Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Her ser en hvordan dem forskjellige kvalitets nivåene er. En må lure litt på dem som har skrytet at spillene ser like bra ut via Stream som nativt på XBO. Mange folk med syns forstyrrelser der ute virker det som...eller et snev av fanboy syken.

 

tCeNYny.jpg

Noen som skryter av at det ser like bra ut

 

Hvis gjort korrekt kan det se nærmest likt ut, uten særlig merkbare forskjeller, noe som man ser på bildet over her. Og kommer man i nærheten av hvordan det vises nativt så er det applaus til Microsoft. Nå er det bare å vente på at man kan spille multiplatts fra PC til Xbox, så er det sjakkmatt hva angår multiplatts på konsoll.

 

Men hva du har å si angående streaming tar jeg med en stor klype salt, du som mente OnLive ikke funket i Norge...

Dette skal testes selv når det blir tilgjengelig for å vurderes selv, og ikke utifra "host" fanboys på nettet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det fungerte knall for meg også, men er dødt nå ja. Var vel noe med ledelse/markedsføring antar jeg... f.eks kunne vi i Norge ikke abbonere. Hadde gjort det på sekundet om det var mulig for oss her i Norge. Spilte jo Batman med en oppløsning som daværende PC bare kunne drømme om.

Endret av Colin.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

By playing Gears of War: Ultimate Edition on Xbox Live from Aug. 25 through Dec. 31, 2015, you’ll get access to Gears of War, Gears of War 2, Gears of War 3 and Gears of War: Judgment in Backward Compatibility when it launches this fall.

 

Du har god tid. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Nå er det bare å vente på at man kan spille multiplatts fra PC til Xbox, så er det sjakkmatt hva angår multiplatts på konsoll.

 

Det er jo virkelig ikke det, de eneste som har nytte av det er de som allerede gamer på PC. De som sverger til konsoll kommer til å fortsette å kjøpe spillene på konsoll. 

 

Men over til noe knall, endelig fått Rare Replay i posten. Litt kjipt at jeg må bort igjen og ikke kommer hjem før senere i kveld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

mange av spillene er elendige, veldig lav oppløsning og dårlig fps, ikke noe vits å kaste bort tiden sin på

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hvis gjort korrekt kan det se nærmest likt ut, uten særlig merkbare forskjeller, noe som man ser på bildet over her. Og kommer man i nærheten av hvordan det vises nativt så er det applaus til Microsoft. Nå er det bare å vente på at man kan spille multiplatts fra PC til Xbox, så er det sjakkmatt hva angår multiplatts på konsoll.

 

Men hva du har å si angående streaming tar jeg med en stor klype salt, du som mente OnLive ikke funket i Norge...

Dette skal testes selv når det blir tilgjengelig for å vurderes selv, og ikke utifra "host" fanboys på nettet.

 

 

Det ser ganske så likt ut på Very High Quality. Men en ser det er komprimert selv på den kvaliteten. Men det blir nok noe som noen vil kunne ta ibruk om MS får ordnet på pakke tapene i form av tapte frames mens en spiller. Men nå var det mest High Quality jeg tenkte på når endel har sagt at det var helt likt. Du var vel en av dem om jeg ikke blander deg med noen andre... 

 

Når det kommer til multiplats og sjakk matt så finner jeg det helt på jordet det du skriver. Det å ha en spill PC i tillegg til en XBO og streame video av spillet til XBO er ikke det samme som å kjøre et spill nativt på hverken XBO eller PS4. Du har skrevet dette i andre sammenheng husker jeg og jeg kan ikke fatte å begripe hvordan du kommer frem til en slik konklusjon...du forstår forskjellene vel? 

 

Jeg har brukt OnLive og Gaika før begge stengte og det var akkurat det samme men verre en streamingen ifra XBO. Enda dårligere bitrate og siden serverene var i USA så var latency alt for høyt. Og ikke spillbart her på berget overhode...

 

Og i motsetning til deg så har jeg faktisk tilgang til dette her å nå. Så jeg skriver ikke utifra hva jeg tror og håper.. Men utifra erfaring med tjenesten idag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis gjort korrekt kan det se nærmest likt ut, uten særlig merkbare forskjeller, noe som man ser på bildet over her. Og kommer man i nærheten av hvordan det vises nativt så er det applaus til Microsoft. Nå er det bare å vente på at man kan spille multiplatts fra PC til Xbox, så er det sjakkmatt hva angår multiplatts på konsoll.

 

Men hva du har å si angående streaming tar jeg med en stor klype salt, du som mente OnLive ikke funket i Norge...

Dette skal testes selv når det blir tilgjengelig for å vurderes selv, og ikke utifra "host" fanboys på nettet.

 

 

 

Jeg har brukt OnLive og Gaika før begge stengte og det var akkurat det samme men verre en streamingen ifra XBO. Enda dårligere bitrate og siden serverene var i USA så var latency alt for høyt. Og ikke spillbart her på berget overhode...

 

Og i motsetning til deg så har jeg faktisk tilgang til dette her å nå. Så jeg skriver ikke utifra hva jeg tror og håper.. Men utifra erfaring med tjenesten idag. 

 

No offence men det er total BULLSHIT at Onlive ikke var spillbart. B-U-L-L-S-H-I-T!! 

 

Som sagt tar jeg dine erfaringer med en klype salt etter hva du har sagt om onlive, så det at du sier onlive var verre enn xbox streaming, da må xbox streaming være knallbra! Gleder meg til å prøve selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

mange av spillene er elendige, veldig lav oppløsning og dårlig fps, ikke noe vits å kaste bort tiden sin på

 

Ja, det faktisk skuffende at de ikke har brukt såpass tid på det at alle spillene kjører perfekt i 60fps. Men det er en god samling med bra spill for det. Mye moro for pengene.

 

 for å ikke snakke om 1080p!

Lenke til kommentar

No offence men det er total BULLSHIT at Onlive ikke var spillbart. B-U-L-L-S-H-I-T!! 

 

 

Som sagt tar jeg dine erfaringer med en klype salt etter hva du har sagt om onlive, så det at du sier onlive var verre enn xbox streaming, da må xbox streaming være knallbra! Gleder meg til å prøve selv!

 

 

Ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...