Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

skulle egentlig være i første uke, men de sa nei nå nylig, de vil teste det internt en stund til. så det kan ta litt tid før det kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

hehe. Litt forskjellig tilbakemelding fra dere to siste, men jeg kjøpte det uansett. Prisen var ikke all verden og jeg har hatt lyst til å prøve det. Tok sjansen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg bytter min gamle/eksisterende hotmail account med en ny hotmail account på xbox/xbox.com?

Den mailen jeg har idag renner over av spam og drit! vil ha en ny clean mail som jeg deretter kan synce med gmailen. Prøver å chatte med xbox nå, men de er så sykt slow og skjønner jo ingenting! 

Tips anyone? 

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg bytter min gamle/eksisterende hotmail account med en ny hotmail account på xbox/xbox.com?

Den mailen jeg har idag renner over av spam og drit! vil ha en ny clean mail som jeg deretter kan synce med gmailen. Prøver å chatte med xbox nå, men de er så sykt slow og skjønner jo ingenting! 

Tips anyone? 

Du kan gjøre det via innstillingene på en Xbox 360. Det går ikke via Xbox One.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å streame til win10 her? Vurderer å innstallere win10 på macbook airen min slik at jeg kan spille når dama ser på tv. Funker det greit? Tenker bare sp spill. One er koblet til getbox med kabel, macen vil være ca 3m unna getboken (Trådløst).

for å så si det sånn, jeg spiller med streaming med xbox-en trådløs og pcen trådløs og spiller på høyest mulig instillinger, så det funker fett. Det ser veldig brs ut ja, men trenger du osx på macen så er det ikke særlig lurt å installere w10 bare for streaming ;) Dual boot er jo en mulighet

Lenke til kommentar

Har PCen koblet med kabel, Xbox One trådløst, og har kun testet det en gang. Brukte High settings (men man kan trikse så man får very high), og var ikke helt fornøyd. Regnet med at bildekvaliteten ikke kom til å bli super, og det var den heller ikke, men slet veldig med input lag. Spillet var forresten Destiny, og det var någet hektisk. Kan også legge til at jeg ikke har spesielt bra router.

Lenke til kommentar

Har PCen koblet med kabel, Xbox One trådløst, og har kun testet det en gang. Brukte High settings (men man kan trikse så man får very high), og var ikke helt fornøyd. Regnet med at bildekvaliteten ikke kom til å bli super, og det var den heller ikke, men slet veldig med input lag. Spillet var forresten Destiny, og det var någet hektisk. Kan også legge til at jeg ikke har spesielt bra router.

Er ikke så mye å trikse med, er bare å gå der du stiller inn kvaliteten. 'Very high' var visst ikke mulig fra starten av, men er det nå. Bildet ble mye bedre, så og si identisk. Men det er så bra at du ikke kan skille det med det blotte øye. Og de som sier noe annet lyver. Har selv ikke opplevd input lag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tips anyone?

Du kan gjøre det via innstillingene på en Xbox 360. Det går ikke via Xbox One.

Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...