Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Bare et problem på GoW virker det som. Vet ikke åssen community er der.. Er ingen venner?

Jeg mener jeg spiller ekstremt mye Halo, FIFA og COD. Ingen som rapporterer hverandre der uansett hvor god du måtte være. Kanskje en sær person iløpet av en mnd.

 

Så det kan skyldes at folk vet at de kan få folk banned eller skape problemer for personen. Men det må vel så mye som minst 10 negativ tilbakemelding på en mnd eller så for å bli satt ned og oppleve dårlig søking. Det er iallfall ingen andre spill man har blitt "utestengt" fra å spille etter å ha fått en tilbakemelding på at du er cheater osv.

 

Er det noe glitching i GoW?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

ææææ, for mye penger og ikke noe å kjøpe. Tips er dere snille, har spillt alle gears spillene så er ikke så interessert i det, vil helst ha noe online :/

For lite tid for min del :p

 

Mad Max er vel rett rundt hjørnet? ;)

virker lovende, men iker ikke at ingen reviews slippe før launch

MGS V kommer vell samme dag, altså tirsdag? :-) er både en stor enspiller del, samt online.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

ææææ, for mye penger og ikke noe å kjøpe. Tips er dere snille, har spillt alle gears spillene så er ikke så interessert i det, vil helst ha noe online :/

For lite tid for min del :p

 

Mad Max er vel rett rundt hjørnet? ;)

virker lovende, men iker ikke at ingen reviews slippe før launch
MGS V kommer vell samme dag, altså tirsdag? :-) er både en stor enspiller del, samt online.
tror jeg kjøper det jeg, takk for tipset! :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

ææææ, for mye penger og ikke noe å kjøpe. Tips er dere snille, har spillt alle gears spillene så er ikke så interessert i det, vil helst ha noe online :/

For lite tid for min del :p

 

Mad Max er vel rett rundt hjørnet? ;)

virker lovende, men iker ikke at ingen reviews slippe før launch
MGS V kommer vell samme dag, altså tirsdag? :-) er både en stor enspiller del, samt online.
tror jeg kjøper det jeg, takk for tipset! :D

 

Sikker på det blir et bra kjøp, kommer til å kjøpe det selv :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...