Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waow, xbox-streaming til PC er faktisk veldig bra gjennomført! Fant ut at man kanskje trenger å stille inn streaming kvalitet manuelt, noe som var tilfelle for meg da den sto på "high", men skiftet over til "very high" og etter at jeg gjorde det i appen, så ble jo bildet så og si like bra som på xboxen, og det over en trådløs connection. Nærmest ingen forskjell! Og folk som fortsatt tviler på streaming, gå å legg dere. Dette var kanonbra. Nå er det bare å vente på PC-games til XO 'and we have a winner'.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at håndkontrollen mister kontakt med one? Skjer bare et sekund eller to, men lenge nok til at pausemenyen kommer opp i spillet.

Nei. Prøvd å oppdatere firmwaren til kontrolleren? Mulig det vil ordne det om du ikke har gjort det. Er ihvertfall en oppdatering ute. 

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har hatt med kontrollere er når jeg hadde en kompis over og skulle bruke 2 stikker første gang. Herregud for et kaos det var. Kinecten slet med å kjenne igjen hvem som hadde hvilken kontroller, og til slutt så fikk man ikke logge inn med den ene stikka engang.

Mulig jeg gjorde noe feil, men hele greia var et evig kaos.

Lenke til kommentar

Skjer rimelig ofte hos meg også - særlig når vi er to som spiller Fifa i stua. I snitt vil jeg tippe ca en gang per kamp, mens i enkelte kamper kan det skje 4-5 ganger.

Jeg hadde et lignende problem på 360 i starten, da var det selve kontaktpolene mot batteriene som jeg måtte brekke litt ut slik at det ble bedre kontakt. 

Lenke til kommentar

Ser d nermer seg release på Dishonored , ser også at man får halv pris hvis man eier første spillet på 360n fra før , å d var jo Games with gold, men fikk aldri prøvd d . Noen som har spilt d , er til å anbefale , eller er d like dritt som thief ?

Du snakker ikke om Dishonored 2 her, men Dishonored: Definitive Edition, ikke sant? Burde kanskje være litt tydeligere, jeg trodde først du snakket om Dishonored 2. Har ingen interesse av å kjøpe det første spillet på nytt i bedre innpakning, selv om det var fantastisk.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...