mrdalesen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Region har sikkert noe å si. Her får vi sikkert ikke Cortana i det hele tatt.ettersom vi ikke har fått det på windows engang, så tviler jeg sterkt Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Siden det er år og dag siden jeg har spilt destiny. Noen som kan si noe kort om klassene, liker best PVE, men kan godt ha en middle ground. Det som møter meg under boot forteller meg ikke så mye om klassene, har sett noen videor, men ja. Tenkte dere som har spilt det lenge har noe input. Vurderer Warlock eller Titan mest tror jeg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 http://www.gamespot.com/articles/titan-warlock-hunter-which-destiny-class-is-for-yo/1100-6421204/ Synes Hunter er best i PvE, men igjen, det har jo endel å si hvordan du spiller. PS: Jeg er ikke en veldig erfaren spiller, så er det sagt, ikke alt for lenge siden jeg kjøpte Destiny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Det som er poenget med Destiny er å bruke alle klassene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fikk inn halo 5 xboxn under bestilling på Expert idag, Men makan te pris har jeg aldri sett, den er foreløpig sat til 5500 kroner #drit dyrt Det er den jo ikke verdt I mine øyne. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fikk inn halo 5 xboxn under bestilling på Expert idag, Men makan te pris har jeg aldri sett, den er foreløpig sat til 5500 kroner #drit dyrt Det er den jo ikke verdt I mine øyne. ingen xbox er verd d spørr du meg, skal handle den vess den kommer til 4299. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Synes ikke en konsoll burde koste mer enn 2999. Det er min makspris Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 2,50 og en Bugg bør holde 1 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Tree fiddy 1 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Ser det er halv pris på Battlefield 4 med Deals with Gold fram til søndag. Er det verdt å kjøpe spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Om du hat tenkt å legge en del timer i det online er det vel i grunn det. Enspilleren biten har jeg vel aldri begynt på en gang (PS4) for den skal være ganske så forglemmelig. Men nå handler jo ikke BF om enspiller heller da etter min mening Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Det som er poenget med Destiny er å bruke alle klassene Enig med deg der. Bør lvle opp alle tre for maksimal tilgang til loot, rewards etter strikes, raids, Iron banner etc. Men som oftest vil det vel være en klasse man føler seg mest komfortable med på grunne av spillestil etc. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Battlefield 4 er også gratis med EA access Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fikk The Taken King i posten. Prøver å løse inn koden siden jeg ikke har DLC 1 og 2 fra før av, så da har jeg noe å gjøre, men får bare feilmelding. Føffaen. Gråter snart. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Om du hat tenkt å legge en del timer i det online er det vel i grunn det. Enspilleren biten har jeg vel aldri begynt på en gang (PS4) for den skal være ganske så forglemmelig. Men nå handler jo ikke BF om enspiller heller da etter min mening Helt enig med deg. Eneste BF-spillene hvor jeg har spilt enspiller opp til flere ganger er Bad Company 1 og 2. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 xbox one 1TB til 3300;- https://www.dustinhome.no/product/5010880265/xbox-one Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Om du hat tenkt å legge en del timer i det online er det vel i grunn det. Enspilleren biten har jeg vel aldri begynt på en gang (PS4) for den skal være ganske så forglemmelig. Men nå handler jo ikke BF om enspiller heller da etter min mening Helt enig med deg. Eneste BF-spillene hvor jeg har spilt enspiller opp til flere ganger er Bad Company 1 og 2. Det samme her. Der var det en slik latterlig over-the top karakterer og stemning som gjorde det underholdende + en satans solid online bit (særlig BC2) Endret 11. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fikk inn halo 5 xboxn under bestilling på Expert idag, Men makan te pris har jeg aldri sett, den er foreløpig sat til 5500 kroner #drit dyrt Det er den jo ikke verdt I mine øyne. Da er det bedre å bruke pengene på Elite-utgaven som kommer. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Første gang jeg har brukt support bortsett fra et tilfelle på Steam for noen år siden. Knallbra support, rett og slett. Fikk ikke ordnet det da, men han tror rett og slett at koden ikke fungerer før på onsdag. Litt kjipt siden jeg tenkte jeg kunne fått spilt The Dark Below og House of Wolves før The Taken King på onsdag. Og rart at man ikke kan løse inn koden på Xbox i forkant. Lenke til kommentar
solz Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Sitter med samme følelsen av MS supporten etter jeg måtte kontakte dem for bytte av PSU'en. Knall support! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå