Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hei, skal selge en brukt xbox one med noen spill. Har gjort en del ingame kjøp på Forza Horizon 2, og jeg ser ikke noen grunn til å slette disse ved å tilbakestille xboxen før salg med mindre jeg må. 

Er det en mulighet for eventuell kjøper å lage sin egen profil / skifte brukernavn uten å slette ingame kjøp? 

Er det noe annet jeg bør tenke på? For min del gjør det ikke noe om evt. kjøper bruker mitt brukernavn. Har slettet kredittkortopplysninger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan virket dette med å "dele" spill med en venn igjen? Inkluderer det DLC og slikt?

Logg deg på din venns Xbox og sett den som din hjemme Xbox. La han gjøre det samme på din. Da eier du i praksis han sin, og han eier din. Du kan fortsatt sette din egen profil som standard ved innlogging. Logikken bak er at alle dine spill er tilgjengelige på din Xbox og der hvor du er logget inn ;) Fungerer kjempebra. Tror også deling av Xbox Live Gold fungerer, men det vet jeg ikke da både jeg og min kompis kjøpte det før vi delte. Og ja, begge kan spille online på samme spillet samtidig.

 

EDIT: Ja, DLC også.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

 

Hvordan virket dette med å "dele" spill med en venn igjen? Inkluderer det DLC og slikt?

Logg deg på din venns Xbox og sett den som din hjemme Xbox. La han gjøre det samme på din. Da eier du i praksis han sin, og han eier din. Du kan fortsatt sette din egen profil som standard ved innlogging. Logikken bak er at alle dine spill er tilgjengelige på din Xbox og der hvor du er logget inn ;) Fungerer kjempebra. Tror også deling av Xbox Live Gold fungerer, men det vet jeg ikke da både jeg og min kompis kjøpte det før vi delte. Og ja, begge kan spille online på samme spillet samtidig.

 

EDIT: Ja, DLC også.

 

Kan bekrefte at deling av gold også fungerer

Lenke til kommentar

 

Kan man på en enkel måte spille av filmer fra nettverksenheter på Xbox One? Jeg har en Asus RT AC66U ruter med en hdd tilkoblet som jeg kan streame fra på PCen min, men finner ingen åpenbar måte å gjøre det samme på Xboxen.. Har søkt litt på nett men ikke funnet noe håndfast. Tips mottas med takk :)

kobler du hdd-en til PCen så kan du jo bruke plex, men antar du har hdd-en koblet til routeren av en grunn :)

 

 

Ja, det er for å kunne streame til flere ulike PCer, og slippe å ha en fast PC på hele tiden :)

Kan jo hende det kommer bedre funksjonalitet til dette når Windows 10 kommer på boxen. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

 

Hvordan virket dette med å "dele" spill med en venn igjen? Inkluderer det DLC og slikt?

Logg deg på din venns Xbox og sett den som din hjemme Xbox. La han gjøre det samme på din. Da eier du i praksis han sin, og han eier din. Du kan fortsatt sette din egen profil som standard ved innlogging. Logikken bak er at alle dine spill er tilgjengelige på din Xbox og der hvor du er logget inn ;) Fungerer kjempebra. Tror også deling av Xbox Live Gold fungerer, men det vet jeg ikke da både jeg og min kompis kjøpte det før vi delte. Og ja, begge kan spille online på samme spillet samtidig.

 

EDIT: Ja, DLC også.

 

 

Men gjør det noe med din xbox hjemme? Da er jo ikke den hjemme xbox lengre.

Lenke til kommentar

 

Ja, det kan du. 

 

Gå til xboxliveuk76.com for rask levering. Kan betale med paypal.

 

Vet du/noen om dette går med spill også, og hvilken side som selger spill billig, men er seriøse?

 

Vet det går med spill også, kjøpte hvertfall Assasins Creed: Black Flag fra ebay, var UK versjon. 

http://www.cdkeys.com/skal visst være seriøse, men har ikke testet den siden selv så kan ikke gå god for den, bare hva jeg har hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Conker på Rare Replay Conker fra Nintendo 64 eller Live and reloaded fra originale xboben (håper på N64) ? Har kjøpt Rare Replay men ikke fått testet Conker enda. Husker Live and reloaded hadde bedre grafikk, men det var alt for sensurert med tanke på hva som skjeede og ble sagt.

Det er Conker's Bad Fur Day. Bare vær obs på at spillet ikke er i full skjerm, og kamerakontrollene er helt på trynet. Gadd ikke mer enn noen minutter takket være det. Må dra stikken ned for å se opp, og til venstre for å se til høyre. WTF?

Lenke til kommentar

Noen som forklare meg når jeg adder folk på xbox.no i vennelista så blir de automatisk godkjent i min venneliste, får de da beskjed om at jeg har lagt de til? fordi de følger ikke meg.

 

Kan også sende "venneforespørsel xbox 360" i tillegg, hva nå det betyr

 

Spørsmål nr 2:

Siden jeg nettopp fikk xboxen, hvordan anbefaler dere å kjøpe spill for å få mest valuta for pengene, ser witcher 3 koster 599 kr digitalt, det er litt drøyt. Kan jeg sette amerikansk store og kjøpe med norsk visa?

 

Eller er det bedre å bruke sånn cd key nettbutikk som linket rett over her

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

henrikrox: På Xbox One følger du og blir fulgt av andre - likndende Twitter.

 

På 360 må du legge til folk i vennelista, og han/hun må akseptere deg. Som Facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...