Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 se innlegg over, jeg har digital versjon hvis det har noe å si, men er ikke helt sikker om dette gjelder alle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ah, ja den der er jo litt lei ja :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 hadde nesten samme problem med witcher 3 men der var det bare lyden som forvrengte seg, langt i fra like ofte. kan ikke huske å ha hatt det der i det siste så tror MS har fikset det i det spillet. nyeste preview build snakker ihvertfall om fiksing av slike lydproblemer Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 nei, det er noe feil med selve xboxen (tror jeg) lyden forvrenger seg, man mister kontroll over snake samtidig som frame raten dropper dramatisk. det skjer relativt ofte og man blir dratt ut av opplevelsen. MS er klar over problemet og forhåpentligvis fikser det asap. tror ikke det er noe feil med selve spillet, i så fall må man vente på en patch. så hvis noen har planer om å spille spillet anbefaller jeg dere å vente. uffameg, bra jeg gikk for mad max Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har også fått denne eposten fra Xbox. Det går med mange timer på gaming iløpet av et år når man er arbeidsledig, ser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Får ikke det til å stemme i det hele, jeg kan ikke ha spilt så mye. Har jo bare 91 prestasjoner. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Får ikke det til å stemme i det hele, jeg kan ikke ha spilt så mye. Har jo bare 91 prestasjoner. Skulle gjerne ha postet statistikken min men får det ikke helt til Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Print screen det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Skulle gjerne ha postet statistikken min men får det ikke helt til Da skal jeg forklare deg hvordan vettu. Først går du til denne siden. Det er mulig du må logge inn din Xbox konto og så laste den inn igjen. Eller gå til eposten du fikk. Når du har siden oppe så trykker du på Windows tasten på tastaturet ditt. Så skriver du utklipsverktøy. Starter opp den og klipper ut bilde. Så går du til fks http://imgur.com/og laster opp bildet der. Når du har lastet det opp så klipper du ut det som er markert i gult. Da er du klar til å legge bilde inn i en tråd. Klikk på bilde ikonet og legg inn adressen du klipte ut. Og poff bildet er synlig EDIT: Om bildet er for stort slik at du ikke får klippet ut alt. Så zoomer du ut i nettleseren din slik at alt får plass. Endret 5. september 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 OK her er i hvertfall min statistikk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Nå stemmer det tydeligvis ikke uansett, så er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Får ikke det til å stemme i det hele, jeg kan ikke ha spilt så mye. Har jo bare 91 prestasjoner. Den teller bare Xbox one achievements. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Likevel, 360'en spilte jeg kanskje max. 20 timer mellom 2011 og frem til i fjor når jeg fikk Xbone. Bruker riktignok Xboxen mye til film, serier, Twitch oln. så er vel kanskje derfor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Vet ikke om eg skal le eller gråte. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Får opp at jeg har brukt 75 timer på live siden 2007, så dette stemmer vel ikke helt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Får opp at jeg har brukt 75 timer på live siden 2007, så dette stemmer vel ikke helt. Gjelder kun for det siste året Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Stemmer fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det stemmer i hvertfall ikke nei. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Begynner vel å nærme seg ut rullingen av det nye brukergrensesnittet for preview medlemmer? Var ikke det i starten av September da? Er veldig spent på hvordan det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå