ProphetSe7en Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kom igjen da! Noen bruker vel headsett når de spiller? Tritton Kama eller Tritton Kunai? Eventuelt et helt annet for spill og chat? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Kom igjen da! Noen bruker vel headsett når de spiller? Tritton Kama eller Tritton Kunai? Eventuelt et helt annet for spill og chat? altså disser ikke folk som kjøper spill headset altså.. men tror det er mest ungdommer som kjøper det, siden det stort sett er mye dårlig kvalitet og ELENDIG lydkvalitet i forhold til hva man betaler. Men har lest at disse hodetelefonene er fantastiske til prisen, vet bare at de dyreste trittonene er bra... http://www.prisjakt.no/product.php?p=2983517 (var astro jeg tenkte på ikke tritton) prisjakt sa iaf at cloudx-hodetelefonene var kompatible med xbox one Endret 2. september 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Saken er at jeg ønsker å kunne spille på kveldene uten at alle andre i hjemmet skal måtte høre på skyting, eksplosjoner osv. Jeg trenger ikke fantastisk lydkvalitet til de 2-5 timene jeg spiller i uken, men jeg ønsker at det sitter greit på hodet uten å bli klamt eller ubehagelig. I tillegg må lyd til og fra de jeg snakker med være klar og tydelig og med bra regulering av støy for at de skal slippe å plukke opp alt av lyder i min stue, og kun når jeg snakker. Sikkert på at det du linker til passer til xbox one? Ser forøvrig at modellen før også får mye skryt. https://www.komplett.no/product/813132/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/hyperx-cloud-gaming-headset-sort# Endret 2. september 2015 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Dropp å kjøp fra Norge. Du kan få et kjempebra headsett fra aliexpress for 200 lappen. Brukt det mange ganger. Tar kanskje litt tid men Eller så har toys R us tilbud på Xbox one headsette for 200 lappen. Sist jeg sjekket Endret 2. september 2015 av Kamaaz Lenke til kommentar
magb Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 "kjempebra" kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Dropp å kjøp fra Norge. Du kan få et kjempebra headsett fra aliexpress for 200 lappen. Brukt det mange ganger. Tar kanskje litt tid men Eller så har toys R us tilbud på Xbox one headsette for 200 lappen. Sist jeg sjekket Link til disse fra toys r us og aliexpress så hadde jeg blitt veldig glad, eventuelt modellnavn Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ser det er dette de har til 200 kroner hos Toys R Us. La like greit av ett slikt jeg, så tester jeg heller det før jeg legger ut fire ganger så mye på ett annet. https://www.komplett.no/product/820560/spill/xbox-one/tilbehr-til-xbox-one/xbox-one-stereo-headset Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 "kjempebra" kan vel diskuteres.iaf bedre enn turtle beach skvipet.. bra til gsming headset å være da Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kom igjen da! Noen bruker vel headsett når de spiller? Tritton Kama eller Tritton Kunai? Eventuelt et helt annet for spill og chat? Jeg bruker Tritton 720+ Pro til min PS4! Det er det beste headsette jeg noengang har testet! Ekte surround anlegg Og kan justere alt fra front, bak, sub høytalere. Jeg får hvertfall en helt annen opplevelse i spillene mine når jeg bruker headsett Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Fikk testet FM6 litt i kveld. Fantastisk morsomt å kjøre i regnet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Noen fler som har issues med at lyden blir fucked i MGSV og stuttering pga dette, går ikke så smooth, bytting av scenes når loading/saving. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Noen fler som har issues med at lyden blir fucked i MGSV og stuttering pga dette, går ikke så smooth, bytting av scenes når loading/saving. Yupp. Er visst en vanlig feil. Jeg opplever det ofte. http://www.windowscentral.com/early-impressions-metal-gear-solid-v-phantom-pain-xbox-one Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 er du med i preview programmet, har du nyeste build? har du prøvd og installere spillet på nytt? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 er du med i preview programmet, har du nyeste build? har du prøvd og installere spillet på nytt? Ikke prøvd å installere på nytt. Men jeg regner med det fikses siden det ser ut til at feilen er noe som oppstår hos mange. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Konami har sagt at problemene på Xbox vil ta lenger tid å fikse. Sikkert det som prioriterer PS. Konami suger så jævlig. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1106639 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Kom igjen da! Noen bruker vel headsett når de spiller? Tritton Kama eller Tritton Kunai? Eventuelt et helt annet for spill og chat? Jeg bruker Tritton 720+ Pro til min PS4! Det er det beste headsette jeg noengang har testet! Ekte surround anlegg Og kan justere alt fra front, bak, sub høytalere. Jeg får hvertfall en helt annen opplevelse i spillene mine når jeg bruker headsett Koster langt mer enn hva jeg ønsker å bruke ser jeg, men sikkert ett bra headset. Til 360 hadde jeg TurtleBeach x42. Var helt ok, men ubehagelig og klamt å ha på mer enn en time av gangen. Blir å teste Microsoft Xbox One Stereo Headset som jeg fikk kjøpt på Toys R Us til en 200 lapp nå først. Om det holder til mitt bruk er det helt supert, om ikke blir det å selge det og lete etter alternativer. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Microsoft Xbox One Stereo Headset er et helt kurant headsett, hvertfall når du fikk det til 200kr tror jeg ga rund 600kr for mitt. Noen som har prøvd Nightmares from the Deep: The Cursed Heart? https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Games/Nightmares-from-the-Deep-The-Cursed-Heart/22c09e17-7838-41ab-be29-b702c1f6648a?cid=majornelson Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fungerer det aa laste ned GZ save i MGS naa? Har ikke kjopt det enda, men har lest at mange har problemer med det.. Er kanskje uansett ikke saa farlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå