JoseCuervo Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gone_gold Forza Motorsport 6 demo 1 September. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fint at noen faktisk gir oss demoer. Det er en svunnen tid det der føler jeg. 1 Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Synd demo'en kommer akkurat når spillet som muligens blir game of the year blir sluppet. Men blir vel kjøp etterhvert! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Synd demo'en kommer akkurat når spillet som muligens blir game of the year blir sluppet. Men blir vel kjøp etterhvert!Hvilket spill blir game of the year?Forza 6 kommer 18 september. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Synd demo'en kommer akkurat når spillet som muligens blir game of the year blir sluppet. Men blir vel kjøp etterhvert!Hvilket spill blir game of the year?Forza 6 kommer 18 september. Har stor tro på Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, De neste to ukene blir takk og farvell til alt sosialt liv 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg skal spille Mad Max og Metal Gear Solid 5 frem til Forza 6 kommer. Og da blir det Forza leeenge. Blir vel en gjennomgang av Gears og. Endret 27. august 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Flere som detter ut av bo3betaen når den søker etter mp-games? Og opplever er stygg skrikelyd i ofte Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Ser så lekkert ut. https://www.youtube.com/watch?v=MgkQKqp9pwE https://www.youtube.com/watch?v=cR5-_AK3-qM Endret 28. august 2015 av Crazy Joe Davola 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Noen som vet om det er blitt sagt noe om når Fallout 3 blir bakoverkompatibel på Xbox One? Frister å bestille Fallout 4 slik at man får Fallout 3 også slik at man får kjørt igjennom den før nummer 4 er ute. Kjipt om de blir tilgjengelig samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Tror det er snakk om samtidig, eller etterpå. Husker ikke akkurat når BC skulle være tilgjengelig for massene, men var vel rundt FO4 tidene. Historiemessig går du ikke glipp av noe når du spiller 4 før 3, da de ikke henger sammen. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Her er det som er feil med Xbox One sitt reputation system. Når man spiller godt i f.eks Gears, så bruker andre som spiller dårligere å stemme ned den personen som spiller bedre. Det ender opp med at man ikke finner andre å spille med, det har kommet mange klager fra brukere som spiller Gears of War Ultimate Edition. Endret 29. august 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Her er det som er feil med Xbox One sitt reputation system. Når man spiller godt i f.eks Gears, så bruker andre som spiller dårligere å stemme ned den personen som spiller bedre. Det ender opp med at man ikke finner andre å spille med, det har kommet mange klager fra brukere som spiller Gears of War Ultimate Edition. Reputation system is broken.jpg Skjønner ikke at "cheater" i det hele tatt er et alternativ. Hvordan kan man jukse på en konsoll? Hadde skjønt det dersom dette hadde vært PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Mange på konsoll som utnytter glitcher i spill, på lik linje som på pc Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det tror jeg ingenting på. Folk bruker det ikke i det hele tatt knapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Nei vel, uansett, merker jeg ikke lenger er hardcore konsoll gamer Er jo på samme nivå som de journalistene, og programledere som viser frem spill på tv når det kommer til aim, merket det utrolig godt når jeg igår begynte på geow igjen Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det er mange som utnytter det dårlige reputation systemet som er problemet, de sender dårlig tilbakemelding pga de har møtt en som er bedre i spillet en dem selv. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Rep systemet har alltid vært der. Men det er ingen som bruker det. Ikke nok til at du skal ha problemer med å finne spillere. På Xbox 360 ble den brukt mer flittig uten at det ble påvirket på noen som helst måte. Ikke en av tusen engang gjør det, noe som det bilde ditt beviser. 1 person ut av tusenvis av du møter gjorde det liksom. Du blir ikke stengt ute eller ikke finner folk pga det. Ta det som et kompliment at noen mener at du cheater. Jeg får hele tiden meldinger men også fan meldinger og requests fordi jeg er over average god på fps. Hadde du fått 20-30 cheater anmeldelser på noen uker så hadde du stått i fare for å ikke ha funnet noen osv. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Det har blitt et problem i Gears, Matchmaking ban because of false negative reputation Men ja jeg husker fra X360, brukte å få det der og, litt morsomt også da. Endret 30. august 2015 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå