Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waow, xbox-streaming til PC er faktisk veldig bra gjennomført! Fant ut at man kanskje trenger å stille inn streaming kvalitet manuelt, noe som var tilfelle for meg da den sto på "high", men skiftet over til "very high" og etter at jeg gjorde det i appen, så ble jo bildet så og si like bra som på xboxen, og det over en trådløs connection. Nærmest ingen forskjell! Og folk som fortsatt tviler på streaming, gå å legg dere. Dette var kanonbra. Nå er det bare å vente på PC-games til XO 'and we have a winner'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at håndkontrollen mister kontakt med one? Skjer bare et sekund eller to, men lenge nok til at pausemenyen kommer opp i spillet.

 

Nei. Prøvd å oppdatere firmwaren til kontrolleren? Mulig det vil ordne det om du ikke har gjort det. Er ihvertfall en oppdatering ute. 

Lenke til kommentar

Skjer rimelig ofte hos meg også - særlig når vi er to som spiller Fifa i stua. I snitt vil jeg tippe ca en gang per kamp, mens i enkelte kamper kan det skje 4-5 ganger.

 

Jeg hadde et lignende problem på 360 i starten, da var det selve kontaktpolene mot batteriene som jeg måtte brekke litt ut slik at det ble bedre kontakt. 

Lenke til kommentar

Ser d nermer seg release på Dishonored , ser også at man får halv pris hvis man eier første spillet på 360n fra før , å d var jo Games with gold, men fikk aldri prøvd d . Noen som har spilt d , er til å anbefale , eller er d like dritt som thief ?

Du snakker ikke om Dishonored 2 her, men Dishonored: Definitive Edition, ikke sant? Burde kanskje være litt tydeligere, jeg trodde først du snakket om Dishonored 2. Har ingen interesse av å kjøpe det første spillet på nytt i bedre innpakning, selv om det var fantastisk.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...