame. Vises ikke under Friends/fireteam. Er medlem av light in existence som en del her på forumet er Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Du må nok legge de til på vennelisten din, vente til de godtar deg for så å få opp hvem andre som spiller Destiny. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Noen som har testet PES-demoen? Har ikke brydd meg stort om den siden PES har vært stusselig de siste årene, men anmeldelsene virker dritlovende. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1111721 "All that truly matters is what unfolds in those virtual ninety minutes, either against a friend, an online stranger, or the computer. On that test alone, PES 2016 represents the best game in the series since the PlayStation 2 era." "Some areas need work, sure, but PES 2016 still manages to play an incredibly enjoyable game of football. The improved Master League mode is a godsend, adding substance to the package and complementing the excellent gameplay. With the advanced collision system, Konami has done in a year what EA has been trying to perfect since FIFA 12." "None of these problems keep PES 2016 from being the greatest football game of all time. The question is no longer whether PES can catch FIFA, and in truth hasn't been for a while. Instead, it's the other way around, and may well be for years." Endret 14. september 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Jeg var kjempefornøyd med PES-demoen. Det som er negativt for meg er at alt av menyer, musikk og grafikk fortsatt det "japanske preget" over seg. Mye techno-musikk og designmessige stygge menyer. Gameplayet derimot var herlig. Det går kjapt, det virker balansert og det er morro. Litt uvant er det dog, både i gameplay og kontrollermessig (lenge siden jeg spilte PES). Det som stopper meg litt fra å kjøpe det, og heller "safe" med FIFA er at jeg ikke vet hvordan det blir i lengden. Mulig jeg er såpass lei FIFA nå at jeg prøver PES i stedet, men det er fortsatt en risiko når man ikke vet helt hva man får. Må lese litt mer om de forskjellige modusene, både offline og online. Gøy å se at de har fått såpass gode tilbakemeldinger da! Konkurranse er bra. Det skulle gjerne vært frie lisenser slik at flere kan slenge seg med og lage fotballspill. Endret 14. september 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Microsoft er helt rå på service.Sender meg 3.5 jack mm kontroller gratis når jeg egentlig hadde den orginale kontrollen. I mitt tilfelle så var det bare snakk om A knappen ikke ga særlig motstand Jeg vet om svært svært svært bedrifter som hadde gjort dette uten noe som helst bevis på det ene eller andre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Anbefaler deg å joine en clan på bungie.net og legge til medlemmene der på venneliste. Det gjorde jeg og Destiny gikk fra å være et helt ok spill til å bli svært artig. Edit: Dette skulle egentlig være et svar til henrikrox sitt innlegg til lengre opp. Har gjort det. Men finner ingen enkel måte å få kontakt med de ingame. Vises ikke under Friends/fireteam. Er medlem av light in existence som en del her på forumet er legg til alle samme på xboxen, du kan også sende gruppemelding på selve clansiden hos bungie. Endret 14. september 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=57AD5inbKAs https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/halo-5-guardians-building-an-epic-campaign Endret 14. september 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Vært veldig mye Destiny i tråden i det siste, og nå som The Taken King er ute i morgen, hvordan er stemningen for en egen Destiny-tråd i Xbox-kategorien? Er jo en samletråd i felleskategorien, men kunne vært kjekt å fått samlet det meste av Xbox-snakket angående Destiny i en egen tråd, synes jeg da. Men gidder ikke mekke en tråd om det ikke er stemning for det. Lat serru. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ja, det hørtes lurt ut. Alt denne snakkinga får meg nesten lyst til å gå tilbake til spillet.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Aldri testa Destiny. Hørte at det ikke leverte opp mot hypen når det kom. Er det blitt mye bedre? Om det er billig og fortsatt er stort miljø innen spillet så kunne jeg vurdert å teste. Savner et online-spill annet enn BF4, og lenge til Rainbow Six kommer. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Vært veldig mye Destiny i tråden i det siste, og nå som The Taken King er ute i morgen, hvordan er stemningen for en egen Destiny-tråd i Xbox-kategorien? Er jo en samletråd i felleskategorien, men kunne vært kjekt å fått samlet det meste av Xbox-snakket angående Destiny i en egen tråd, synes jeg da. Men gidder ikke mekke en tråd om det ikke er stemning for det. Lat serru. Gi gass Etter jeg gikk over til one så har jeg knapt noen å spille Destiny med da alle henger igjen på 360. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Microsoft er helt rå på service.Sender meg 3.5 jack mm kontroller gratis når jeg egentlig hadde den orginale kontrollen. I mitt tilfelle så var det bare snakk om A knappen ikke ga særlig motstand Jeg vet om svært svært svært bedrifter som hadde gjort dette uten noe som helst bevis på det ene eller andre. Måtte du sende inn din først, og gikk du via utsalgsted? Jeg sendte min inn til NetOnNet(?), men fikk beskjed om at det skulle jeg ikke ha gjort. Har uansett en kompis nå hvor den ene analoge stikken ikke går helt i senter, så lurte på om han kan beholde sin mens han venter... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Vært veldig mye Destiny i tråden i det siste, og nå som The Taken King er ute i morgen, hvordan er stemningen for en egen Destiny-tråd i Xbox-kategorien? Er jo en samletråd i felleskategorien, men kunne vært kjekt å fått samlet det meste av Xbox-snakket angående Destiny i en egen tråd, synes jeg da. Men gidder ikke mekke en tråd om det ikke er stemning for det. Lat serru. Gi gass Etter jeg gikk over til one så har jeg knapt noen å spille Destiny med da alle henger igjen på 360. Tar å fikser en ålreit tråd i morra etter jobb. Huhei. The Taken King! Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Microsoft er helt rå på service.Sender meg 3.5 jack mm kontroller gratis når jeg egentlig hadde den orginale kontrollen. I mitt tilfelle så var det bare snakk om A knappen ikke ga særlig motstand Jeg vet om svært svært svært bedrifter som hadde gjort dette uten noe som helst bevis på det ene eller andre. Måtte du sende inn din først, og gikk du via utsalgsted? Jeg sendte min inn til NetOnNet(?), men fikk beskjed om at det skulle jeg ikke ha gjort. Har uansett en kompis nå hvor den ene analoge stikken ikke går helt i senter, så lurte på om han kan beholde sin mens han venter...har vært i kontakt med netonnet support før, bra kundeservice Lenke til kommentar
uggy Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 er det noen her som har xboxen sin stående på høgkant? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Det er vel i grunn ikke så lurt mtp. kjølingen, men ja jeg hadde den periodevis stående da jeg aldri benytter meg av BD-drevet og opplevde ikke noen problemer i grunn. Nå skal det riktignok sies at den ikke var i bruk så mange timene i den perioden da.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Xbox one har såppas åpent design og viften blåser jo fra toppen så den har kjøling nok om den står sidelengs. Men annbefales ikke om du skal bruke blueray drevet da det ikke er designet for å opperere sidelengs. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Hadde Xboxen stående på høykant en stund frem til jeg skulle se på en BD-film. Da klarte ikke drevet lese platen, så jeg la boxen slik den skulle. Var ikke noe problem å ha den stående, bortsett fra akkurat det problemet med drevet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Æsj, ikke se på streams av destiny mens du er på skole. Forøvrig. Hvis du har full liste av bounties klare, så blir du level 40 av det, men ville anbefalt og spart bounties til nye sub classen. Men det er jo min anbefaling blir 40 av storyen uansett edit; fuck it, jeg dro hjem fra skolen edit; story missions virker veldig bra, mye bedre enn før. Suros pre order greia var bare 160 weapon osv, så ganske shit. Det dropper veldig mye gear på missions, så greens blir fort bedre. edit (siste); nye subclassen til warlock er ganske digg. Superen er helt crazy. Løper rundt som emperor i star wars med force lightning so much hype! Endret 15. september 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå