Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Og mer over-the-top enn det der har det vel aldri vært :p

Helt enig. Ikke like ille som Call of Duty, så jeg vil si det så veldig kult ut. Håper ikke at hele spillet blir slikt, men at de pacer det bra, og at de velger det riktig. Problemet med CoD er at de prøver å kjøre det over-the-top 120% av tiden, og da rekker man ikke roe seg før neste sekvens begynner. 

Litt greit å få en kickstart på spillet da, så får de heller roe ned det. 

Klarer ikke velge mellom MGS og Mad Max nå. Føler at Online-biten til MGS blir avgjørende. Til dere som har investert eller har mye kunnskap om MGS:V, hvor bra er det? Har ikke spilt MGS siden 2-ern på PS2, men digget til gjengjeld det spillet. Har prøvd Ground Zeroes nettopp, og det var OK. Burde kanskje prøve det litt mer for å få følelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uggghhh. Turn 10 skyter seg selv i foten med å la det første løpet på Forza 6 demoen vær med FULL assist på. Både styring, bremsing og race-line. Greit at det bare er en runde, men det sier litt om hvor bredt de prøver å sikte og ikke går mot de som har spilt serien hele veien hit. I tillegg har de fortsatt den irriterende stemmen som ikke kan skippes. Skal prøve resten nå, ville bare rante litt først.

Har også bestemt meg for Mad Max foran MGS. Mye fordi online-biten til MGS ikke er klar og jeg husker hvilken katastrofe GTA Online var når det kom (etter lang tid) og at de er blitt noen microtransactions-horer de også. Støtter ikke slikt. Gleder meg til litt wasteland-action!

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Sånn var det på Forza 5 og Forza Horizon 2 og. Selve fullversjonen da.

Ja har Forza 5 så husker det der også. Bare synd at de aldri lærer. De burde appellere mer til hardcore-fansen. I alle fall la oss velge mellom easy til hard/simulation eller noe. 

Ellers ser spillet nydelig ut. Og 24 biler på banen er mye! Imponerende.

hardcore-folkene vet ihvertfall at de kan skru av assist. Verre å sette de tpå nulll abs og simulation steering og slenge det i hendene på en tolvåring, ikke vledig innbydende ;)

Lenke til kommentar

hardcore-folkene vet ihvertfall at de kan skru av assist. Verre å sette de tpå nulll abs og simulation steering og slenge det i hendene på en tolvåring, ikke vledig innbydende ;)

Sant nok. Og det var bare én runde. Likevel litt rart at de ikke slenger inn et lite option å velge før man setter i gang for å få en god følelse når man begynner.

Da er det mer irriterende at man ikke kan skippe voice-over og beskjeder inne i spillet. Mulig at de ikke er slik i fullversjonen, men jeg tipper det. Det og generelt trege menyer var veldig irriterende i Forza 5.

Lenke til kommentar

Sant nok. Og det var bare én runde. Likevel litt rart at de ikke slenger inn et lite option å velge før man setter i gang for å få en god følelse når man begynner.

Da er det mer irriterende at man ikke kan skippe voice-over og beskjeder inne i spillet. Mulig at de ikke er slik i fullversjonen, men jeg tipper det. Det og generelt trege menyer var veldig irriterende i Forza 5.

helt enig. kjører med alt av hjrlp av selv og syntes st forza 5 var mer enn plage enn en fornøyelse. fh2 og fm4 kodte jeg meg masse med
Lenke til kommentar

Finner ikke noe beta i store. Må kjøpe spillet, men det har jeg gjordt, men i butikk. Søkt etter CoD 3 blackops beta, og CoD 3 beta. Uten å finne noe beta...

EDIT

Kan dette stemme?

"The Call of Duty: Black Ops III multiplayer beta for Xbox One andPC was supposed to end yesterday, August 30, but Activision and Treyarch have announced that they're extending it for one more day.

You can now play the beta through Monday, August 31, at 10 PM PDT. That's 1 AM EDT on September 1. The beta was previously available only to people who preordered, but now it's open to everyone."

http://www.gamespot.com/articles/last-chance-to-play-call-of-duty-black-ops-3-xbox-/1100-6430176/

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...