Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Eneste gangen jeg har opplevd at min ikke slo seg av var en gang jeg hadde snappet tv(hdmi inn) til siden.. Da slo den seg aldri av..

 

Godt mulig jeg har et rom for party chat i bakgrunnen, kanskje det er grunnen. Skal teste med å gå ordentlig ut av party chat hver gang fremover.

 

Edit: Ålreite anmeldelser for Gears: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1101215

Endret av Admiral Necrolamedor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mening å rippe opp i fortida her nå. 

 

Men jeg fatter ikke at PC spillere vil kjøpe en xbox for å streame spill fra "gamer rommet" til stor skjermen i stua.

 

Steam link kommer jo, som koster 60 dollar eller no. Som har det formålet og streama alt av pc spill til skjermen i stua. i 1080p/60fps. Å si at xbox one er bra som et mellomledd for PC spillere for å spille på storskjerm å være det dummeste jeg har hørt. Hvorfor betale 2500 kr, når du kan få noe som gjør det like godt for 500 kr. 

 

Men nok om det, måtte bare si det.

Ja, man kjøper såklart Xbox bare for å streame, du har forstått alt.

 

Hvordan kan du si Xbox ikke er et bra mellomledd når det enda ikke har blitt tilgjengelig? Blir helt overgidd, er ikke mye mer å si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Var ikke Tomb Raider gratis i juli (eller en eller annen gang i sommer) da? Spiller det nå hvertfall, husker ikke om jeg betalte for det eller ikke..

Jo, men det var standardutgaven til Xbox 360. Nå får vi definitive edition til Xbox One.

 

 

Det er den jeg spiller. Da kjøpte jeg det sikkert :/ Veldig bra spill da, koser meg masse :)

Bra det blir gratis nå, da blir det sikkert bra aktivitet på multiplayer!

Lenke til kommentar

3Tm7YZm.png

 

Engelsk versjon på vei ned nå.

 

1: Sett Xboxen til japansk

2: Sett den japanske betaen på nedlastning i fra Xbox Store

3: Bytt språket til engelsk mens den laster ned

4: Gå i store og last ned engelsk beta, og stopp den japanske.

5: ????

6: Profit

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

3Tm7YZm.png

 

Engelsk versjon på vei ned nå.

 

1: Sett Xboxen til japansk

2: Sett den japanske betaen på nedlastning i fra Xbox Store

3: Bytt språket til engelsk mens den laster ned

4: Gå i store og last ned engelsk beta, og stopp den japanske.

5: ????

6: Profit

Kanskje ett dumt spm, men hvor ligger japansk(på speåklista)? Var flere med"kinesiske" tegn å vet ikke hvilken jeg skal velge. Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...