Ezio Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Aldri kjøp noe fra Gamestop i USA iallfall. Brukte en uke på å svare på en Mail. 3 dager etter betaen til COD var over så sendte de meg koden. 9 dager etter jeg kansellerte orderen så får jeg Mail om at orderen har blitt kansellert. Snakk om elendig kundeservice sånn sett. Fikk iallfall koden hos Amazon etter 3 min. Men den dag ei Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Er vel flere som har fått denne eposten ifra Microsoft idag. Jeg har ikke brukt min XBO så veldig mye akkurat. Men er spent på å se statistikken ifra dere som bruker den mye Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ikke fått den mailen. Synd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ikke fått den mailen. Synd Får du opp noe om du går inn hit? (være logget på) http://www.xbox.com/nb-no/year-one-celebration/ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Tja, ikke noe sånn kjempimponerende føler jeg, men uansett Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Meget interessant. Trodde faktisk eg hadde mer enn 2500 timer online... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Den greia er tydeligvis helt på bærtur. Fem timer når man spiller masse online osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Etter Xbox One kjøp har jeg vel kun spillt en håndfull timer online på XBL vil jeg tro, så her har jeg kun 360 karrieren å ta til takke Endret 5. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hjelp! Kan ikke skjønne at det stemmer jeg heller, jeg har i all hovedsak spilt singeplayer spill... Men suger tydeligvis på achievements! Lenke til kommentar
activex Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Det står at jeg har spilt 3877 timer online også, har maks 50 timer online siste 12mnd. Så det er nok noe som ikke stemmer ja Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-mad-max-performance-analysis From what we've sampled so far, Mad Max is a solid multi-platform release across both consoles. Frame-rates appear stable under stressful conditions, while the level of graphical accomplishment appears practically identical, with the Xbox One not only achieving a native 1080p presentation but also delivering slightly better performance overall. Of course, we'll be taking a closer look at the game in our upcoming Face-Off, but for now the Xbox One game nudges slightly ahead in performance terms, though in practice there's really not much to separate the two versions at all, with both serving up an excellent experience. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ja, da kommer snart forsvaret om at spillet er dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 ble veldig overrasket over hvor pent mad max er på xbox one og spillet flyter bra. Har ikke hatt noen problemer. Skukke egentlig ikke kjøpe spillet pga anmeldelsene, men jeg kjedet meg sånn at jeg kjøpte det bare og jeg ble veldig positivt overrasket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Skulle ønske det samme gjaldt mgsv Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Skulle ønske det samme gjaldt mgsv var det ikke bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) nei, det er noe feil med selve xboxen (tror jeg) lyden forvrenger seg, man mister kontroll over snake samtidig som frame raten dropper dramatisk. det skjer relativt ofte og man blir dratt ut av opplevelsen. MS er klar over problemet og forhåpentligvis fikser det asap. tror ikke det er noe feil med selve spillet, i så fall må man vente på en patch. så hvis noen har planer om å spille spillet anbefaller jeg dere å vente. Endret 5. september 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Hva er galt med MGS på One? Bortsett fra at det ikke kjører 1080p er det vel ganske likt? Endret 5. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå