Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Mhm, du har så rett. Hørte at Neste xbox skal hete 0. Fordi den tar bort alt hovedfokus for gaming :)

Gratulerer som tidenes mest useriøse her inne. Jeg tror du egentlig kun er ute etter å provosere her nå, men seriøst, kjøp deg en is og la helle folka her inne få diskutere konsollen. Du er kun ute etter alt annet en en meningsfull diskusjon og det er provoserende at du ikke gidder.

Det er konklusjonen min og stemmer ikke dette så er du åpenbart en deltaker eller har vært den deltaker på Paradise Hotell.

Hele diskusjonen startet fordi folk i den uhøytidelig undersøkelsen til IGN mente at Playstation 4 var et bedre navn enn Xbox One. Hverken mer eller mindre.

Når det gjelder gamepadene ser det ut som om Microsoft har fjernet de største blemmene fra sist, så den ser jævla digg ut. Men det samme sier folk om den nye gamepaden til PS4, som er en totalforandring. Gleder meg til å få teste begge, jeg.

Konferansen til Sony var en milliard ganger bedre enn Microsoft sin. Etter E3 kan det hende snudd.

Jeg forstår det, men etter å ha diskutert mot flere her inne så kan man skjønne hvorfor PS4 vinner slike målinger.

Kontrollen blir deilig å få testet ut. Jeg gleder meg virkelig til konsollen finnes i stuen. Dessverre er det sikkert snakk om måneder før det skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer som tidenes mest useriøse her inne. Jeg tror du egentlig kun er ute etter å provosere her nå, men seriøst, kjøp deg en is og la helle folka her inne få diskutere konsollen. Du er kun ute etter alt annet en en meningsfull diskusjon og det er provoserende at du ikke gidder.

Det er konklusjonen min og stemmer ikke dette så er du åpenbart en deltaker eller har vært den deltaker på Paradise Hotell.

Jeg setter kun navnet på spissen jeg, så om du begynner å fyre deg til det maksimale så betyr jo det bare at du selv er litt frustrert, men ikke la det gå utover meg og mitt.

Og jeg er for det meste ironisk når jeg skriver, Jeg støtter Microsoft fullt ut jeg, gleder meg så sinnsykt til å observere NFL spillerne close up, danse forran Kinecten, ta av meg små tigere som hører hjemme i en dyrepark og betale månedlig abonnent. Minneverdige momenter der altså.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å diskutere en konsoll du tydeligvis har så mye i mot. Nå ser det ikke ut som det er noen moderatorer som gidder å hjelpe til med å forebygge trolling. Så du har sikkert fått grønt lys til å holde på slik, men det er uansett bare barnslig og unødvendig.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å diskutere en konsoll du tydeligvis har så mye i mot. Nå ser det ikke ut som det er noen moderatorer som gidder å hjelpe til med å forebygge trolling. Så du har sikkert fått grønt lys til å holde på slik, men det er uansett bare barnslig og unødvendig.

På tide å se seg litt i speilet? Uavhengig av hva man mener, så er ikke dine innlegg her høyest på seriøsitetsskalen, hva med å tone ned ordbruken og personfokuset ditt litt?

AtW

• Liker 7
Lenke til kommentar

Igjen, navnet er jo ikke ubrukelig, men det er heller ikke ideelt. Inntil for en måneds tid siden, hvis man sa Xbox 1, så var det helt klart at man snakket om maskinen fra 2001, og ikke den fra 2005. Dette funker jo ikke lenger. Man kan selvsagt bare kalle den Xbox, men det heter jo også de andre; igjen, man sier gjerne PS1 og ikke bare PS, for å unngå misforståelser. Og nei, jeg synes ikke det var noen griselur idé å kalle de nye titlene Twisted Metal, SSX og Tomb Raider heller. :p

Forøvrig var Sony nær ved å bare kalle PlayStation 2 for PlayStation, litt på samme måte som årets MacBook Pro fortsatt heter MacBook Pro., og ikke MacBook Pro 8. Apple har jo gså gått bort fra slike navn på iPad, men der er det fortsatt mange som sier iPad 3/iPad 4, på samme måte som man bruker Xbox 1 og PlayStation 1.

Lenke til kommentar

Folk fortsetter å bruke argumentet at Xbox One ikke skal fokusere på spill.. Det syns jeg er et useriøst argument. Det blir jo ikke færre spill på Xbox enn på PS4.

Hva med uttrykket "ikke selv skinnet før bjørnen er skutt"? Det er litt dumt å konkludere med noe som det. Gjør man det så virker det jo som man av prinsipp bare holder seg for øra og nekter å høre på. Hva er bakgrunnen for den konklusjonen? At det ikke ble vist nok spill på avdukingen? Selvom MS gjentatte ganger sa at det er på E3 det skjer? Er vi ikke ferdig med dette enda?

Lenke til kommentar

På tide å se seg litt i speilet? Uavhengig av hva man mener, så er ikke dine innlegg her høyest på seriøsitetsskalen, hva med å tone ned ordbruken og personfokuset ditt litt?

AtW

Hva med å bruke rapporter knappen istedenfor å leke wannabe mod?

>>>

Hvis Xbox One er dårlig navn, hva skulle det ha vært, xbox 720? :dribble:

• Liker 2
Lenke til kommentar
HDMI-gjennomgang

Koble kabel- eller parabolmottakeren til Xbox One og gjør deg klar for oppskyting*. Med HDMI-gjennomgang kan du se på TV via Xbox, noe som gjør bytte av innganger nesten forhistorisk.

Jeg må si jeg faktisk liker den muligheten.

• Liker 5
Lenke til kommentar

For alle som ikke har forsterkeren som hjerte i underholdningssentret er det flott ja, og det er jo også flott å se at kinect kan holde deg godt plantet i sofaen i motsetning til å hoppe opp fra den. :p

Jeg selv tror jeg skal bruke den inngangen til å koble til 360en i starten.

Lenke til kommentar

Ser mange klager på navnet, men det syns jeg selv er helt ok.

Hadde begge konsoller forrige generasjon, men foretrakk helt klart X360 over PS3. Ende vel opp med 3 spill totalt til PS3'n, mens Xbox fikk en 40-50 spill tenker jeg.

Denne runden ser det dog ut til at det blir PS4 først, og kanskje også kun PS4.

Grunnen er så enkel som at jeg ikke har plass til denne store stygge Kinect saken som må være tilkoblet.

Jeg har en 46" hengende på veggen og en soundbar under den igjen.

At man må være online for å spille er ikke så stor sak for min del, men at jeg ikke kan låne ett spill av en kompis eller familie uten å måtte betale for å spille det min Xbox hjemme hos meg selv er no deal.

For meg ser det ut som Sony og Microsoft byttet roller denne runden. Microsoft vil nå være en all-in-one mediasenter boks som også kan spille spill, mens Sony ser ut til å kun gå for en spill opplevelse. Ja, man kan se på BluRay filmer PS4, men forrige gang hypet Sony BluRay som om det var viktigere enn spill, mens nå er det så vidt nevnt. Microsoft derimot har kun snakket om TV så langt.

Eneste jeg er skeptisk til ang PS4 er denne kontrolleren. 360 sin er perfekt for mine hender.

• Liker 1
Lenke til kommentar

xbox one er helt ubrukelig som navn, det blir jo lett satt i sammenheng med den første xbox'en... var på gamestop'n i dag og det var stor diskusjon angående dette, det endte i nesten sloss kamp. måtte tilkalle vekter.

Endret av Zombien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At enkelte er så inne i det, må ha det helt forferdelig om de viser samme engasjement på forumet her inne.

Navngivningen er logisk i mine øyne, uansett er nok denne diskusjonen borte om en stund. Ingen som diskuter hvor komisk navnet PS Vita (Liv) er om dagen? Nå er vel ikke navnet det største problemet for den konsollen sånn sett heller. Dette er bare slike ting enkelte henger seg opp i for å lage leven føler jeg.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Føler at trenden er at alle skal rakke ned på Xbox One, skjønner egentlig ikke dette. Er alt for tidlig i prossessen å utrøpe PS4 som vinner og Xbox som taperen, og det er utføres veldig mye synsing av forumbrukere ect.

E3 er fortsatt rundt hjørne, får se mer da, om SPILL! Siden det er tydligvis noen lettere retarderte mennesker som tror at en SPILLKONSOLL ikke skal ha spill.

Er det i hele tatt noen som vet nå PS4 kommer? Vet at Xbox One sikter seg på November 2013, kommer PS4 i år, 1. kvartal neste år?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit å diskutere negative ting som drm og den manglende muligheten til å spille 360 spill - som har blitt infomert om fra MS. Og selvsagt positive ting (for noen) som nye mulimedia muligheter, hdmi innganger osv.

Men navnet???

• Liker 1
Lenke til kommentar

E3 er fortsatt rundt hjørne, får se mer da, om SPILL! Siden det er tydligvis noen lettere retarderte mennesker som tror at en SPILLKONSOLL ikke skal ha spill.

Er det i hele tatt noen som vet nå PS4 kommer? Vet at Xbox One sikter seg på November 2013, kommer PS4 i år, 1. kvartal neste år?

Jeg synes ikke det er tydelig, har ikke truffet ett eneste menneske som tror xbox ikke kommer til å ha spill, har du?

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke så veldig mye imot Microsofts kjære "One", det jeg har imot er det faktum at MS prøver å gjøre spilling til noe mindre viktig og mindre prioritert. Prognosen min er da at E3 i år, kan gå rett vest eller mot noe større som vi aldri har sett. Men når Microsoft missbruker sin lansering på den måten, og setter spillerne og fanbasen sin bakerst i rekken, blir jeg rimelig irritert. Og fordi jeg er en som bruker en god del tid på spilling, føler jeg at dette er en feil vei av MS og gå, for spilling burde vært FØRSTE prioritert, jeg vet ikke hvor mye du bruker på spilling og hvor godt integrert du er i det. Men om spillene heter FIFA og COD, og det spilles maks 2-3 timer i uka, skjønner jeg og aksepterer tankegangen din ovenfor Xbone og meg personlig.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...