Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Spillet er mye bedre enn Thief, men jeg er en av de som ikke synes det var så fantastisk. Det hadde en del kule finesser, og tvister men var relativt kort og når en følte at spillet virkelig begynte så var det over.

Det som irriterte meg var at man ikke kunne gå tilbake å spille tidligere levler med fullt oppgraderte powers. Du kunne gå tilbake, men da fikk du de kreftene du hadde på det tidspunktet i historien.

 

Hvis ikke de har forandret dette i ettertid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Assasin Creed Black flag og Unity liggende til One. Er noen av de mulig å spille historien i lag med en kompis online, og er noen av de verdt å spille i det hele tatt?

Black flag var et av de beste assassins creed spillene på lenge. Hadde det ikke vært for den trange fødselen så hadde unity funka bra og.

 

Har selv spilt begge to og liker de begge. Men jeg kan være farget av at jeg digger assassins creed serien og har følgelig forhåndsbestilt meg syndicate :-P

Lenke til kommentar

Kun med mulighet for digitale spill da?

 

Spørsmål om noe annet:

 

Jeg gikk fra 360 til one rett før første dlc til Destiny kom, men kjøpte aldri spillet til one. Så i dag har jeg hverken spill eller dlc.

 

Om jeg kjøper Taken King digitalt på One i dag, vil jeg kunne spille Destiny med de to første DLC alt i dag, og så Taken King når den kommer? Eller blir det slik at ikke noe av det er tilgjengelig før Taken King kommer? Det ligger jo ute til salg alt i dag, men er vel en form for forhåndsbestilling, og det er grunnen til at jeg lurer på om den delen av spillet som alt er utgitt blir tilgjengelig med en gang.

 

For eksempel denne?

 

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Bundle/Destiny-The-Taken-King-Digital-Collectors-Edition/5ed99658-f4cf-443a-aeec-e2a83b7f10c2

Lenke til kommentar

Kun med mulighet for digitale spill da?

 

Spørsmål om noe annet:

 

Jeg gikk fra 360 til one rett før første dlc til Destiny kom, men kjøpte aldri spillet til one. Så i dag har jeg hverken spill eller dlc.

 

Om jeg kjøper Taken King digitalt på One i dag, vil jeg kunne spille Destiny med de to første DLC alt i dag, og så Taken King når den kommer? Eller blir det slik at ikke noe av det er tilgjengelig før Taken King kommer? Det ligger jo ute til salg alt i dag, men er vel en form for forhåndsbestilling, og det er grunnen til at jeg lurer på om den delen av spillet som alt er utgitt blir tilgjengelig med en gang.

 

For eksempel denne?

 

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Bundle/Destiny-The-Taken-King-Digital-Collectors-Edition/5ed99658-f4cf-443a-aeec-e2a83b7f10c2

Jepp.

Pre-purchase to immediately begin playing Destiny and both Expansions today!

Lenke til kommentar

Kunne vært verre...

Destiny 60USD

DLC The dark Below 20USD

DLC The House of Wolves 20USD

DLC The taken King 40USD

Sum: 140USD.

 

I den bundelen får du alt for 80USD.

Men ja, er enig det er en sinnsyk pris, spesielt med tanke på hvor lite DLCene inneholder.

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Kunne vært verre...

Destiny 60USD

DLC The dark Below 20USD

DLC The House of Wolves 20USD

DLC The taken King 40USD

Sum: 140USD.

 

I den bundelen får du alt for 80USD.

Men ja, er enig det er en sinnsyk pris, spesielt med tanke på hvor lite DLCene inneholder.

 

Slipper jo billigere unna enn det.

 

Spillet koster vel 119 kroner hos Elkjøp sist jeg sjekket.

 

To første DLC får samlet for 35$ Det blir vel rundt 50$ totalt.

 

Er det bekreftet at nye DLC vil koste 40$, altså dobbelt så mye som tidligere? 

 

Uansett dyr morro, men legger en ned 50 timer så er ikke timeprisen så gale.

 

Ser at jeg trenger mer lagringsplass til spillene, de tar jo så enormt med plass. Tåpelig å levere maskinen med kun 500 GB disk.

 

Kan jeg bruke hva som helst av eksterne disker, eller er der noen som er spesielt anbefalt?

Lenke til kommentar

Ser at jeg trenger mer lagringsplass til spillene, de tar jo så enormt med plass. Tåpelig å levere maskinen med kun 500 GB disk.

 

Kan jeg bruke hva som helst av eksterne disker, eller er der noen som er spesielt anbefalt?

 

 

Hva som helst så lenge den har USB3. Selv så bruker jeg den her og den funker utmerket i hvert fall.

Lenke til kommentar

 

Kommer det en ny XBOX ut nå snart? I oktober? Når Microsoft lansere sine nye produkter?

Ryktene vil ha det til at det blir lansert en Xbox One Mini, uten bluray bla.

Er ikke bekreftet fra Microsoft enda.

 

Blir jo fint for di som ikkje vil ha disk, som sitter på gode nettforbindelser, men det første eg tenker er at MS dermed fjerner ein av fordelane til konsoller over PC. Hadde heller håpa at MS kom med ein "slim" versjon av XO med nyare type bluray + litt betre hardware slik at XO tok att PS4 ytelsemessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...